Forum Starając się - ogólne Rocznik 92-95 zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik 92-95 zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa21 wrote:
    Ja w czwartek może :)
    Trzymam kciuki by sie pokazal ;-)

  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mizzelka a ktory dzien @ ?:)
    ja sie juz uzbroilam w cierpliwosc mimo ze bardzo bym chciala zobaczyc czy wsio ok :)

    ale liczę ze w tyc=m 16 tygodniu juz płeć będzie pieknie widoczna i maluszek ślicznusi :)
    dzis inforujemy reszte rodzinki.. stresik ;D

    Ewa99 lubi tę wiadomość

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • la Autorytet
    Postów: 2956 2309

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry:) ja jestem chora, wczoraj mnie coś wzięło, teraz czuje, ze temperatura mnie bierze, dzisiejsza temperatura jednak miarodajna, bo po pacha było 36,6. Jutro jak dam radę pójdę na Bete, choć nie wiem, czy z łóżka sie zwlekę.

    2012-2015 pierwsze starania, czynnik męski, 2IUI, ciąża biochemiczna
    -
    maj 2021 kwalifikacja do ICSI+FAMSI
    10.06 długi protokół
    19.07 punkcja, 30 jaj, 21 dojrzałych, zapłodnionych 6
    24.07 I transfer (ET) blastka 4.1.1; 10dpt <1😔
    24.08 II transfer (FET) blastka 4.1.1; cb😔
    30.09 III transfer (FET) blastka 4.1.1 prawdopodobnie ciąża zaśniadowa😔

    4.2.2.❄️ 3.2.3❄️
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jula222 a czemu zmienilas suwaczek do przodu? Pamietam ze bylas 2 dni przede mna?

    nxbhnwz.png
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zmieniłam wedlug usg :) bo i tak maluch urodzi sie szybciej niz 24 listopad ;D

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej La :) uciekaj na bete jak dasz rade :)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Termin porodu ustala sie na USG w 8tc, wtedy jest najbardziej wiarygodne im dalej w las tym roznica coraz wieksza wg USG.

    Na kolejnej wizycie moze byc nawet 2tyg. porod wczesniej niz na poczatku :) tak nam na wykladach mowiono.

    nxbhnwz.png
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3 dzien... a wywoływana była przez lutkę.. może dlatego tak?

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pewnie bede rodzic w swoje urodziny :) 17.11

    nxbhnwz.png
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w 8tc mialam tak jak wg OM :P ale maluch bedzie chcial szybciej wyjsc :P po mamie i tacie odziedziczy ;D

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • la Autorytet
    Postów: 2956 2309

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jula, nie dam rady sie z łóżka zawlec.
    Mizzelka jeżeli były skrzepy to na 99% @. Spokojnie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 maja 2014, 10:23

    2012-2015 pierwsze starania, czynnik męski, 2IUI, ciąża biochemiczna
    -
    maj 2021 kwalifikacja do ICSI+FAMSI
    10.06 długi protokół
    19.07 punkcja, 30 jaj, 21 dojrzałych, zapłodnionych 6
    24.07 I transfer (ET) blastka 4.1.1; 10dpt <1😔
    24.08 II transfer (FET) blastka 4.1.1; cb😔
    30.09 III transfer (FET) blastka 4.1.1 prawdopodobnie ciąża zaśniadowa😔

    4.2.2.❄️ 3.2.3❄️
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja mama przenosila mnie rowniutko 2tyg.

    Wczoraj o ciazy dowiedziala sie moja mala siostra (11lat) wpadła w zachwyt. Postanowila ze wszystkie pieniadze z komunii wyda na ciuszki i pampersy. Co chwile przysyla mi wozki i lozeczka jakie mozemy kupic wybiera kolory etc :)
    Poprostu szok!

    Ewa99, czrnula 22 lubią tę wiadomość

    nxbhnwz.png
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    la wrote:
    Jula, nie dam rady sie z łóżka zawlec.
    Mizzelka jeżeli były skrzepy to na 99% @. Spokojnie.
    uff, były pierwszego dnia, lekko drugiego a dziś susza. dzięki za uspokojenie bo zawsze to trwało tydzien....

    Jula222 lubi tę wiadomość

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa21 wrote:
    Moja mama przenosila mnie rowniutko 2tyg.

    Wczoraj o ciazy dowiedziala sie moja mala siostra (11lat) wpadła w zachwyt. Postanowila ze wszystkie pieniadze z komunii wyda na ciuszki i pampersy. Co chwile przysyla mi wozki i lozeczka jakie mozemy kupic wybiera kolory etc :)
    Poprostu szok!


    Moja rok starsza ;P
    ja sie urodziłam 2 tyg wczesniej ;D

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Żegnam Was dziewczynki, nauka wzywa :) nie naskrobcie za dużo bo potem nie nadrobie.

    nxbhnwz.png
  • la Autorytet
    Postów: 2956 2309

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po prostu szybko sie wszystko zluszczylo, jak sie czegoś obawiasz to idź na usg, tam wszystko widać.

    mizzelka lubi tę wiadomość

    2012-2015 pierwsze starania, czynnik męski, 2IUI, ciąża biochemiczna
    -
    maj 2021 kwalifikacja do ICSI+FAMSI
    10.06 długi protokół
    19.07 punkcja, 30 jaj, 21 dojrzałych, zapłodnionych 6
    24.07 I transfer (ET) blastka 4.1.1; 10dpt <1😔
    24.08 II transfer (FET) blastka 4.1.1; cb😔
    30.09 III transfer (FET) blastka 4.1.1 prawdopodobnie ciąża zaśniadowa😔

    4.2.2.❄️ 3.2.3❄️
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    la wrote:
    Po prostu szybko sie wszystko zluszczylo, jak sie czegoś obawiasz to idź na usg, tam wszystko widać.
    masz racje, może dzięki lutce gładko poszło.

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • la Autorytet
    Postów: 2956 2309

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie :) czuje sie fatalnie.

    2012-2015 pierwsze starania, czynnik męski, 2IUI, ciąża biochemiczna
    -
    maj 2021 kwalifikacja do ICSI+FAMSI
    10.06 długi protokół
    19.07 punkcja, 30 jaj, 21 dojrzałych, zapłodnionych 6
    24.07 I transfer (ET) blastka 4.1.1; 10dpt <1😔
    24.08 II transfer (FET) blastka 4.1.1; cb😔
    30.09 III transfer (FET) blastka 4.1.1 prawdopodobnie ciąża zaśniadowa😔

    4.2.2.❄️ 3.2.3❄️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja nie mam zbyt dobrych "genów", mam nadzieję, że takie rzeczy nie są dziedziczne...
    moja mama ze starszym bratem 9 tygodni przed terminem, ze mną na podtrzymaniu od 4msc, a kolejnego dziecka nie mogli mieć wcale, bo ciąża się nigdy nie chciała utrzymać :(
    a my chcemy mieć małą gromadkę

  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 19 maja 2014, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    będzie dobrze Ewa :)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
‹‹ 206 207 208 209 210 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego