Forum Starając się - ogólne Rocznik 92- starania
Odpowiedz

Rocznik 92- starania

Oceń ten wątek:
  • panipuchatkowa Autorytet
    Postów: 6082 1699

    Wysłany: 10 lutego 2019, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda od kiedy Karolinka Ci tak nocki przesypia??
    Lelek u mnie się pojawila jakos ok 25tc.

    3i49krhm19wid3ce.png
  • Lelek Autorytet
    Postów: 1070 483

    Wysłany: 10 lutego 2019, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puchatkowa, to mi jakos wczesnie sie pojawia... Po co naciskalam na ta piers...! Wrrr, teraz bede o tym myslec ciagle. Dobrze, ze wizyte mam w tym tygodniu to o wszystko zapytam bo jestem przerazona

    👶🏼 💙 2019


    👶🏼 💙 2020

    —————————————
    Niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298A-C Hetero, PAI-1 4g Hetero
  • alex0806 Autorytet
    Postów: 9019 5565

    Wysłany: 10 lutego 2019, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lelek wrote:
    Alex, Zara Kids jest mi wierna :p no i ryłko, tam sa dostepne takie buty ;) a poza tym wszystkie conversy, adidasy to z dzieciecych po prostu ;) tylko szukam takich butow, zeby nie bylo widac ze to dzieciece :p

    Ja dzisiaj umieram ... tak mnie boli nad lewym biodrem z boku i samo biodro, ze nie dam rady... nie mam zadnej wygodnej pozycji:( jak stoje boli, jak siedze boli, jak leze boli ...

    I mam do Was pytanie... kiedy u Was pojawila sie siara? Ja dzisiaj sie przerazilam- nacisnelam na prawa piers, a tam wyleciala zolta wydzielina tymi kanalikami... taka drobniusia, malo ale sie przestraszylam, ze hohohooh
    Lelek przerąbane z taką małą stópką;) ja mam 39, więc w sumie bez problemu buty kupuje ;)
    Ja też zauważyłam zmianę w skutkach, taki jakiś białawy się zrobił w dziurkach, cyce napęczniały. I mialam was wlasnie o tą siarę pytac ale to pewnie za wczesnie ;) z miseczki B zmienilam stanik na D juz ;p

    wnid9vvj4uzno34f.png

    Aniołek 04.06.2018 - 10 tc. Aniołek 26.10.2018 - 5 tc.
    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298 homo, Leiden hetero, PAI-1 4G homo.
  • panipuchatkowa Autorytet
    Postów: 6082 1699

    Wysłany: 10 lutego 2019, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale Lelek to zupełnie normalne ze masz już siarę. :)

    3i49krhm19wid3ce.png
  • MissKathy92 Autorytet
    Postów: 5501 2818

    Wysłany: 10 lutego 2019, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alex ja mam dokładnie to samo- takie sutki bialawe i napeczniale :)
    Dobrze że nie wyrzucalam starych za dużych stanikow to teraz mam w czym chodzić haha

    klz96iyeimbp5oxr.png
    Amelia ur. 8.10.2019, cc (40+3), 4440g, 57cm, 10pkt
  • alex0806 Autorytet
    Postów: 9019 5565

    Wysłany: 10 lutego 2019, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nowy dostałam od teściowej bo zamówiła sobie za mały :D Miseczka D :D Jeden mi siostra przywiozła bo też sobie za duży kupiła. Także mam nowe, nieużywane. A nie chcę kupować zwykłych, bo później to tylko do karmienia :)
    ja się właśnie kuruję rosołkiem :) Przed chwilą zjadłam wczorajszy tort. Moja glukoza płacze :D

    wnid9vvj4uzno34f.png

    Aniołek 04.06.2018 - 10 tc. Aniołek 26.10.2018 - 5 tc.
    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298 homo, Leiden hetero, PAI-1 4G homo.
  • puszek369 Autorytet
    Postów: 2117 1932

    Wysłany: 10 lutego 2019, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lelek wytwarzanie siary zaczyna się w 16-18 tc i to jest całkiem normalne,fizjologiczne. Ja jakoś właśnie na etapie 20 obudziałam się z plamami na koszulce, na szczęście tylko raz. Nie naciskaj, nie wyciskaj i najważniejsze nie stresuj się !! ;)

    relge6ydyjajty1z.png
    20170819290114.png
  • Lelek Autorytet
    Postów: 1070 483

    Wysłany: 10 lutego 2019, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojj Puszek, przestraszylam sie strasznie - bo dzisiaj zaczal sie ten mocny bol biodra, ktory promieniuje na wszystkie strony i nagle dzis nacisnelam i zobaczylam siare... w sumie nie wiem czy nie bylo jej wczesniej, bo dzisiaj sama pierwszy raz nacisnelam :p A wiecie dlaczego? Bo chcialam przestraszyc meza! Myslalam, ze nic nie wyleci , a przestraszylam sie sama :p ja to mam zawsze...

    Apropo stanikow, ja juz nawet nie wiem jaki mam rozmiar ;p cale dnie chodze bez stanika, a jak wkladam moje sprzed ciazy to sa za male mimo, ze sa bez fiszbin takie materialowe. Wlasnie weszlam na strone cubusa i widze, ze sa przecenione - chyba wezme ze dwa wieksze rozmiary. Przed ciaza nosilam M teraz M mnie cisnie, wiec wezme sobie L-ki chyba ;) XL moga byc za duze, bo mam maly obwod pod biustem ;) wiec XL moga byc wielkie

    👶🏼 💙 2019


    👶🏼 💙 2020

    —————————————
    Niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298A-C Hetero, PAI-1 4g Hetero
  • Magdaa21 Autorytet
    Postów: 2699 842

    Wysłany: 10 lutego 2019, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lelek, ja od połowy ciąży co noc nowa koszulka bo tak mi cieklo :P I to zupełnie normalne :) ciesz się, mleko będzie :) :)



    Panipuchatkowa, ona ogólnie ładnie śpi od początku, zdarzyło się kilka takich gorszych nocy i to chyba podczas skoku rozwojowego. Dziś karmienie było o 22:30, potem 1:30, 4:00, 6:30 i 8:00 :) od 6:30 z nami w łóżku już, a o 4 zasnęłam jak skończyła jeść i obudziłam się o 5 i dopiero ja przeniosłam :P

    f2w3vfxmauvbnxib.png

    h84fo7es2agfr4kh.png
  • Lelek Autorytet
    Postów: 1070 483

    Wysłany: 10 lutego 2019, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeju dziewczyny, ja myslalam ze to sie pojawia pod koniec ciazy albo juz po porodzie a nie w polowie :o Madzia, naprawde az tyle Ci cieklo? Wow!

    👶🏼 💙 2019


    👶🏼 💙 2020

    —————————————
    Niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298A-C Hetero, PAI-1 4g Hetero
  • panipuchatkowa Autorytet
    Postów: 6082 1699

    Wysłany: 10 lutego 2019, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mialam siare ale az tak nie wyciekalo i tez nie miałam problemu z kp.:)

    3i49krhm19wid3ce.png
  • Magdaa21 Autorytet
    Postów: 2699 842

    Wysłany: 10 lutego 2019, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lelek, no tak mialam :P co noc ciekło, czasem w ciagu dnia. Nieduzo, ale plamy na koszulach były ;) a po porodzie nie mialam problemow zadnych z karmieniem :) nic sie nie martw :)

    f2w3vfxmauvbnxib.png

    h84fo7es2agfr4kh.png
  • alex0806 Autorytet
    Postów: 9019 5565

    Wysłany: 10 lutego 2019, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak tam weekend mija dziewczyny? ;)
    My już w domu, wzięłam prysznic i odpoczywam.

    wnid9vvj4uzno34f.png

    Aniołek 04.06.2018 - 10 tc. Aniołek 26.10.2018 - 5 tc.
    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298 homo, Leiden hetero, PAI-1 4G homo.
  • MissKathy92 Autorytet
    Postów: 5501 2818

    Wysłany: 10 lutego 2019, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My z mężem sobie zrobiliśmy maraton z Hotelem Transylwania :) właśnie zaczynamy 3 część haha
    Ja dziś byłam na spacerku jak mąż spał taka piękna pogoda, później pojechaliśmy do moich rodziców na pączki- zjadłam dwa małe bo nie mogłam się powstrzymać :) A teraz lenistwo :)
    Jutro do pracy ale tylko 4 dni i potem 4 dni wolnego :)

    klz96iyeimbp5oxr.png
    Amelia ur. 8.10.2019, cc (40+3), 4440g, 57cm, 10pkt
  • alex0806 Autorytet
    Postów: 9019 5565

    Wysłany: 10 lutego 2019, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miss fajnie że możesz sobie wolne zrobić ;) ja niby pracuje w domu, ale jest to dla mnie trochę monotonne. Pewnie długo tak nie pociagne;) będę zasypiać w trakcie pracy pewnie.
    Dzisiaj nie spałam w trakcie dnia i juz mi się oczy zamykają. Ale dopiero zjedliśmy obiad więc nie chce zasypiać bo znowu że zgagą się obudzę.

    wnid9vvj4uzno34f.png

    Aniołek 04.06.2018 - 10 tc. Aniołek 26.10.2018 - 5 tc.
    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298 homo, Leiden hetero, PAI-1 4G homo.
  • MissKathy92 Autorytet
    Postów: 5501 2818

    Wysłany: 10 lutego 2019, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jakbym miała możliwość to też wolałabym pracować w domu ale tak na dłuższą metę tak raczej się nie da :/
    Mnie też czasem zgaga łapie- jakiś kolejny objaw w końcu :) no i do tego czasem nieprzyjemnie się odbija tak jakbym chciała zwrócić :) ale do tego jestem przyzwyczajona po moich przygodach z lekami :)

    klz96iyeimbp5oxr.png
    Amelia ur. 8.10.2019, cc (40+3), 4440g, 57cm, 10pkt
  • bąbel922 Autorytet
    Postów: 450 109

    Wysłany: 10 lutego 2019, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, trochę się nie odzywałam, ale czytam was cały czas ;)
    U mnie 1 cykl zakończył się okresem, który właśnie mi się skończył i szykuje się do kolejnych starań.
    Cieszę się że u was wszystko w porządku, Alex, miss, puszek, lelek że wasze maleństwa rosną i jest wszytko ok ;)
    Oby ten rok był szczęśliwy dla nas wszystkich ;)

    Aniołek... 11 tydzień :(
    3jgxxzdvbdybw5ra.png

    2 cs po rocznej przerwie.
  • Magdaa21 Autorytet
    Postów: 2699 842

    Wysłany: 10 lutego 2019, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Babel, kciuki za Ciebie :)

    U nas dziś meeeega leniwy dzień. Byłam na krótkim spacerze z Karola, a tak to cały dzień na kanapie bo M. chory. Jutro mamy gości pod wieczór więc dzień będzie wyglądał trochę inaczej,musze coś upiec i przygotować cos do jedzenia :)

    f2w3vfxmauvbnxib.png

    h84fo7es2agfr4kh.png
  • bąbel922 Autorytet
    Postów: 450 109

    Wysłany: 10 lutego 2019, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Magda ;) ja jestem dosyć przeziębiona, ale już pomału mi przechodzi i dobrze ;) wróciłam prędzej z pracy i odpoczywam ;)

    Aniołek... 11 tydzień :(
    3jgxxzdvbdybw5ra.png

    2 cs po rocznej przerwie.
  • panipuchatkowa Autorytet
    Postów: 6082 1699

    Wysłany: 10 lutego 2019, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bąbel te choroby są straszne. Odpoczywaj.

    Magda co dobrego robisz?

    3i49krhm19wid3ce.png
‹‹ 2225 2226 2227 2228 2229 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie aplikacji miesiączkoweji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego