Forum Starając się - ogólne Rocznik 92- starania
Odpowiedz

Rocznik 92- starania

Oceń ten wątek:
  • Lelek Autorytet
    Postów: 1070 483

    Wysłany: 9 lutego 2019, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi caly czas wychodzily leukocyty w moczu, mialam antybiotyki na pecherz itd. i nie przechodzilo... mialam nawet usg ukladu moczowego robione bo nikt nie wiedzial co mi jest :p Dopiero pozniej jak powiedzialam jednej internistce, ktora sie w koncu mna powaznie zainteresowala w tym medicoverze, ze moze to chodzi o druga dziurke i ze mialam robiona cytologie (przez troche malo rozgarnieta polozna) i robila mi ja z 10 minut gmerajac w srodku bo nie udawalo jej sie pobrac (wrrr) i od tej pory mam leukocyty w moczy to skumala, ze chodzi jednak o uklad rozrodczy a nie moczowy :p Ogolnie po tej cytologii cackalam sie chyba 3 miesiace zeby wyleczyc infekcje ktora dopiero sie zaczynala rozwijac... :/ Nie poszlam juz nigdy wiecej na cytologie do medi, robilam ja juz pozniej zawsze u swojej gin - nie wiem co mi wpadlo do glowy, zeby w ogole wtedy zrobic ja gdzies indziej ... :p

    👶🏼 💙 2019


    👶🏼 💙 2020

    —————————————
    Niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298A-C Hetero, PAI-1 4g Hetero
  • Magdaa21 Autorytet
    Postów: 2699 842

    Wysłany: 9 lutego 2019, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miss, mamaginekolog pisała chyba o prawidłowym pobieraniu moczu :)

    f2w3vfxmauvbnxib.png

    h84fo7es2agfr4kh.png
  • alex0806 Autorytet
    Postów: 9019 5565

    Wysłany: 9 lutego 2019, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jakoś się nigdy nad tym nie zastanawiałam czy dobrze pobieram. Zawsze się podmywalam i dopiero siku do pudełka. I zawsze ten mocz spoko.
    Kurczę ja mam taki katar że aż mi z oczu łzy lecą. Ale dobrze że wycieka a nie zostaje w zatokach. Jesteśmy już u rodziców, pies mnie grzeje ;)

    wnid9vvj4uzno34f.png

    Aniołek 04.06.2018 - 10 tc. Aniołek 26.10.2018 - 5 tc.
    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298 homo, Leiden hetero, PAI-1 4G homo.
  • Aloes Koleżanka
    Postów: 47 15

    Wysłany: 9 lutego 2019, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam opozniony zaplon, bo dlugo mnie nie bylo, ale GRATULACJE Miss! Bardzo sie ciesze ;)

    Kurcze, teraz zostala Andi, Isia, ja, Butterfly, Anionka, Bisia, Babel i moze ktos nowy o kim nie wiem (nie uda mi sie przeczytac tylu stron co przez te 3 tyg napisalyscie ;p). Jak kogos pominelam albo ktos jest w ciazy to przepraszam :)

    U mnie bez hsg jeszcze i w tym widze ostatnia nadzieje. A bez bo mam infekcje i niestety okres nastal szybciej wiec nie skoncze kuracji i nie wiem czy zadziala i kolejny cykl nam nie zleci bez hsg i w sumie staran :( pech to pech ale sie nie poddaje ;)
    Fajnie ten rok sie rozpoczal to moze i mi sie niedlugo uda ale bez hsg juz watpie ;p

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 lutego 2019, 13:52

    11 cs
  • alex0806 Autorytet
    Postów: 9019 5565

    Wysłany: 9 lutego 2019, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Aloes :) Co u ciebie ciekawego? :)
    HSG to dobra opcja, ale wtedy musisz mieć wszystko na dole wyleczone. Ja miałam mieć HSG w styczniu 2018, ale miałam wtedy III stopień czystości (robią badanie na miejscu w szpitalu) i musiałam przełożyć na przyszły miesiąc. W lutym już miałam I stopień i prawie rok temu miałam. Kurcze, jak ten czas leci :)

    wnid9vvj4uzno34f.png

    Aniołek 04.06.2018 - 10 tc. Aniołek 26.10.2018 - 5 tc.
    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298 homo, Leiden hetero, PAI-1 4G homo.
  • MissKathy92 Autorytet
    Postów: 5501 2818

    Wysłany: 9 lutego 2019, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda dzięki za info- zaraz sobie poszukam i poczytam :)

    Dziękuję Aloes :* ja czuje że to będzie NASZ szczęśliwy rok :) super że się nie poddajecie a jak nie w tym cyklu to w następnym się uda zrobić to hsg :) Najważniejsze by się nie poddawać i działać :)

    Magdaa21 lubi tę wiadomość

    klz96iyeimbp5oxr.png
    Amelia ur. 8.10.2019, cc (40+3), 4440g, 57cm, 10pkt
  • Mari92 Autorytet
    Postów: 1853 511

    Wysłany: 9 lutego 2019, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O Aloes miło, że do nas zajżałaś :-)

    gg64i09k3w28dp6i.png

    Marek ur.1.10.2018r.
  • Lelek Autorytet
    Postów: 1070 483

    Wysłany: 9 lutego 2019, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Aloes! Dawno Cie tu nie bylo :) ale widze, ze planujesz zawziecie :)
    Ciekawe jak tam Paulins - tez dawno sie nie odzywala.
    Andii pisala, ze robi sobie przerwe od ovu.
    Ciekawe jak Isia po zabiegu- nie dawala nic znac...
    A Ani0nka widzialam na watku walentynkowym pracowala zawziecie caly miesiac nad bejbikiem :) halooo gdzie Panienka sie podziewa, dlaczego sie nie odzywa?!!:p

    Jak sobota mija? Ja mam wrazenie, ze to niedziela jest :p Powiesilismy z mezem nasze fotoobrazy, ktore ostatnio zamowilam i powoli klatka schodowa zapelnia sie zdjeciami :) zostawilismy specjalne miejca na specjalne zdjecia w przyszlosci :D a teraz leze sobie na kanapie i mysle co by tu podzialac :p

    👶🏼 💙 2019


    👶🏼 💙 2020

    —————————————
    Niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298A-C Hetero, PAI-1 4g Hetero
  • alex0806 Autorytet
    Postów: 9019 5565

    Wysłany: 9 lutego 2019, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też lezakuję. Wieczorem będziemy siedzieć u teściów ale na razie się grzeje w łóżku. Ten katar mnie wyczerpuje. Oczami też mi Leci, łzy płyną, to aż dziwne.
    Też mi się wydaje że dzisiaj niedziela. Jakiś taki dziwny ten dzień.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 lutego 2019, 16:20

    wnid9vvj4uzno34f.png

    Aniołek 04.06.2018 - 10 tc. Aniołek 26.10.2018 - 5 tc.
    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298 homo, Leiden hetero, PAI-1 4G homo.
  • Mari92 Autorytet
    Postów: 1853 511

    Wysłany: 9 lutego 2019, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lelek fotoobrazki super sprawa :-)
    Lelek odpocznij sobie

    Ja ogareła dom, zrobiłam obiadek i kluski na jutro :-)

    A okazało się, że Markowi na wardze zrobiła się pleśniawka. Smarujemy. Mam nadzieję, że mu zejdzie :-)

    gg64i09k3w28dp6i.png

    Marek ur.1.10.2018r.
  • MissKathy92 Autorytet
    Postów: 5501 2818

    Wysłany: 9 lutego 2019, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też ostatnio myślałam u Paulins- ciekawo jak u niej się ułożyło i jak dzidzia rośnie :)

    My siedzimy u teściów i oglądamy skoki :)

    klz96iyeimbp5oxr.png
    Amelia ur. 8.10.2019, cc (40+3), 4440g, 57cm, 10pkt
  • puszek369 Autorytet
    Postów: 2117 1932

    Wysłany: 9 lutego 2019, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja byłam dzisiaj z koleżanką w galerii w zarze są fajne ceny kurtek zimowych kupiłam płaszczyk dla małej:) że 180na 60
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/003ef316ff10.jpg
    Były też piękne kurteczki po 40zl :) musiałam się powstrzymać. Potem byliśmy na obiedzie z moją mamą, bo ma urodziny

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 lutego 2019, 17:21

    MissKathy92, Lelek, Mari92, Magdaa21 lubią tę wiadomość

    relge6ydyjajty1z.png
    20170819290114.png
  • Lelek Autorytet
    Postów: 1070 483

    Wysłany: 9 lutego 2019, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeju, jak ja dawno nie bylam na shoppingu ubraniowym- az mi sie zachcialo ;) ale czekam zawziecie i zbieram kasiorw :p
    Powoli zaczynam sie rozgladac za jakimis sandalami, takimi wygodnymi na lato do spacerowania :) mam malutka stope qiec nie mam wyboru duzego - ale znalazlam cos takiego i chyba sobie zrobie zakup :D bo w rylko wieje nuda, a zazwyczaj tam kupuje buty bo maja male rozmoary, no albo w zara baby :p haha

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/2fac543094fd.jpg

    puszek369, Mari92, MissKathy92 lubią tę wiadomość

    👶🏼 💙 2019


    👶🏼 💙 2020

    —————————————
    Niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298A-C Hetero, PAI-1 4g Hetero
  • Paulinye Ekspertka
    Postów: 196 92

    Wysłany: 9 lutego 2019, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    7 dni przed @ i zaczęło się... płacz, depresja, rozdrażnienie, spałam pół dnia... czyli podejrzewam, że miesiączka przyjdzie niebawem :(
    Teraz to mi jeszcze smutniej

    klz9tv73mh4koy9p.png
    20180714580114.png
    10 cykl starań
    ostatnia @ 08.07.2019
    2 krechy 17.08.2019
  • Mari92 Autorytet
    Postów: 1853 511

    Wysłany: 9 lutego 2019, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lelek mała stopka to problem, ale wielka też. Ja mam dużą stopę i tylko buty z deichmana mają odpowiedni dla mnie rozmiar :-)

    Paulins spokojnie. Będzie dobrze :-)

    gg64i09k3w28dp6i.png

    Marek ur.1.10.2018r.
  • MissKathy92 Autorytet
    Postów: 5501 2818

    Wysłany: 9 lutego 2019, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja za to mam wąską stopę i dla mnie w sandalkach wiecznie noga leci do przodu :/ nie umiem kupić dobrych... Tak samo jak wysokich kozaków kupić nie umiem bo wszystkie za wąskie w lydce :(

    Paulinye musisz troszkę na spokojniej do tego podchodzić :/ bo można się wykończyć nerwowo :/

    klz96iyeimbp5oxr.png
    Amelia ur. 8.10.2019, cc (40+3), 4440g, 57cm, 10pkt
  • Lelek Autorytet
    Postów: 1070 483

    Wysłany: 9 lutego 2019, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam malutka i niestety, zeby kupic buty na obcasie musze sie nameczyc :( najbardziej zawsze smucili mnie to, ze nie moge sobie kupic takich butow, jakie mi sie wymarzyly, podobaja - tylko zawsze musze miec te, ktore maja w rozmiarowce 33... a marza mi sie takie sandaly na słupku wysokim ❤️

    Paulinye, spokojnie :) bo sie wykonczysz nerwowo - tak jak mowi Iza. Zawsze na tydzien przed @ jest nerwowkac bo czeka sie na rezultaty staran - a nie da sie niczego przyspieszyc. Wiec wyluzuj ! Bo w koncu pekniesz!

    👶🏼 💙 2019


    👶🏼 💙 2020

    —————————————
    Niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298A-C Hetero, PAI-1 4g Hetero
  • terka Autorytet
    Postów: 9694 1966

    Wysłany: 9 lutego 2019, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lelek Ty masz rozmiar 33??? O jasny gwint to naprawdę na dziecięcym trzeba Ci butów :P
    Ja myślałam że moja siostra z 36 ma mała stopę a tu proszę... :)

    https://www.maluchy.pl/li-73421.png
    Andrzejek <3 21.07.2018 3360g, 55cm :)
    21.01 69cm :)
  • Lelek Autorytet
    Postów: 1070 483

    Wysłany: 9 lutego 2019, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak - mam wlasnie ten przeklety rozmiar :p zatrzymal sie w 4 klasie podstawowki i od tej pory nie urosl ani centymentr :p moglabym buty z 4 klasy podstawowki zalozyc teraz :D

    👶🏼 💙 2019


    👶🏼 💙 2020

    —————————————
    Niedoczynność tarczycy, Hashimoto, MTHFR 1298A-C Hetero, PAI-1 4g Hetero
  • panipuchatkowa Autorytet
    Postów: 6082 1699

    Wysłany: 9 lutego 2019, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lelek jaka mała stópka :o

    3i49krhm19wid3ce.png
‹‹ 2223 2224 2225 2226 2227 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego