Forum Starając się - ogólne Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)
Odpowiedz

Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej. nie zdazylam na bete cholera jasna... jutro pojade :)

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde bele Lenka nie wystawiaj na probe naszej cierpliwosci :p

    Wiola25, kiniucha89 lubią tę wiadomość

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chociaz ja i tak swoje wiem patrzac na pieknie rosnaca tempke :-) a moze to dopiero teraz byla implantacja prrzy tym ostatnim spadku temp?

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • Wiola25 Autorytet
    Postów: 473 337

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lenka Ty Ciamajdo! :p jak mogłaś nie zdążyć? :P my musimy czekać przez Ciebie kolejny dzień :p a nerwówka jest :D:D

    Januszkowa nie znam sie wiec nie pomoge :(

    km5s2n0alr7h8mz0.png200604293338.png
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aa w jakich wartosciach masz wyniki? Nie ma podanych zakresow w jakoch powinny sie miescic wyniki? PRL chyba za duza ale to zalezy od wattosci w jakich podali

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jak PRL za wysoka to i problem z zajsciem

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i juz mam zabarwionh sluz wiec dupa

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czekam na @ i bede robic hormony

  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 294

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej a mnie rozłożyło byłam u lekarza nie chce sie bardziej zaziembić , jakiś wirus do konca tygodnia w domu i leki, ale podobno na ewenatualną ciążę nie wpłyną, a jak się coś okaze to odstawić odrazu.

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • Mała Mi 1 Autorytet
    Postów: 501 524

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lenka ale to że masz sluz nic nie znaczy.. moze to jakieś plamienie. tylko..

    Mała Mi
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehhh no nie wiem...

  • Mała Mi 1 Autorytet
    Postów: 501 524

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nooo poczekaj zrób bete..to będzie pewne.. ja coś czuje że akurat u mnie sie nie uda.. ;/;/ takie mam głupie przeczucie.;/

    Mała Mi
  • Marronek Autorytet
    Postów: 1877 503

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Januszkowa wrote:
    Dziewczyny pomocy. odebralam wyniki bad. nie nie kumam. Moze Wy cos wiecie.
    prolaktyna- 16,89
    trstosteron- 24,88
    SHBG- 67,35
    DHEA- SO4 - 221,70
    17-hydroksyprogesteron- 3,07

    A jakie są normy? Kazde labpratorium ma swoje.

    Hashimoto, endometrioza; niedrożne oba jajowody; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).
  • Januszkowa Autorytet
    Postów: 1664 1888

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pisalam we wczedniejszym poscie

    16.02.2015 Powitaliśmy na świecie Natalkę :)
    z789jaq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie, tez jestem z tego rocznika i staram sie juz od 3 lat o dzidzie, ale niestety nie wychodzi, nam nadzieje ze jestem mile widziana w waszym gronie staraczek.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2014, 14:48

    lenka123321, Januszkowa, Wiola25, kiniucha89 lubią tę wiadomość

  • Mała Mi 1 Autorytet
    Postów: 501 524

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 14:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pewnie pewnie.:) jesteśmy po to by sobie pomagać i wspierać.

    Mała Mi
  • Wiola25 Autorytet
    Postów: 473 337

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicja witaj i dużo pisz :) jestes bardzo mile widziana :)
    Januszkowa a te normy to podane są dla całego cyklu? czy dla poszczególnych faz? ja bym sie nie martwiła :) poczekaj do wizyty, ale skoro mieścisz sie w normach to nie ma sie co stresowac :)

    Januszkowa lubi tę wiadomość

    km5s2n0alr7h8mz0.png200604293338.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje ze jestem milo widziana w waszym gronie. z gory przepraszam za brak polski znakow, niestety nie jestem w PL i moj laptop ich nie posiada :-(
    Wiem ze nie wiele pisze, ale narazie zapoznaje sie dobrze z forum, mimo ze sledze je i czytam od bardzo dawna.

  • Wiola25 Autorytet
    Postów: 473 337

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Januszkowa wrote:
    Tylko jedno bad. do poszczegolnej fazy. Reszta nie.

    No to takie uniwersalne normy :) nie ma sie co martwić! :)

    km5s2n0alr7h8mz0.png200604293338.png
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Alicja :) nie martw siee ja mimo ze w PL jestem to rzadko uzywam polskich znakow bo zwyczajnie tak mi sie szybciej i wygodniej pisze :)

    Lenka nic straconego, jesli sie nie rozkreci zadne plamienie to lec na bete.

    klz9io4pkfldzhbc.png
‹‹ 57 58 59 60 61 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego