Forum Starając się - ogólne Sierpień- testujemy!
Odpowiedz

Sierpień- testujemy!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2016, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny..jestem świeżakiem na forum i chętnie dołączę :)
    To mój 3cs ale nie ukrywam że nie bardzo się przykładaliśmy w poprzednich. Cykle 31 dni jak w zegarku, na koncie 1 strata w 12tc (02.2016).
    W domu 2 dzieciaków i brakuje jeszcze 1 do pełni szczęścia.
    CO do współżycia co 2 dni to u mnie ciężko, bo w okresie okołoowulacyjnym moje libido szaleje że ho ho...
    [email protected]@ planowo na 2.08. Testuję dzień przed czyli 1.08-bardzo proszę o dopisanie mnie do listy.
    Jeśli w tym cyklu się nie uda, biorę się poważnie za temperaturę i wspomagacze (teraz tylko folik).
    Trzymam kciuki za was i za siebie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2016, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytałam o księżycowym kalendarzu o którym pisałyście...nawet znalazłam kalkulator

    Wyszło mi, zarówno z artykułu jak i kalkulatora że mój dzień płodny w lipcu jest 27-go. A 2/08 mam @ więc to chyba w moim przypadku się nie sprawdzi...

    Wiadomość została wyedytowana przez moderatora forum z powodu łamania zasad regulaminu- reklama.

    Wiadomość wyedytowana przez moderatora forum: 16 lipca 2016, 22:18

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 15 lipca 2016, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nawet jeśli będzie @ to wg KK nie przekreśla że nie jesteś w ciąży.
    Witaj apropo ;)
    U mnie też 27, ale to będzie prawdopodobnie 2dc ale dobry koń i po błocie pójdzie ^^

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • aaagaaa89 Ekspertka
    Postów: 216 102

    Wysłany: 15 lipca 2016, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elica wrote:
    Czytałam o księżycowym kalendarzu o którym pisałyście...nawet znalazłam kalkulator:
    http://www.lunarium.co.uk/calendar/conception.jsp

    Wyszło mi, zarówno z artykułu jak i kalkulatora że mój dzień płodny w lipcu jest 27-go. A 2/08 mam @ więc to chyba w moim przypadku się nie sprawdzi...


    A jaki wpisałaś czas letni na kalkulatorze ? +2 h?

    c55frjjgoufy31i7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2016, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    haha! wlasnie... istotą "dobry koń"!!! w moim przypadku mało prawdopodobne, wlasciwie wcale ale zastanawia mnie ta skuteczność KK nawet do 99%. wyszłoby na to ze cała moja wiedza ( moze nie jakiś poziom high ale cos tam o sobie juz wiem) odnośnie owulacji i dni płodnych poszła w las. Chyba skoczę 27.07 na betę. No ciekawostka :)

    AJA_S lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2016, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaagaaa.. wpisałam letni ale nawet gdybym wpisała zimowy to różnica byłaby o kilka godzin jak wynika z artykułu. Jedynie faza księżyca by sie zgadzała. Ja urodzona w pełni a pełnia zaczyna sie 18.07 (mój 17dc przy cyklach zawsze 31).

  • aaagaaa89 Ekspertka
    Postów: 216 102

    Wysłany: 15 lipca 2016, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to mi wychodzi, że 29 lipca chłopiec...a 29 właśnie spodziewam się owulacji... aż niemożliwe :)

    c55frjjgoufy31i7.png
  • Omon Autorytet
    Postów: 790 840

    Wysłany: 15 lipca 2016, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Data która tam wyskakuje to data @ czy owulacji? Mi wyskoczyło 29 chłopiec, mam długie cykle więc spodziewam się owulacji najwcześniej właśnie pod koniec lipca, chociaż ostatnie dwie owulki były przy trzydziestym dniu, więc raczej sierpień. No ale widzę, że kolejne mi wyświetla co 28 dni, więc u mnie się nie sprawdzi :P

    x7g1xzdvlebraz19.png
    Aniołek 12.2015 - 7tc
    zem3x1hp3fae2ksw.png
  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 362

    Wysłany: 15 lipca 2016, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witajcie no mi pokazuje na 22 lipca na dziewczynke a dni płodna mam mięć miedzy 20 a 26 lipca hehe dziwne zobaczymy co wyjdzie jak na razie testy owu negatywne ;)

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • misKolorowy Autorytet
    Postów: 666 673

    Wysłany: 15 lipca 2016, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej też się dopisze, termin @ mam na 02.08, może nie przyjdzie, nadzieja umiera ostatnia ;)

    zem3i09k8uqplda3.png
    04.04.2017 Misiu ❤️
    Starania o drugiego bobasa od 09.2018
    "Nie rezygnuj z marzeń, to że coś nie dzieje się teraz, nie znaczy, że nigdy się nie wydarzy."
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 15 lipca 2016, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale ja nie wiem o której godzinie sie urodzilam. I co mam wpisac ?

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 15 lipca 2016, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KK pokazuje najbardziej płody dzień w cyklu kobiety.
    Sandri a nie masz kogo popytać albo książeczka zdrowia?

    sandri_1 lubi tę wiadomość

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 15 lipca 2016, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dowiedziałam sie juz od mamy. Tez wychodzi mi tiru riru na @ w sierpniu.

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 15 lipca 2016, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A teraz wychodzi mi na jutro rano. Ale na chłopca. Wiec nie wiem czy chce ;) Hehe. A po za tym raczej nie ma szans bo wyjezdzamy wczesnie rano. Maz wraca o 1 w nocy z pracy. Moze sie uda go skusić jak sie przebudze. Spróbować mozna.

    AJA_S lubi tę wiadomość

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 15 lipca 2016, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jak nie w nocy to jutro po południu.

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 15 lipca 2016, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja 27lipca na córcie ;) Miejmy nadzieję że uda sie mimo kiepskich wyników narzeczonego :(

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 15 lipca 2016, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki. Dziwnie mi to pokazalo w 7dniu cyklu. Jakos w to nie wierze.

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2016, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    haha Sandri no to dobrze ze ty tez masz dziwnie bo juz myślałam ze jak zwykle ja inna :) Szczerze to czuję się jakbym była już po owu. zawsze jestem taka rozbita i senna..zauważyłam to jak byłam parę razy na usg w całkiem innym celu ale lekarz mi przy okazji mówił jaki pęcherzyk albo że już jestem po.
    Myślicie że mogłam juz mieć wczoraj owu w 14dc przy cyklach 31? W poprzednim cyklu w 13 dc miałam pęcherzyk 15mm..ale wiem ze każdy cykl jest inny..temperaturę mierzę nieregularnie bo przy moim trybie życia nie mam zbytnio możliwości więc nie sugeruję się tym za bardzo ... raczej mierzę z ciekawości. Przed owu zawsze 36,2-36,5 dzisiaj 37,2.
    chyba ze to ta "wakacyjna" pogoda ..
    A co do kalendarza jeszcze ... to z betą szaleć nie będę ale skoczę na usg około 25.07. I zobaczymy co tam słychać :)

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 15 lipca 2016, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje drogie KK nie jest zależne od naszego biologicznego cyklu.
    Owulacja jest ruchoma jedynie faza lutealna jest stała.

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2016, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aja, ale skoro każdy mój cykl ma 31 dni zawsze, faza lutealna jest stała to owu powinnam zawsze mieć w tym samym czasie. Zgadza się?

‹‹ 13 14 15 16 17 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego