Forum Starając się - ogólne SIERPNIOWE BRZUSZKI - tu zachodzimy w ciążę!!!
Odpowiedz

SIERPNIOWE BRZUSZKI - tu zachodzimy w ciążę!!!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, u mnie dziś 32 dc, teoretycznie @ powinna przyjsc wczoraj.Mam typowe bole na @...jesli nie przyjdzie dziś to zatestuję jutro od rana ale nie widzę 2 kresek....wiec pewnie małpa sie spoznia, może po tym dupku ?

  • Ejrene Autorytet
    Postów: 1540 2018

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Ja do końca miesiąca jestem za granicą i nie mam tam Neta. Tak jak podejrzewałam dostałam @ w terminie. Mam nadzieję że w t cylku się uda.

    I gratuluje wszystkim zafasolkowanym :)

    atdc15nmjt4tk663.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gratuluje wszystkim, którym się udało!
    ja od wczoraj zdycham od @ :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agatkaa, ale dupek przedłuzy Ci cykl moze o dzien , dwa. Tak jest u mnie. 2 dni po odstawieniu zawsze dostaje @. więc jest nadzieja. Ale ten sierpien smutny...same @ prawie...

    ja bym na Twoim miejscu poszła na bete.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Ali wrote:
    Agatkaa, ale dupek przedłuzy Ci cykl moze o dzien , dwa. Tak jest u mnie. 2 dni po odstawieniu zawsze dostaje @. więc jest nadzieja. Ale ten sierpien smutny...same @ prawie...

    ja bym na Twoim miejscu poszła na bete.

    Jutro rano zrobie test, oczywiście jesli sie nie [email protected] do tego czasu ;)

    Tylko, ze oprocz typwoych boli i objawow na @ nic nie mam...nawet piersi przestaly mnie bolec a w ciazy to chyba raczej powinny boleć ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 sierpnia 2015, 11:32

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie w ciazy nic nie bolało ;)
    Tylko podwyzona tempka, nic wiecej :)

    agatkaa lubi tę wiadomość

  • Domis Ekspertka
    Postów: 257 65

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hello :)
    Mogę i ja się dopisać, też licze ze sierpień będzie dla mnie szczęśliwy ;)
    @ powinna być 20-22.08
    Dzis 12dpo ale test negatywny...

    Trzymam za was kciuki :)

    TP 21.07.18 :)
    p19u3a3fndaqukvp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny. u mnie 47 dc. brzuch ciągnie, piersi wielkie, ale nie bolą jak zwykle przed @. po delikatnym plamieniu po stosunku już dawno śladu nie ma. owulacja była prawdopodobnie 14-16 dni temu. w piątek po południu robiłam test i wyszedł negatywny. jutro zrobię kolejny. ciekawe, ale mam kiepskie przeczucia :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Audobrandessa, to jutro razem testujemy :) Zawsze masz takie dlugie cykle?

    Może jeszcze któraś się dołączy? ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zazwyczaj mam 32-36. ale gdy mam sporo stresu to wydłużają się max do 41. teraz to przesada już. osiwieć idzie.
    razem raźniej :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No dokładnie , razem razniej ;) Ja ok 6.30 rano zatestuje, jak tylko wstane i bedzie z glowy :) Nie wiem czemu ale jestem pewna ze test bedzie negatywny no ale moze dzieki temu szybciej przyjdzie i przestanie mnie meczyć objawami....bo od pt juz mnie tak boli podbrzusze jak na @ ze szkoda gadac...bylo troszeczke podbarwionego sluzu w pt i nic wiecej, czysto tylko troche mookro w srodku ;)

  • bizona Autorytet
    Postów: 1158 784

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie wytrzymalam i dzis z ciekawosci zatestowalam..negatyw jak nic. Zatestuje jeszcze 19.08 tak jak sie zapisalam, ale ogolnie raczej czekam [email protected]

    p19uflw1tlpg1ms1.png
    9.12 pierwsze ICSI. Mamy dwa serduszka!:) Dziewczynka i chlopiec <3
  • Domis Ekspertka
    Postów: 257 65

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agatka temp ladnie się trzyma, wiec trzymam kciuki za 2 kreseczki :)

    TP 21.07.18 :)
    p19u3a3fndaqukvp.png
  • cachaarel Autorytet
    Postów: 888 245

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spóźniona, bo spóźniona ale przyszła.
    Można mi wpisać @ i rozpoczynamy kolejny cykl starań.
    Wszystkim testujacym życzę powodzenia i trzymam kciuki :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogę też trochę tu ? :) nowa na tym wątku.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agatkaa wrote:
    No dokładnie , razem razniej ;) Ja ok 6.30 rano zatestuje, jak tylko wstane i bedzie z glowy :) Nie wiem czemu ale jestem pewna ze test bedzie negatywny no ale moze dzieki temu szybciej przyjdzie i przestanie mnie meczyć objawami....bo od pt juz mnie tak boli podbrzusze jak na @ ze szkoda gadac...bylo troszeczke podbarwionego sluzu w pt i nic wiecej, czysto tylko troche mookro w srodku ;)
    i jak test? u mnie negatyw. cholera!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hello :) U mnie tez negatyw....1 wielka mega mocna krecha :)

    Tylko ja się pytam gdzie jest moja @?

    Bez sensu ze Duphaston wydluza mi cykl...normalnie bylabym juz w polowie @ a tu nic, tylko boli i boli od pt....lipa , bo wolalabym zeby juz przyszla...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 sierpnia 2015, 08:10

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedna z wielu .... wrote:
    Mogę też trochę tu ? :) nowa na tym wątku.

    Jasne, ze mozesz :)

    Witamy :)

    Ile czasu się starasz? Testujesz w sierpniu, czy juz po ? :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :)
    Teraz jest 9 cykl, a pierwszy z duphaston. Termin @ jutro. Testuje (jak do tej pory to negatyw) bo musze wiedzieć przez ten lek :/ mam nadzieje , ze się nie zjawi @ ale czuje ze jak zwykle o mnie nie zapomni :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz własnie koncze pierwszy cykl z duphastonem (w ogole to moj 1cs).

    Mam wrazenie, ze test zadzialal bo juz dostaje plamienie....ale jaja ;)

    Czyli jednak pscyha ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 sierpnia 2015, 09:16

‹‹ 38 39 40 41 42 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego