Forum Starając się - ogólne SIERPNIOWE BRZUSZKI - tu zachodzimy w ciążę!!!
Odpowiedz

SIERPNIOWE BRZUSZKI - tu zachodzimy w ciążę!!!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mimo, że w tym cyklu nie udało mi się, to codziennie tu wchodzę i sprawdzam czy pojawiają się nowe biedroneczki :) życzę Wam powodzenia i trzymam kciuki :)

    agatkaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dziewczyny zaraz wyjezdzam na week. Podbrzusze mnie boli, krzyz, jakies skurcze lapia tam w srodku, masakra , plamienia jeszcze nie ma tylko troche sluz podbarwiony ale jestem pewnie ze jutro juz przyjdzie małpa...

  • Heathera Autorytet
    Postów: 1447 318

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agatkaa wrote:
    Ja dziewczyny zaraz wyjezdzam na week. Podbrzusze mnie boli, krzyz, jakies skurcze lapia tam w srodku, masakra , plamienia jeszcze nie ma tylko troche sluz podbarwiony ale jestem pewnie ze jutro juz przyjdzie małpa...
    Daj znać po weekendzie czy przyszła albo czy test zrobiłaś :) Miłego weekendu :)

    dxomzbmhbfmviozz.png f2wlkqi151hokkn6.png 4b9ay2xy5p782exz.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jasne, ze dam znac :)

    Trzymajcie się :)

    Heathera lubi tę wiadomość

  • Aga26 Autorytet
    Postów: 332 257

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale tu dużo biedronek :) gratuluje wszystkim zaciążonym ;)... a 13 sierpień okazał się bardzo szczęśliwym :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak pięknie się posypały biedroneczki <3 gratuluję wszystkim dziewczynom i proszę o wiruski :P :*

  • Mania85 Znajoma
    Postów: 20 2

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny potrzebuje szybko porady, przeziebienie mnie wzielo ma dobre,cholerna klimatyzacja, okropnie sie czuje. Mam goraczke 38 stopni, czy napewno moge wziac apap? @ nadal brak, wiec boje sie ze w razie gdybym jednak byla juz w ciazy, zaszkodze dziecku. Test zrobie dopiero rano, wiec sie okaze. Co moge wziac do tego czasu bezpiecznego od goraczki?

    oar83e3kh41qkutl.png
    20151017580117.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie znam się, ale na gorączkę nic nie ma w ciąży. Ale na samym początku niczym nie zaszkodzisz dziecku.

  • Heathera Autorytet
    Postów: 1447 318

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Apap możesz brać ja brałam w pierwszej ciązy i ginekolog mi mówił że mogę

    dxomzbmhbfmviozz.png f2wlkqi151hokkn6.png 4b9ay2xy5p782exz.png
  • Heathera Autorytet
    Postów: 1447 318

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://przewodnikciazowy.pl/porada/apap-w-ciazy

    dxomzbmhbfmviozz.png f2wlkqi151hokkn6.png 4b9ay2xy5p782exz.png
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2682

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Apap, czyli paracetamol można w ciazy (nie mówiąc nuz o tym, ze na początku ciazy i tak to by nie zaszkodziło;))

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 23:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mania85 wrote:
    Dziewczyny potrzebuje szybko porady, przeziebienie mnie wzielo ma dobre,cholerna klimatyzacja, okropnie sie czuje. Mam goraczke 38 stopni, czy napewno moge wziac apap? @ nadal brak, wiec boje sie ze w razie gdybym jednak byla juz w ciazy, zaszkodze dziecku. Test zrobie dopiero rano, wiec sie okaze. Co moge wziac do tego czasu bezpiecznego od goraczki?
    Możesz apap i kanapkę z czosnkiem

    Jak sie rozwinie to nawet jest grupa antybiotyków które można. Zdrowia

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • cachaarel Autorytet
    Postów: 888 245

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 07:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziewczyny dalej cisza :)

  • Heathera Autorytet
    Postów: 1447 318

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie test mocnijeszy, chcociaż nie tak bardzo jakbym chciała, ale raczej to na pewno ciąża nie? http://zapodaj.net/7b98ce154f6d3.jpg.html

    justyna14, agatkaa lubią tę wiadomość

    dxomzbmhbfmviozz.png f2wlkqi151hokkn6.png 4b9ay2xy5p782exz.png
  • bizona Autorytet
    Postów: 1158 784

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heathera na pewno ciaza;)
    Tak jak pisalam, tak zrobilam..dzis moj 9dpo zatestowalam i oczywiscie negatyw;) ale bede miec spokojna glowe przez weekend, bo jak bym nie zatestowala to by mi to po glowie caly czas chodzilo i meczylo;)
    Ogolnie pierwszy raz mam tak wysokie temeratury ok.36,90, podbrzusze tak dziwnie czuje..nie boli, ale cos tam sie dzieje, do tego kremowy sluz no i standardowo zaczynaja mnie cycki bolec, ale bola mnie zawsze wiec tym sie nie podniecam.
    Teraz tylko poczekac do przyszlego tygodnia i zobaczyc jak sie sprawa rozwinie;)

    p19uflw1tlpg1ms1.png
    9.12 pierwsze ICSI. Mamy dwa serduszka!:) Dziewczynka i chlopiec <3
  • Heathera Autorytet
    Postów: 1447 318

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bizona wrote:
    Heathera na pewno ciaza;)
    Tak jak pisalam, tak zrobilam..dzis moj 9dpo zatestowalam i oczywiscie negatyw;) ale bede miec spokojna glowe przez weekend, bo jak bym nie zatestowala to by mi to po glowie caly czas chodzilo i meczylo;)
    Ogolnie pierwszy raz mam tak wysokie temeratury ok.36,90, podbrzusze tak dziwnie czuje..nie boli, ale cos tam sie dzieje, do tego kremowy sluz no i standardowo zaczynaja mnie cycki bolec, ale bola mnie zawsze wiec tym sie nie podniecam.
    Teraz tylko poczekac do przyszlego tygodnia i zobaczyc jak sie sprawa rozwinie;)
    Ja tez pierwszy test zrobiłam w 9 i wyszedł negatywny :P I też go zrobiłam żeby tak się nie nakręcać. Zrobiłam, wyszedł negatywny i trochę się uspokoiłam i szybciej mi czas zleciał do terminu @ więc wiem co czujesz :)

    dxomzbmhbfmviozz.png f2wlkqi151hokkn6.png 4b9ay2xy5p782exz.png
  • bizona Autorytet
    Postów: 1158 784

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No dokladnie..teraz to sobie moge poczekac;) jesli sie nie uda..mam jeszcze duzo sil by walczyc dalej. To dopiero moj pierwszy cykl przy ktorym zaczelam brac leki na tarczyce oraz metformine..pewnie potrzeba na to czasu. No coz..dam znac 19 jak kolejny test:)

    p19uflw1tlpg1ms1.png
    9.12 pierwsze ICSI. Mamy dwa serduszka!:) Dziewczynka i chlopiec <3
  • Heathera Autorytet
    Postów: 1447 318

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bizona wrote:
    No dokladnie..teraz to sobie moge poczekac;) jesli sie nie uda..mam jeszcze duzo sil by walczyc dalej. To dopiero moj pierwszy cykl przy ktorym zaczelam brac leki na tarczyce oraz metformine..pewnie potrzeba na to czasu. No coz..dam znac 19 jak kolejny test:)
    Trzymam kciuki :) I właśnie daj znać :)

    dxomzbmhbfmviozz.png f2wlkqi151hokkn6.png 4b9ay2xy5p782exz.png
  • Sarenka2015 Autorytet
    Postów: 962 253

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi proszę wpisać @.
    Zaciążonym gratuluję :)

    Moja gwiazdka z nieba <3 :*
    img-2014062101101130.png
  • Mania85 Znajoma
    Postów: 20 2

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, dzieci za pomoc, wzielam wczoraj w koncu apap i zimne oklady na czo i temp spadla do 37C. Dzis rano zrobilam test, to moj 18dpo wedlug ovufriend, wyszedl negatywny a @ nadal brak:-( Wydaje mi sie jednak ze rzeczywiscie owulke mialam pozniej, wiec za kilka dni spróbuje jeszcze raz zatestowac, moze nie wszystko stracone...
    Heathera piekne kreseczki ;-)
    Bizona powodzenia zycze, oby za kilka dni pojawily sie dwie kreseczki :-)

    oar83e3kh41qkutl.png
    20151017580117.png
‹‹ 36 37 38 39 40 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego