Forum Starając się - ogólne Sierpniowe testowanie - pamiątki z wakacji :)
Odpowiedz

Sierpniowe testowanie - pamiątki z wakacji :)

Oceń ten wątek:
  • kasiakasia11 Autorytet
    Postów: 1313 431

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 wrote:
    Mówiłam że nie ma co się cieszyć za szybko.. Beta nic nie urosła. Dzisiejszy wynik to 39,86. Progesteron spadł do 15,07 boże nieeee

    :(

    syn (HLHS) 24.07.14 - 03.09.14
    córka 10.12.15
    syn 28.08.17


  • Ma_ho Ekspertka
    Postów: 155 120

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 wrote:
    Mówiłam że nie ma co się cieszyć za szybko.. Beta nic nie urosła. Dzisiejszy wynik to 39,86. Progesteron spadł do 15,07 boże nieeee
    Przytulam 🙁

  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1102 728

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika bardzo mi przykro :( :( Tulę

    Leki: Bromergon, Duphaston, Glucophage, Acard, wit. D, foliany, inozytol, Neoparin
    HSG: ok

    1.10.2020r. Jesteś, córeczko!
    Cudzie trwaj! <3
    Czekamy na Ciebie ;*
  • Karolka9 Autorytet
    Postów: 539 400

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 tulę mocno :*

    Ja dopiero otrzymałam wyniki z soboty. Albo jedno labo jest tak dziadowskie, albo ft3 podniosło się ładnie, jedynie TSH wysokie.
    TSH 2.84 (0.27-4.2) A było 1.4
    Ft3 55% było -1.4% tak minus
    Ft4 25.64% było 15,4%
    Progesteron mam 27.9 (1.83 - 23.9) robiłam to pierwszy raz.
    Jadę teraz na wakacje, psychicznie odpocznę, ale myślami będę czekać na sobotę na testy. W ogóle mąż stwierdził, że mniej się denerwuje, mam wybuchy, ale mniejsze. Może też te hormony poszły w górę dzięki temu.

    Co sądzicie o progu ?

    3jgxsek2mhrtcu08.png
  • Ma_ho Ekspertka
    Postów: 155 120

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolka9 wrote:
    Marika92 tulę mocno :*

    Ja dopiero otrzymałam wyniki z soboty. Albo jedno labo jest tak dziadowskie, albo ft3 podniosło się ładnie, jedynie TSH wysokie.
    TSH 2.84 (0.27-4.2) A było 1.4
    Ft3 55% było -1.4% tak minus
    Ft4 25.64% było 15,4%
    Progesteron mam 27.9 (1.83 - 23.9) robiłam to pierwszy raz.
    Jadę teraz na wakacje, psychicznie odpocznę, ale myślami będę czekać na sobotę na testy. W ogóle mąż stwierdził, że mniej się denerwuje, mam wybuchy, ale mniejsze. Może też te hormony poszły w górę dzięki temu.

    Co sądzicie o progu ?
    Mój przy tych samych normach wynosil 29 jakiś tydzień po owulacji Czyli podobnie

  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4317 1813

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agafiga wrote:
    Do wieczora to mnie chyba rozniesie wewnętrznie... 😥 noo żel się nie zmarnuje, będzie na następny ale miałam taką wielką ochotę go użyć... dobrze ze akurat w tym cyklu nie było tak źle z moim śluzem 😉
    No jeśli sluz by to ok, bo ja w poprzednim to nie miałam go wcale, dlatego głównie zdecydowałam się na niego..

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    Plan:
    1️⃣Usunięcie nadżerki
    2️⃣Inseminacja/in vitro
    3️⃣ 🤰 😀
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4317 1813

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ma_ho wrote:
    Pierwsze chwilkę przed 30stka, a drugie 32l
    No to i tak młodsza byłaś z pierwszym.. Ja jeśli mi się uda w tym cyklu to przed 31 lat urodze.. Ach tam... Mnie nie dość że się nie udaje to jeszcze wiek mnie dobija dodatkowo... ☹️

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    Plan:
    1️⃣Usunięcie nadżerki
    2️⃣Inseminacja/in vitro
    3️⃣ 🤰 😀
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4317 1813

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 wrote:
    Mówiłam że nie ma co się cieszyć za szybko.. Beta nic nie urosła. Dzisiejszy wynik to 39,86. Progesteron spadł do 15,07 boże nieeee
    ☹️☹️☹️ Kochana tule Cie mocno 😘😘😘

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    Plan:
    1️⃣Usunięcie nadżerki
    2️⃣Inseminacja/in vitro
    3️⃣ 🤰 😀
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika boże tak bardzo mnie boli o Ciebie serce... Tulę mocno.

  • Niecierpliwa Ekspertka
    Postów: 245 249

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 wrote:
    Mówiłam że nie ma co się cieszyć za szybko.. Beta nic nie urosła. Dzisiejszy wynik to 39,86. Progesteron spadł do 15,07 boże nieeee


    Tak mi przykro, ale moze warto zrobic moze to wina laboratorium i jakis blad trzymam kciuki 😘

    w4sqgzu3r3rkzllr.png
  • Marika92 Autorytet
    Postów: 468 344

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dlaczego mnie to wszystko spotyka. Jeszcze do końca nie pozbierałam się po pierwszym poronieniu, a teraz jeszcze to. Ja nie wierzę, że kiedyś się uda. Czuję, że jest jakiś grubszy problem. Dzwoniłam do swojego lekarza, kazał odstawić heparyne i czekać na miesiączkę i zacząć się kłuć jak będzie kolejna ciąża. Tylko ile ta kolejna będzie trwać tym razem. Nie mam już sił się starać

    mhsvi09k9f9yh4tj.png

    14.07.2020 Michaś ❤️

    08.01.2019 [*] 9tc 💔
    08.2019 ciąża biochemiczna
    ~ Trombofilia wrodzona
    ~ MTHFR 677 CT homo
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4317 1813

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niecierpliwa wrote:
    Tak mi przykro, ale moze warto zrobic moze to wina laboratorium i jakis blad trzymam kciuki 😘
    Dokładnie, może jakis blad?? Marika92 może jeszcze nie wszystko stracone? Konsultowalas wyniki z lekarzem?

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    Plan:
    1️⃣Usunięcie nadżerki
    2️⃣Inseminacja/in vitro
    3️⃣ 🤰 😀
  • Agafiga Autorytet
    Postów: 472 305

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2020, 17:09

    Starania od 09.2018
    1cs - 8tydz [*] zaśniad groniasty częściowy
    1cs po poronieniu - cb

    Klinika Gyncentrum

    On:
    Parametry poniżej normy.
    Badania 04.20r. / 08.20r.
    Morfologia: 1% / 3%
    Fragmentacja DNA: 35 % /20%
    Hba: 78 %

    Kariotypy ok

    21 cs 💚
    18dpo - beta 989 mIU/ml
    21dpo - beta 3312 mIU/ml
  • Marika92 Autorytet
    Postów: 468 344

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justyna1719 wrote:
    Dokładnie, może jakis blad?? Marika92 może jeszcze nie wszystko stracone? Konsultowalas wyniki z lekarzem?
    Dzwoniłam do niego.
    Wczoraj jeszcze mnie mega mdliło, uczucie ciągnięcia w brzuchu. Dziś już żadnych mdłości i brzuch raczej też taki jak zwykle. Nie robię sobie nadziei. Zalewam się łzami

    mhsvi09k9f9yh4tj.png

    14.07.2020 Michaś ❤️

    08.01.2019 [*] 9tc 💔
    08.2019 ciąża biochemiczna
    ~ Trombofilia wrodzona
    ~ MTHFR 677 CT homo
  • Agafiga Autorytet
    Postów: 472 305

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2020, 17:10

    Starania od 09.2018
    1cs - 8tydz [*] zaśniad groniasty częściowy
    1cs po poronieniu - cb

    Klinika Gyncentrum

    On:
    Parametry poniżej normy.
    Badania 04.20r. / 08.20r.
    Morfologia: 1% / 3%
    Fragmentacja DNA: 35 % /20%
    Hba: 78 %

    Kariotypy ok

    21 cs 💚
    18dpo - beta 989 mIU/ml
    21dpo - beta 3312 mIU/ml
  • Niecierpliwa Ekspertka
    Postów: 245 249

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny beta poszla do gory u kolezanki ma 46IU/L i progesteron 28ng/ml.



    A co do Marika to norma do 12tyg ciazy progesteronu to 9-47 ng/ml powtorz jutro wyniki. Ktory jestes dzien cyklu ile po owulacji? nie zalamuj sie. Poprzedania beta ile wynosila?

    w4sqgzu3r3rkzllr.png
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4317 1813

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 wrote:
    Dzwoniłam do niego.
    Wczoraj jeszcze mnie mega mdliło, uczucie ciągnięcia w brzuchu. Dziś już żadnych mdłości i brzuch raczej też taki jak zwykle. Nie robię sobie nadziei. Zalewam się łzami
    ☹️ A może idź do innego lakarza? Jak najszybciej? No nie wiem już ☹️☹️☹️☹️ współczuję ☹️☹️☹️

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    Plan:
    1️⃣Usunięcie nadżerki
    2️⃣Inseminacja/in vitro
    3️⃣ 🤰 😀
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4317 1813

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agafiga wrote:
    Od zeszłego cyklu trochę go ruszyło, myślę że siemię pomaga... Bo do tej pory to tzw "tarlo" 😉
    Ooo siemię?? Może lepsze niż Wiesiolek bo Wiesiolek na mnie w ogóle nie działa. A siemię pijesz całym cyklem czy też tylko do owulacji??

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    Plan:
    1️⃣Usunięcie nadżerki
    2️⃣Inseminacja/in vitro
    3️⃣ 🤰 😀
  • Agafiga Autorytet
    Postów: 472 305

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2020, 17:10

    Justyna1719 lubi tę wiadomość

    Starania od 09.2018
    1cs - 8tydz [*] zaśniad groniasty częściowy
    1cs po poronieniu - cb

    Klinika Gyncentrum

    On:
    Parametry poniżej normy.
    Badania 04.20r. / 08.20r.
    Morfologia: 1% / 3%
    Fragmentacja DNA: 35 % /20%
    Hba: 78 %

    Kariotypy ok

    21 cs 💚
    18dpo - beta 989 mIU/ml
    21dpo - beta 3312 mIU/ml
  • Niecierpliwa Ekspertka
    Postów: 245 249

    Wysłany: 19 sierpnia 2019, 13:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 wrote:
    Dzwoniłam do niego.
    Wczoraj jeszcze mnie mega mdliło, uczucie ciągnięcia w brzuchu. Dziś już żadnych mdłości i brzuch raczej też taki jak zwykle. Nie robię sobie nadziei. Zalewam się łzami


    Nie zalamuj sie powtorz padania jutro. Wiem co czujesz bo tez przechodzilam w pierwszej ciazy podobna sytuacje tylko ze u mnie nie bylo pecherzyka beta stala na poziomie 165UI/L przez 3 dni ale ja nie dopuszczalam do siebie mysli ze moglo by cos sie stac i okazalo sie ze pierwszy wzrost byl po zagniezdzeniu ale jajeczko sie dluzej zagniezdzalo i lekarz w szpitalu mowil ze mam sie przyszykowac na strate jak wystapi krwawienie to bd wiadome ale jak nie wystapi mam wrocic . Po 4 dniach wrocilam do szpitala zrobil mi usg i pecherzyk juz byl a beta podniosla sie tylko o 4jednostki bo mialam 169UI/L. Okazalo sie ze moja ciaza jest o tydzien mlodsza moze u ciebie tez jest tak samo.

    Twinsowa lubi tę wiadomość

    w4sqgzu3r3rkzllr.png
‹‹ 159 160 161 162 163 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego