Forum Starając się - ogólne Sierpniowe testowanie - pamiątki z wakacji :)
Odpowiedz

Sierpniowe testowanie - pamiątki z wakacji :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nera wrote:
    Infekcja może utrudniać gdyż wtedy ph nie sprzyja plemnikom. Leczenie jak najbardziej nie szkodzi a wręcz wskazane by zmienić "na bardziej przyjazne plemnikom" :) Wiele kobiet podczas leczenia zaszło więc nie martw się ♡
    To znaczy to nie jwst tak ze caly czas czuje brzydki zapach.Jak w nocy sie kochamy no to zasypiam ze sperma i to wtedty ten zapach a kiedy rano sie obmywam to jest ok.

  • Nera Autorytet
    Postów: 7401 2456

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Julka wrote:
    To znaczy to nie jwst tak ze caly czas czuje brzydki zapach.Jak w nocy sie kochamy no to zasypiam ze sperma i to wtedty ten zapach a kiedy rano sie obmywam to jest ok.

    Moim zdaniem nie masz infekcji . To sperma ma niemiły zapach ogólnie :)

    Ignissa, Ma_ho, Pani Ciasio, ZakręconaOna lubią tę wiadomość

    (lista na stronie 2738)
    27.04 - cyt. atypowe komórki nabłonka płaskiego o nieokreślonym znaczeniu ASC-US III
    9.08( wynik 19.08) - cyt. intensywna metaplazja płasko- nabłonkowa III ASC-US
    13.09 - posiew tlenowy wymazu szyjki (ujemny )
    * MACMIROR COMPLEX 500( 12szt.)
    4.10 - ginekolog godz 11:15
  • Tysia150 Autorytet
    Postów: 663 400

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Julka wrote:
    To znaczy to nie jwst tak ze caly czas czuje brzydki zapach.Jak w nocy sie kochamy no to zasypiam ze sperma i to wtedty ten zapach a kiedy rano sie obmywam to jest ok.
    Ja podmywam się od razu po i tak mam ten zapach na drugi dzień, a potem pojutrze już nie mam :D dziwne :D jednodniowe zaburzenie flory 😂 kup w aptece nawet takie globulki, tam pełno tego. Moja babcia mówi że wystarcza jogurty naturalne codziennie

  • Tysia150 Autorytet
    Postów: 663 400

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nera wrote:
    Moim zdaniem nie masz infekcji . To sperma ma niemiły zapach ogólnie :)
    Tak to na pewno wina tego 😎!!


    Co u ciebie nercia

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nera wrote:
    Moim zdaniem nie masz infekcji . To sperma ma niemiły zapach ogólnie :)
    Dzieki bo juz sie wystraszylam.Moim zdaniem gdyby byla infekcja to smierdzialo by caly czas ..😞

  • Nera Autorytet
    Postów: 7401 2456

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie po malutku😊 miedzy 16 a 17 sierpnia serduszko . Jestem pozytywnie nastawiona . Do tego pierwszy cykl ze wspomagaczami. Zobaczę co z tego wyjdzie :) Chciałabym 1 września ujrzeć dwie kreski 😌

    Julka, justyna1719, SylwiaLu lubią tę wiadomość

    (lista na stronie 2738)
    27.04 - cyt. atypowe komórki nabłonka płaskiego o nieokreślonym znaczeniu ASC-US III
    9.08( wynik 19.08) - cyt. intensywna metaplazja płasko- nabłonkowa III ASC-US
    13.09 - posiew tlenowy wymazu szyjki (ujemny )
    * MACMIROR COMPLEX 500( 12szt.)
    4.10 - ginekolog godz 11:15
  • Nera Autorytet
    Postów: 7401 2456

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Julka wrote:
    Dzieki bo juz sie wystraszylam.Moim zdaniem gdyby byla infekcja to smierdzialo by caly czas ..😞
    Nie masz powodu do zmartwień. Wszystko jest ok jeśli nic nie szczypie a takie coś ma miejsce tylko po stosunku :) ja również niekiedy niezbyt komfortowo się czuje z "resztkami "nasienia . Czasem czuję ten specyficzny zapach

    Julka lubi tę wiadomość

    (lista na stronie 2738)
    27.04 - cyt. atypowe komórki nabłonka płaskiego o nieokreślonym znaczeniu ASC-US III
    9.08( wynik 19.08) - cyt. intensywna metaplazja płasko- nabłonkowa III ASC-US
    13.09 - posiew tlenowy wymazu szyjki (ujemny )
    * MACMIROR COMPLEX 500( 12szt.)
    4.10 - ginekolog godz 11:15
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tysia150 wrote:
    Ja podmywam się od razu po i tak mam ten zapach na drugi dzień, a potem pojutrze już nie mam :D dziwne :D jednodniowe zaburzenie flory 😂 kup w aptece nawet takie globulki, tam pełno tego. Moja babcia mówi że wystarcza jogurty naturalne codziennie
    Mam czopki ktore mozna uzywac nawet w ciazy hexatiab.

  • Tysia150 Autorytet
    Postów: 663 400

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nera wrote:
    U mnie po malutku😊 miedzy 16 a 17 sierpnia serduszko . Jestem pozytywnie nastawiona . Do tego pierwszy cykl ze wspomagaczami. Zobaczę co z tego wyjdzie :) Chciałabym 1 września ujrzeć dwie kreski 😌
    To czekam niecierpliwie na efekty serduszek :*
    Ściskam :*

    Nera lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nera wrote:
    U mnie po malutku😊 miedzy 16 a 17 sierpnia serduszko . Jestem pozytywnie nastawiona . Do tego pierwszy cykl ze wspomagaczami. Zobaczę co z tego wyjdzie :) Chciałabym 1 września ujrzeć dwie kreski 😌
    A tylko raz serduszkujecie 😊?W sumie w grudniu nawet nie kontrolowalam owu bo nie mialam glowy do tego i robilismy to sporadycznie i sie udalo a teraz kombinacjie..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 sierpnia 2019, 23:35

  • Nera Autorytet
    Postów: 7401 2456

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję Tysia ♡

    Tak Julia - tylko raz bo mam 3 córeczki ,a tym razem próbujemy na synka ale oczywiście Blanke też będziemy baaardzo kochać :)

    Julka lubi tę wiadomość

    (lista na stronie 2738)
    27.04 - cyt. atypowe komórki nabłonka płaskiego o nieokreślonym znaczeniu ASC-US III
    9.08( wynik 19.08) - cyt. intensywna metaplazja płasko- nabłonkowa III ASC-US
    13.09 - posiew tlenowy wymazu szyjki (ujemny )
    * MACMIROR COMPLEX 500( 12szt.)
    4.10 - ginekolog godz 11:15
  • Nera Autorytet
    Postów: 7401 2456

    Wysłany: 5 sierpnia 2019, 23:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W sensie tylko jedno serduszko "do końca "blisko owulacji. Od 9dc tylko przerywane

    (lista na stronie 2738)
    27.04 - cyt. atypowe komórki nabłonka płaskiego o nieokreślonym znaczeniu ASC-US III
    9.08( wynik 19.08) - cyt. intensywna metaplazja płasko- nabłonkowa III ASC-US
    13.09 - posiew tlenowy wymazu szyjki (ujemny )
    * MACMIROR COMPLEX 500( 12szt.)
    4.10 - ginekolog godz 11:15
  • Nieznajoma_n Autorytet
    Postów: 416 180

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 06:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem w 9 dniu cyklu i wczoraj chyba mi wyszedł pozytywny owulacyjny, obie kreski tak samo dość wyraźne. Czy to możliwe dziewczyny, bo nie wiem czy działać, a w teorii owulacja powinna być pod koniec tygodnia, moje cykle trwają co ok 26-27 dni i wczoraj rzeczywiście bolał mnie jajnik ale bez śluzu, dziś już spoko jest za to.

    Czekam na fasolkę od lipca 2018
    Leki: kwas foliowy, inofem, magnez
    Morfologia partnera 4% edit 0%
    Ilość plemników w ejakulancie ml 40.32(poniżej 39) 2018r
    Ilość plemników w ml 11,2 (poniżej 15)2018r
    Test HBA 82% edit 88,5%(poniżej 80)
    Partner oporny dieta i suplementacje
    Asthenoteratozoospermiarogesteron
    Mar pozytywny podejrzenie niepłodności immunologicznej
    IgG 80-81%
    IgA 36-37%

    7dpo 27.00 (norma fazy lutealnej 1,84-23,9)
    AMH 3,33 (normy 5-95)
    Lat 29 l
    Wrzesień 2019 hsg jajowody drożne
    Październik 2019 hsp wycięty polip endometrialny szyjki macicy
    24.01 - IUI 🍷(cykl stymulowany od 3 DC pół tabletki clo do 8 DC) teraz duphaston 2x1
  • Ignissa Autorytet
    Postów: 1424 833

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 06:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tysia150 wrote:
    Ja mam 30 i Lekarz powiedział że to może być problem ale czekamy na nasienie, termin 26.09
    Ostatnio pani Ciasio pisala, ze do staran najlepiej prolaktyna 12-13

    Pani Ciasio lubi tę wiadomość

    Starania o drugie dziecko - 33cs/18cs po cb
    16.09 beta 103
    18.09 beta 238
    22.09 beta 1361
  • Ignissa Autorytet
    Postów: 1424 833

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 06:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nieznajoma_n wrote:
    Ja jestem w 9 dniu cyklu i wczoraj chyba mi wyszedł pozytywny owulacyjny, obie kreski tak samo dość wyraźne. Czy to możliwe dziewczyny, bo nie wiem czy działać, a w teorii owulacja powinna być pod koniec tygodnia, moje cykle trwają co ok 26-27 dni i wczoraj rzeczywiście bolał mnie jajnik ale bez śluzu, dziś już spoko jest za to.
    Możliwe, działaj

    Starania o drugie dziecko - 33cs/18cs po cb
    16.09 beta 103
    18.09 beta 238
    22.09 beta 1361
  • Nieznajoma_n Autorytet
    Postów: 416 180

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 06:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kicha mój partner dziś 12h w pracy jest ;(

    Czekam na fasolkę od lipca 2018
    Leki: kwas foliowy, inofem, magnez
    Morfologia partnera 4% edit 0%
    Ilość plemników w ejakulancie ml 40.32(poniżej 39) 2018r
    Ilość plemników w ml 11,2 (poniżej 15)2018r
    Test HBA 82% edit 88,5%(poniżej 80)
    Partner oporny dieta i suplementacje
    Asthenoteratozoospermiarogesteron
    Mar pozytywny podejrzenie niepłodności immunologicznej
    IgG 80-81%
    IgA 36-37%

    7dpo 27.00 (norma fazy lutealnej 1,84-23,9)
    AMH 3,33 (normy 5-95)
    Lat 29 l
    Wrzesień 2019 hsg jajowody drożne
    Październik 2019 hsp wycięty polip endometrialny szyjki macicy
    24.01 - IUI 🍷(cykl stymulowany od 3 DC pół tabletki clo do 8 DC) teraz duphaston 2x1
  • Twinsowa Autorytet
    Postów: 655 592

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://mamaginekolog.pl/higiena-po-stosunku/

    Dziewczyny jeśli któraś nie czytała to polecam ☺️☺️ Wszystko fajnie opisane i ja dzięki temu już 9d dłuższego czasu nie mam problemów z jakimiś ustrojstwami ☺️

    Pani Ciasio, justyna1719 lubią tę wiadomość

    01.2012 - 37tc bliźniaki ❤️
    17.12.2017-6tc* Aniołek 30.12.19 - cp, zabieg
    25.01.21 - beta 457

    8599s65gngbw4qe1.png
  • Szpilkka Autorytet
    Postów: 921 293

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 07:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nieznajoma_n wrote:
    Ja jestem w 9 dniu cyklu i wczoraj chyba mi wyszedł pozytywny owulacyjny, obie kreski tak samo dość wyraźne. Czy to możliwe dziewczyny, bo nie wiem czy działać, a w teorii owulacja powinna być pod koniec tygodnia, moje cykle trwają co ok 26-27 dni i wczoraj rzeczywiście bolał mnie jajnik ale bez śluzu, dziś już spoko jest za to.
    Wedlug mnie jutro bedziesz miala owulacje.

    82dox1hp9jc30rad.png
    gyxwl6d8duuarpfk.png
  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1102 728

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fajny artykuł! Ja na przykład prawie nigdy po seksie nie idę siku- zazwyczaj po prostu idę już spać ;)

    Nie wiem, czy już Wam pisałam, ale wczoraj nagle wyskoczył mi pozytywny owulak! :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 sierpnia 2019, 07:53

    justyna1719, Nona, Ignissa, joana_aska89, Julka lubią tę wiadomość

    Leki: Bromergon, Duphaston, Glucophage, Acard, wit. D, foliany, inozytol, Neoparin
    HSG: ok

    1.10.2020r. Jesteś, córeczko!
    Cudzie trwaj! <3
    Czekamy na Ciebie ;*
  • Natikka123 Autorytet
    Postów: 1702 1103

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie pierwszy test biel wizira.
    Wmawiam sobie że może być za szybko by wyszło i kusi mnie beta.
    Muszę się z moim dogadać czy podskoczymy zrobić bo bezsensu kolejny test. A jutro 26 dc i muszę dupaston odstawić jak nie ma ❤️.

    09.2016 poronienie samoistne 7 tydzień
    09.2017 2630 g 48 cm szczęścia Amelka ❤
    10.2019 ciąża obumarla 8 tydzień lyzeczkowanie
    02.2020 ciąża obumarla 10 tydzien lyzeczkowanie

    Potwierdzone:
    Niedoczynność tarczycy
    Insulinoopornosc
    Niski progesteron
    Pai homo
    Mthfr herero
    MTHFR C 677 hetero
    24.08.2020 wizyta u genetyka

    Leki:
    Eutyrox 75
    Metformax 2x500
    Kwas foliowy allines
    Femibion 0
    D3 2000
    Selen
    Berberyna
‹‹ 40 41 42 43 44 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego