Forum Starając się - ogólne Staraczki w 2015 !!!
Odpowiedz

Staraczki w 2015 !!!

Oceń ten wątek:
  • kirys Autorytet
    Postów: 823 761

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Andromeda spokojnie, powtórz test i zobaczysz. Nawet jak wynik będzie niezbyt optymistyczny, to i tak plus tego jest taki, że wiadomo czym trzeba się zająć. Może to właśnie jest przyczyna niepowodzeń i wystarczy jakaś kuracja i będzie szczęśliwy finał.

    Aniabbb kciuki mocno zaciśnięte!

    aniabbb lubi tę wiadomość

    Helenka <3 Rośnij zdrowo córeczko!
    km5smg7ygfmqp0h0.png
  • Andromeda Autorytet
    Postów: 795 2065

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dziewczyny za Wasze wsparcie. Wlasnie dzis zaobserwowalam sluz, ciagnie sie jak gilun wiec to musi byc TO;) tylko tak sie zastanawim czy mozliwe, ze od wczoraj bylaby tak diametralna zmiana. No nic, na razie ide zaciagnac M do roboty, a dalej niech sie dzieje wola Nieba;)

    Aniab, jak tam Twoja wizyta?

    Hashija lubi tę wiadomość

    🧡 Czekamy na Ciebie Synku 🧡

    8p3ogywl17ucfojf.png

    Starania od 2014, PCO, niedoczynnosc tarczycy, NK 25%, ANA +, C677T A1298C MTHFR hetero, endometrioza, bialko C 89%, S 90%, ATG & ATPO ok, G20210A & Leiden ok, kariotypy ok, zespol antyfosfolipidowy ok.
    GAMETA Gdynia od 01.2020
    3x IUI 👎
    ICSI: ❄❄❄❄❄❄
    1. FET (bl 4.1.1): 15.09 💔👼 (10tc)
    2. FET (bl 4.1.1): 18.03 👎 (CB)
    3. FET (bl 4.1.1): 20.04 👎 (CB)
    4. FET (bl 4.1.1): 07.07 ✊💪
    Euthyrox, Encorton, Intralipid, Siofor, Acard, Neoparin, metylowane B, folian, zelazo, wit D, kwasy omega.
  • aniabbb Autorytet
    Postów: 1017 612

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zaraz jadę do szpitala,stresa mam już dobrego :( nie spałam całą noc.
    Ale co tam dam radę !!!
    Andromeda powtórz badanie a jeśli nawet chodzi o wrogi śluz to przynajmniej bedziesz wiedziała co dalej :)
    Buziaki odzywam się kolo weekendu jak wyjdę ze szpitala mam nadzieję że nie bedą mnie długo trzymać :)

    Hashija, Patus_777, Patus_777 lubią tę wiadomość

    Invicta Warszawa
    07.07.2016 początek stymulacji,krótki protokół,3 mrożaczki
    transfer 13.09 -biochemiczna.
    19.10 histeroskopia
    transfer 12.11- czekamy na cud
  • jussio Autorytet
    Postów: 502 346

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 08:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniabbb trzymam kciuki żeby było wszystko ok i za bezbolesny zabieg, a raczej za ten czas po zabiegu i szybki powrót do formy :)
    Powodzenia

    Luty 2014 pozamaciczna - brak prawego jajowodu - PCOS - Słabe nasienie
    15 <3 cykl starań - Ten szczęśliwy
    18.06.2016 Szymek jest już z nami :D
    Nigdy się nie poddawaj, nawet jeśli czujesz, że nie możesz iść dalej.
  • Kokardka44 Autorytet
    Postów: 742 706

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniabbb trzymam kciuki!!!

    Bo ja na złe, Reaguję źle...I kurczę się, w sobie zamykam...
    3i49roeqq35mjixs.png
    hchygov3vkk8ck9g.png
  • Hashija Autorytet
    Postów: 1453 993

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniab powodzenia!! Trzymsm kciuki!

    Taka sytuacja a moze to blizniaki? Przyrost bety imponujacy masz :-D

    Taka Sytuacja lubi tę wiadomość

  • Hashija Autorytet
    Postów: 1453 993

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bacha a co tam u Ciebie sie dzieje, ze humor dopiero tu Ci sie poprawił?

  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniabbb to mocno zacisniete kciuki za zabieg... Napewno wszystko ok będzie tylko niech cię wypuszcza szybko do domku :-)

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hashija a ty masz zamiar urodzić??:-) Bo widzę że już kończysz 40 tydzień a tu cisza i nic...

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • Hashija Autorytet
    Postów: 1453 993

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doti wierz mi że juz mnie nosi... brzuch to o nogi na schodach mi sie obija bo tak nisko jest, a tu ani siary z cyckow, ani skorczy chocby nieregularnych. Raz na jakis czas brzuch sie zepniee, cos zakluje, cos zaboli i to wszystko. Codziennie musze wysluchiwac `a Pani jeszcze nie urodzila? To ile to jeszcze?` jak to wk#$$wia... od 2 tyg jak nie lepiej slysze ze urodze przed terminem bo mam tak nisko brzuch i taki duzy a tu dupa. Jutro jeszcze 130zl w plecy bo wizyta u gin, a na porod sie nie zapowiada.

    Wczoraj uszylam synkowi peleryne i kapturem obszernym z 2 spodnic sztruksowych czarnych, bo przy okazji odwiedzin Mikolaja babcia wymyslila bal przebierańców, a maly chcial byc najpierw minionem ale ze klopot ze strojem to stanelo na Dath Maul-u.
    Zaparlam sie ze musze mu to uszyc od razu bo nie wiem czy i kiedy mnie chwyci akcja porodowa. Wysiedzialam przy maszynie pol popołudnia i wieczor a potem czulam jak mala chciala mi szyjke sforsowac, ale skorczy zadnych.

    Ja chce juz urodzic... termin na piatek, ale pewnie przenoszę...

  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To może zacznij myć okna?? No nie wiem co ci doradzić ale myślę że takie gadanie wkurza najbardziej i pewnie masz milion telefonów czy to już :-D :-D Hehehehehehe
    Jak leżałam w szpitalu to obok była dziewczyna co kończyła też 40 tydzień i zero skurczy a ile ona biedna miała telefonów??! Jeden kończyła to zaczynał się drugi. Juz tak się wkurzala że szok :-D

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • Taka Sytuacja Przyjaciółka
    Postów: 81 90

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniabbb powodzenia!
    Andromeda kiedy odbierasz nowe wyniki?
    Hashija podobno sex działa cuda:)
    a co do bliźniaków to chętnie przyjmę podwójne szczęście, chociaż wątpie bo ani nie stymulowaliśmy owulacji w jakikolwik sposób, ani w naszych rodzinach nie ma żadnych bliźniaków, a to chyba ma znaczenie. W każdym razie dowiem się 17 grudnia bo wtedy mam gina dopiero. Do tego czasu mam przyjmować luteinę.
    A mnie niestety złapało lekkie przeziębienie. Kupiłam sobie jakieś leki dla ciężarnych, teraz leże i się grzeje. Jeśli się nie pogorszy to planuje jutro normalnie iść do pracy. Mam nadzieję że nie przeginam...
    Mam pytanie, jak to jest z farbowaniem włosów w ciąży? Mam farbę bez amoniaku ale i tak patrząc na etykiete ma różną chemie w sobie.

  • agisia Autorytet
    Postów: 1142 608

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie farbuje,więc nie pomogę.

    Aniabb powodzenia!!!

    03.05.2015 [*]

    f2wlupjyvtnwoiyb.png

    atdcgu1rn72nc599.png
  • Hashija Autorytet
    Postów: 1453 993

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taka sytuacja ja zafarbowalam i to po fakcie zakumalam ze tam byl amoniak. Mozna farbowac byle bys nie wdychala oparow , jak nie amoniaku mysle ze smialo mozesz kolor nalozyc.

    Co do seksow, chodzenia po schodach, dzwigania zakupow, odkurzania... nic nie daje rady. Skurczy brak.
    Na szczescie telefon mi sie nie urywa, ale nie mam ochoty wychodzic nawet do szkoly po syna bo jestem miejska atrakcja. Maz tez ma dosc dopytywanek w pracy...

  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 23:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też byłam chora na początku ciąży i mój gin mi powiedział że tylko mogę brać rutinoscorbin, wapno o jeżeli gorączka to paracetamol...

    Farbowalam włosy dwa razy ale brałam farbę bez amoniaku, chodzi głównie żeby nie wachać zapachów bo one szkodliwe są, wystarczy gdzieś w dużym pomieszczeniu farbowac i będzie spoko :-)

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 3 grudnia 2015, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniabbb trzymamy kciuki za ciebie.... :-* Daj znać jak się czujesz kochana pozdrawiam

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • Hashija Autorytet
    Postów: 1453 993

    Wysłany: 3 grudnia 2015, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem przerażona!! Bylam na wizycie i moja Gabrysia ma juz 4 kg!! Lekarz odcieli pecherz plodowy od szyjki i w ciagu 4 dni powinno cos sie zaczac dziac a jak nie to na 10.12 mam skirowanie do szpitala :'( do tej pory bylam na luzie i sie nie balam, ale teraz jestem przerazona... jak ja ją wypchne z siebie? Ponacinajâ mnie jak nic :(

  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 3 grudnia 2015, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pamiętaj że to badanie ma wahania 300g to może mieć mniej... A na cc nie chcieli cie zapisać? Hashija to trzymamy mocno kciuki żeby już szybko się zaczęło i żebyś miała wszystko już za sobą i tulila młoda ładnie :-*

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • Hashija Autorytet
    Postów: 1453 993

    Wysłany: 3 grudnia 2015, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, ze to jest orientacyjna waga, ale jest mozliwe ze wazy o tyle miej lub wiecej... ponoc nad cesarkabeda siezastanawiac od 4,5kg i koniecznie maja mi zrobic usg przy przyjeciu zeby okreslic ile na ten moment bedzie miala.

  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 3 grudnia 2015, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To tylko przypilnuj tych dziadow żeby zrobili ci usg bo wiesz jak to jest z tymi naszymi szpitalami.... Trafisz na głupia położna i dupa... Mecz się rodzić prawie 5kg dziecko..

    Hashija lubi tę wiadomość

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
‹‹ 703 704 705 706 707 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ