Forum Starając się - ogólne staraczki w UK
Odpowiedz

staraczki w UK

Oceń ten wątek:
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 27 października 2015, 01:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza ja bede miala podobne leki plus metformine mimo ze nie mam PCOS. Musze dopytac lekarza po co mi to. Nie martw sie, wszystko bedzie dobrze :)

    Lusia, to jest standard. Zawsze powinno sie robic badania conajmniej 2 razy. A masz poprzednie wyniki?

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 27 października 2015, 06:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie dali nam wyników, mówili że nie ma sensu przychodzić do gp skoro trzeba jeszcze raz je zrobić. Wiec uznaliśmy ze ok. Chcieliśmy pójść do gp ale uznaliśmy ze w sumie racja tali tak nic nie zrobimy a witaminy ibtak bierzemy. Jeszcze trochę i zacznie się listopad i wasze IUI :)

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 27 października 2015, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To kiedy powtorka?

  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 27 października 2015, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mają nam wysłać list z data testu. Wiec w sumie teraz stoimy w miejscu ze wszystkim. No ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy.

  • adora Autorytet
    Postów: 336 127

    Wysłany: 27 października 2015, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny. Jak bylam w Pl dostalam okres. Jednak organizm wie co robic. Bylam u gin i okazalo sie, ze mam pozostalosci po ciazy. Lekarz nie byl pewnien czy to sie jeszcze nie doczysci, poniewaz mialam jeszcze plamienie. Kazal przyjsc za tydzien ale ja musialam wracac do Uk. Plamilam jeszcze b dlugo ale chyba wybiore sie tu na kontrole. Ciesze sie bardzo, bo hormony tarczycy sa w normie. Co kolejne badanie to wyzszy wynik. Super.
    Od 4 dni biore agnus castus i wiecie co? 10 dc czyli wczoraj mialam prawie pozytywny test ovu. Dziwne, bo moje cykle trwaja ok 40 dni. Takie cuda robi ten AC. Tylko, ze mam tez skutki uboczne w postaci bolu glowy, apetytu, tycia i puchniecia. Licze jednak, ze wszystko wroci do normy.

  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 27 października 2015, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lusia tak pytam, bo ja to wszystko musze miec na pismie ;) Ja wszystkie wyniki trzymam w teczce i mam zawsze pod reka ;)

    Adora, tzn ze poronilas jak bylas w Polsce? Przepraszam, ze pytam, ale nie znam Cie.
    Ja tez bralam niepokalanka i po raz pierwszy nie bolaly mnie piersi przed @, a zawsze mnie bolaly juz od owulacji. Jaka dawke bierzesz? Bo w Polsce dziewczyny biora mala a ja wyczytalam ze zeby on dzialal, to tzreba go brac 900-1000mg.
    Jestes pewna ze to zle samopoczucie to od niepokalanka?

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • adora Autorytet
    Postów: 336 127

    Wysłany: 27 października 2015, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W Pl mialam 1 miesiaczke po poronieniu. Jestem pewna, ze to po niepokalanku, bo dawno temu bralam bromka, z powodu prolaktynemii czynnosciowej. Biore 1000mg. Dzis juz bylo lepiej, bol glowy lekki i mniejszy apetyt. Tyle, ze test ovu calkiem negatywny (jesli tak to mozna ujac) a wczoraj prawie pozytyw. Coz, organizm wariuje.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 października 2015, 19:32

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 29 października 2015, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja juz mam wyznaczona date rozpoczecia stymulacji ten ponidzialek juz nie moge sie doczekac, ciekawe jak to bedzie wszystko przebiegac:)
    Lusia a jakie kaza wam badanie ponownie przechodzic? bo nam nic nie kazali powtarzac

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 30 października 2015, 00:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Badanie nasienia mamy powtórzyć, babka mówiła ze to standart. Nie wiemy jakie były poprzednie wyniki, mąż stwierdził że pi co już się stresowac skoro i tak mamy czekać. Zuza czyli od poniedziałku zaczyna się ostro dziać; )

  • Felicidad Koleżanka
    Postów: 53 27

    Wysłany: 30 października 2015, 01:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Ja zaczynam trzeci cykl starań ale wiem że mam podwyższona prolaktyny i biorę dostinex ( przepisany przez ginka z Pl) Za dwa mięs. muszę powtórzyć badania, nie wiem co mam nasciemniac u GP aby wysłał mnie na badania. Ostatnio pół roku prosilam o badania tarczycy i skonczylo się tak że polecialam do PL i zrobilam wszystkie badania. Przeraża mnie ta opieka w UK :(

    xnw4krnttz5ceq7m.png
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 30 października 2015, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po prostu powiedz prawde, ze bierzesz lek i ze musza Ci skontrolowac prolaktyne. Jak sie nie zgodza to zmien lekarza albo zloz skarge, od razu inaczej zaczna spiewac ;)

    Adora, czekaj cierpliwie, owulka przyjdzie :) o jakiej porze robisz testy? Moze mocz byl rozcienczony za drugim razem i dlatego wyszedl negatywny?

    A ja tez juz mam Clo i Pregnyl, czekam [email protected] i od przyszlego tyg. stymulacja.
    Zuza jaka masz dawke? Ja mam 3x1 od 2-6dc. Duzo, ale lekarka tak postanowila i koniec :/

    adora lubi tę wiadomość

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • adora Autorytet
    Postów: 336 127

    Wysłany: 30 października 2015, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wczoraj zrobilam test i znow 2 kreska robi sie wyrazna. Dziwne rzeczy ten agnus castus ze mna wyprawia. Testy robie na wierczor zawsze.

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 30 października 2015, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lusia jesli chodzi u nas to my mielismy robione badanie nasienia jakies 2lata wczesniej przed klinika, bo sobie tak zazyczylismy poszlismy do gp i dal nam skierowanie chcielismy wiedziec czy wszystko gra.
    Po tych 2 latach postanowilismy ze pojdziemy do GP zeby skierowal nas do kliniki i on dal nam skierowanie na badanie nasienia, juz nam nie kazano powtarzac badan bo byly bardzo dobre, dlaczego sie nie spytaliscie co jest powodem powtorki? bo nam nie kazano powtarzac, moze cos jest na rzeczy? albo u was sa takie procedury

    She Wolf nie mam zielonego pojecia jakie dawki nic nie wiem, na ostatniej wizycie jedynie pielegniarka omawiala krok po kroku jak to bedzie wygladac, ale co do dawke itd. nic nie mowila, moze w poniedzialek sie dowiem

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 października 2015, 12:31

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 30 października 2015, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Felicidad dziwie sie ze wszyscy twierdza ze w uk nie mozna nic zalatwic i ze opieka jest tutaj taka sobie.Mialam mnostwo badan tutaj wykonanych mri, ct, bylam u neurologa, pulmonologa, larygologa, ginekologa, lezalam w szpitalu, Twierdze ze opieka jest na wysokim poziomie. Oczywiscie trzeba troszke wyolbrzymiac problem zeby dostac skierowanie i trzeba sie troszke na chodzic, ale mysle ze jak sie chce to wszystko mozna dostac i na badania czeka sie 1 gora 2 tygd, gdzie w PL panstwowo czekac sie 1/2lata, do specjalistow trzeba troszke poczekac bo jakis 1/2miesiace, ale sadze ze to i tak nie jest dlugo.
    Kiedys myslalam, ze jest inaczej i jezdzilam do Pl zeby robic prywatnie badania, teraz stwierdzilam ze szkoda pieniedzy jesli tutaj zrobia mi je za darmo:P

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 30 października 2015, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiedziano nam ze to standard ze robią dwa badania i ze nie ma się co martwić, wiec uwiezylismy na słowo. Norma to norma. Nic nam nie powiedzieli ze jest coś źle. Poprostu ze to standart.
    Tez jestem zdania że szkoda kasy na leczenie w pl skoro tutaj robią za darmo. Fakt ze zależy do jakiego lekarza trafisz. Ale wszędzie są lekarze i podlekarze;)

  • karola391 Koleżanka
    Postów: 84 4

    Wysłany: 31 października 2015, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam czy są tu jakieś staraczki zw Szkocji;)?

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 31 października 2015, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola391 a no sa.


    Lusia ja dopiero za ktoryms razem trafilam na normalnego lekarza, ktory zrobil mi badania. Ale jak wyszlo ze wszystko ok to juz sprawe olal. Ehhh

  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 31 października 2015, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adora mi testy lepiej wychodza rano, ale i tak robie je dwa razy dziennie. Przed nasikaniem na test lepiej nie pic nic przez 2 godziny.

    Zuza, to Ty musiasz na kolejna wizyte isc, zeby dostac leki? Dziwne troche. Ja dostalam leki mimo ze jeszcze nie dostalam @. Moze zrobia Ci od razu USG?
    Ja mam stymulacje zaczac juz 2 dnia i skonczyc 6, a 8 dc mam sie umowic na pierwsze USG.
    Jak dlugie masz naturalne cykle? Bo od tego tez zalezy jak stymuluja. A wiesz ile masz podejsc? I jaki maja plan gdyby sie nie udalo?

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • adora Autorytet
    Postów: 336 127

    Wysłany: 31 października 2015, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Odstawilam niepokalanka, bo mialam za duzo skutkow ubocznych. To jednak nie dla mnie.

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 31 października 2015, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adora a co sie dzialo z Toba?

‹‹ 9 10 11 12 13 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego