X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj wszystko sie zgrywa, szyjka, moj brzuch jak balon, sluz i test. Zobaczymy czy bedzie wzrost i kiedy :-)

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tam też nie umiem badać szyjki. Wkładam palca i nic nie czuje. Podziwiam Cię Abi że potrafisz ja wyczuć :-)

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na poczatku tez nie wyczuwalam bo nie raz jest bardzo wysoko. Jak pierwszy raz wyczulam to nie wiedzialam ze to jest "to" :-)

  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2021, 20:48

    7 cykl staran
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja odstawiamy tampony nie używam już ich dłuższy czas. Jak je używałam to ciągle miałam infekcje tam na dole a jak przestałam to wszystkie infekcje odeszły w niepamięć :-)

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://zapodaj.net/be9f64f34a5a7.jpg.html maly pokoj i ciezko mi ujac telefonem calosc :-)

    zuzi_c lubi tę wiadomość

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi super! Teraz do dzieła! :D nie zbyt dobrze widać ale bardzo podobna pościel do Ciebie właśnie ubieralam :D

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zdjęcie ślubne nad łóżkiem? Szkoda że nie widać :D

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi jak Wam sie uda cos zmajstrowac, to zaraz tu wszystkie zamowimy to lozko :D a jak ta wysokosc? Pasuje Wam? :)

    7 cykl staran
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uuuuuuu super :D no to teraz działamy!

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak slubne :-) wcale nie jest nisko :-) jest ok :-) szafke nocna mam na tej samej wysokosci :-)

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teraz sie wykapac i nie dlugo do dzialania :-) troche humory sie popsuly bo przy sprzataniu klotnia byla hehe. Ale poprawimy zaraz. Dobrej nocy w takim razie :-)

  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 31 sierpnia 2018, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Godzenie bedzie najprzyjemniejsze :) dobrej nocki!

    7 cykl staran
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 1 września 2018, 05:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry kochane :-) zgoda byla, spalo sie wygodnie :-) dzisiaj spory spadek temperatury czyli licze ze jutro bedzie skok :-) ja sie zbieram wyjątkowo do pracy. Pewnie zajrze dopiero pozno... Udanej soboty życzę :-)

  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 1 września 2018, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć !

    No ja to mam pecha od wczoraj. Wieczorem wylałam wino na sofę, sól nic nie dała bo po całej nocy dalej był ślad więc wzięłam vanish i teraz schnie ale widzę, że jest nieco lepiej...

    Właśnie przed chwilą trąciłam kwiatka i cała ziemia wysypała się na podłogę. Nie wiem co się ze mną dzieje masakra jakaś. Dzisiaj w ogóle nie mogę się jakoś odnaleźć

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 1 września 2018, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuzi ja ostatnio miałam podobna sytuację jak Ty. Też wysłałam czerwone wino na kanapę i u mnie niestety nie udało się uratować i kupiliśmy nowa. To zależy też od materiału oby u Ciebie zeszło :-) mi to co chwilę coś z rąk leci czy o coś się potykam czy uderza. Taka mała niezdara że mnie czasem :D
    Miłego dnia dziewczyny :-)

    zuzi_c lubi tę wiadomość

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 1 września 2018, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2021, 20:48

    7 cykl staran
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 1 września 2018, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oo wkratke super ;) a u mnie złej passy ciąg dalszy ! Robilam obiad i kroilam warzywa aby je upiec w piekarniku wszystko ciełam na takiej maszynce do cięcia w talarki i... ucielam sobie opuszek palca !!!! masakra krew leciala ciurkiem nie moglam zatamować więc zawiązałam bandażem. Nie no ja dzisiaj się boję wychodzić z domu

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 1 września 2018, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O mamo! I pomyslec, ze dzis nie piatek trzynastego :P Zuzi przemyj sobie woda utleniona i moze posmaruj np. Tribioticiem, zeby sie jakies dziadostwo nie zadomowilo w tej ranie? :)

    7 cykl staran
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 1 września 2018, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz sobie popsikałam takim odkażaczem :D po wodzie utlenionej za bardzo mnie szczypie haha :P ale obiad już w połowie zrobiony <3

    Wkratke a jak u Ciebie jak się w ogóle czujesz ??

    wKratke lubi tę wiadomość

    m3sx43r8mntd6n8a.png
‹‹ 200 201 202 203 204 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ