X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 6 stycznia 2019, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w tym temacie jestem zielona i niestety nie podpowiem :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 stycznia 2019, 14:46

  • Pozytywka Ekspertka
    Postów: 336 58

    Wysłany: 6 stycznia 2019, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale Dziękuję Abi za chęci :-)

  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 4109 1742

    Wysłany: 6 stycznia 2019, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też niestety nie pomogę :(

    Pokrótce:

    Ona: niedoczynność tarczycy, endometrioza II stopnia, trombofilia wrodzona, brak KIR z DS

    On: leukocyty w nasieniu, MSOME- 1% klasa II,

    I Procedura
    II Transfer
    9w1d 💔 CRL 24,1 Aniołku Kochamy Cię
    II Procedura
    Zaczynamy
    ❄️❄️❄️❄️❄️ 4x4AA/4BA
    2 przebadane i zdrowe
    Pozostało
    ❄️ 4BA
    brak przebadanych
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 6 stycznia 2019, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś