Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 24 grudnia 2018, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję Rubii za życzenia: Wam wszystkim również zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Nieskończonej miłości i oby było jak najmniej pytań o dzieci...;-)

  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 24 grudnia 2018, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekujemy Dziewczyny za piekne zyczenia! <3 Ja Wam rowniez skladam najserdeczniejsze zyczenia - zdrowych i pogodnych swiat, pelnych usmiechu i milosci :) cieszcie sie soba nawzajem ze swoimi polowkami i aby ten czas dal Wam mnostwo sily na nadchodzacy rok, ktory mam nadzieje, bedzie dla kazdej z nas szczesliwy :*

    7 cykl staran
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4469 1431

    Wysłany: 24 grudnia 2018, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zdrowych pogodnych pełnych miłości świąt i spełnienia wszystkich marzeń :)

  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 26 grudnia 2018, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy bralyscie pod uwagę wynik testu ciazowego po kilku godzinach? Zrobiłam rano i po 3 minutach była śnieżna biel. Wyrzucilam więc do kosza. Teraz po 4 godzinach wyciągnęłam go z kosza i jest takie blaaaaaade coś ale to naprawdę trzeba się wpatrzec żeby coś zobaczyć. Oglądaliśmy razem z mężem pod światło. Ale wydaje mi się że to po prostu było już dosyć długo namoczone i to dlatego. Poza tym pisze żeby nie brać pod uwagę wyniku po dłuższym czasie niż 10 minut. Dziś 16 dzień od domniemanej owulacji.

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 26 grudnia 2018, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ppzytywka ja tak samo jak Ty patrzylam na test po kilku godzinach i cos zobaczyłam. Nakrecilam sie polecialam szybko na bete bo myslalam ze sie udalo ale niestety nie mozna odczytywac testów po kilku godzinach. Najlepiej jutro rano zrob jeszcze raz test jak cos bedsie to wtedy leć na bete zeby potwierdzic. Trzymam kciuki <3

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nawet się nie nastawiam bo ok 4 dni po owulacji miałam ból pleców i plamienie tak jakby prpgesteron spadl (takie objawy wtedy odczuwam). Specjalnie opoznilam branie duphastonu zeby spokojnie Swieta przezyc bez dzwonienia do gina że jest okres bo kazał dzwonić w 1 dc i umówić się na histeroskopie. Od wczoraj też plecy bolą więc pewnie progesteron dalej spada ;-) tylko tak sie zastanawiam. Skoro duphaston biore przez 10 dni i odstawiam to nawet jeśli jakimś CUDEM kiedyś by się udało to po odstawieniu dupka przecież protestem leci przy PCOS i ciążą przecież się nie utrzyma...chyba ze lekarz wie lepiej...

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pozytywka duphaston bierzesz przez 10 dni i robisz test ciążowy jak jest pozytywny to bierzesz dalej a jak negstywny to odstawiasz. Po to trzeba zrobic test zeby nie zrobic krzywdzy dzieciatku ktore moze gdzies tam jest. Bo masz racje ze jak odstawisz a cos bedzie na rzeczy to roznie sie to moze skonczyc. Lekarze zazwyczaj zalecaja 1-2 dni po owu zeby zaczac brac duphaston czy luteine i wtedy jak skonczysz brac masz 11 - 12dc i powinno juz cos wyjsc na tescie :-)

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak tylko właśnie test nie zawsze wychodzi tak szybko po odstawieniu duphastonu i nie wiadomo czy czekać na @ czy brać dalej :-/ przeżylyscie jakoś święta bez głupich pytań? :-)

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najbezpieczniej jest zrobic bete wtedy bedzie juz wszystko jasne :-)

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pozytywka a robiłaś dzisiaj test?

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marcowa dziś nie robiłam. Myślałam zeby zrobic jutro. Ten wczorajszy w sumie dosyć szybko wyrzucilam.

  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 27 grudnia 2018, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli trzymam mocno kciuki za jutrzejszy test :) & & &

    Pozytywka lubi tę wiadomość

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 28 grudnia 2018, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Obudził mnie dziś ból macicy. Taki dziwny jakby ktoś nożem pociąl. Godzinę później przyszedl okres ;-) wiec teraz czekać na histeroskopie. Czy ktoś miał?

  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 28 grudnia 2018, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pozytywka wrote:
    Obudził mnie dziś ból macicy. Taki dziwny jakby ktoś nożem pociąl. Godzinę później przyszedl okres ;-) wiec teraz czekać na histeroskopie. Czy ktoś miał?
    Przykro mi :( a skąd taki nagły ból? Miałaś tak kiedyś?

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 28 grudnia 2018, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie nigdy nie miałam czegoś takiego. Okresy zazwyczaj przechodzę bezboleśnie albo lekko a dziś tak okropnie. No ale może jakoś tak wyjątkowo. Co tam u Was dziewczyny ;-)

  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 28 grudnia 2018, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i mój gin wyjechał, wraca 3 stycznia i wtedy się mamy dogadać. Nie wiem czy brać letrozol przed zabiegiem histeroskopii czy nie..czy to w czymś przeszkadza. Ale nie wiadomo kiedy zabieg się odbędzie. :-S

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 grudnia 2018, 20:24

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2012 576

    Wysłany: 31 grudnia 2018, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zycze Wam wszystkiego dobrego na te nowy rok. Oby spelnily sie wszystkiw Wasze pragnienia i te jedno najwazniejsze <3 trzymam kciuki za kazda z Was <3

    Marcowa2017.23, oloowa2709 lubią tę wiadomość

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 1 stycznia 2019, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 1 stycznia 2019, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane, ja rowniez Wam zycze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku - przede wszystkim, aby kazda z Was byla kazdego dnia szczesliwa :)

    Marcowa2017.23 lubi tę wiadomość

    7 cykl staran
  • oloowa2709 Autorytet
    Postów: 333 274

    Wysłany: 1 stycznia 2019, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Jestem po pierwszej stymulacji zastrzykiem ovitrelle. Okres przyszedl juz, po 25 dniach. Na usg wyszło ze owulacja nastapila z jednego jajnika, z drugiego dwa pecherzyki przerodzily sie w torbiele. A pt mam sie dowiedzieć czy sie wchlonely. Jesli tak zaczynam Cykl z lametta.. Coraz mniej sil..

    Starania od 04.2016,Niedoczynnośc tarzcycy,Mutacje MTHFR C677T i A1298C., PAI1 homo,Hiperprolaktynemia05.2017 HSG, drozne oba
    07.2018 histeroskopia Endometrium polipowate.
    Mąż OK.
    10.2018 Start Invimed, badania, cykle stymulowane, torbiel 8cm...
    03. 2020 start 1 procedura, krótki PROTOKÓŁ, stymulacja nieudana, punkcja odwołana.

    06.2020 naturalny cud 🙏34 dc II, 35dc bhcg 5854, 37 dc 12144, 41dc jest zarodek i jest ♥️
    Ciąża na clexane, acard, letrox, prenatal.
    f2w3e6hhgugtnv3c.png
‹‹ 266 267 268 269 270 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego