Forum Starając się - ogólne Staraczki z UK
Odpowiedz

Staraczki z UK

Oceń ten wątek:
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    A w jakim miescie chodzisz do ginekologa?
    Ja szukam jakiegos blisko nottingham, birmingham ( mam 40min jazdy do tych dwoch miast, wiec jeszcze nie tak daleko).
    Do gp nie mam co isc.

    Oleczka w Coventry jest polski ginekolog - ale nie znam zadnych opini o tej klinice.

  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila14m wrote:
    No mam nadzieje ale nie chce sie nakrecac
    zadnego krwawienia nie mam i nie mialam biore progesteron w czopkach 3 razy dzienie plus do tego progrenova tez to bralas? zaczelam to wszytko brac juz tydzien przed transferem co do testu to mysle ze zrobie dzien wczesniej a na drugi dzien pojde na na krew

    dobrze ze chcesz isc i sprawdzic co i jak
    a slyszlam ze jak ma sie nastepny transfer to sie juz nie czeka tak dlugo tylko czekasz na miesiaczke i po tej miesiaczce juz moga cie przygotowowywac do nastepnego


    Trzymaj sie i dawaj znac co i jak no i milego pobytu w PL

    PS nie pamietam skad jestes w UK i skad w PL ?

    No jak podpiszemy papiery 30.08 to mozemy za niedlugo zaczynac.

    ja mialam tylkoprogesteron 2x dziennie do prawie 8 tygodnia ciazy. Dobrze ze mas wieksza dawke proga bo to zwieksza Twoje sznase - ja uwazam ze u mnie progesteron mogl byc wlasnie przyczyna obumarcia - moj organizm mogl za malo wytwarzac a oni kazali mi zakonczyc branie

    Ila czekam jak na szpilkach razem z Toba. Musi Ci sie udac !!!!Daj znac jak bedzxiesz po testowaniu.

  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 17 sierpnia 2018, 23:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kalcia, heej i trzymam kciuki :)

    Ila, to kiedy test?

    NewAgeMissK lubi tę wiadomość

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • Ila14m Autorytet
    Postów: 362 101

    Wysłany: 18 sierpnia 2018, 00:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krrropka wrote:
    Kalcia, heej i trzymam kciuki :)

    Ila, to kiedy test?

    we wtorek!

    krrropka lubi tę wiadomość

    Ila

    Nowe starania o baby no2 - wrzesien 2020
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 19 sierpnia 2018, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila w UK mieszkam na West Midlands - niedaleko Birmingham a PL pochodzenia z południa koło Krakowa!

  • Kat83 Autorytet
    Postów: 951 285

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 00:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki ^^ Ja nie wiem, nie wytrzymalabym do wtorku, no ale ja sikam nalogowo :P

    60 cs......
    PCO
    7 cykli z Clo
    hsg 05.16 jajowody drozne
    laparo 08.17 tuning :)
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila jeszcze jeden dzień !!!! Jak się czujesz, denerwujesz się ??? Bo my tu wszystkie na pewno tak!

    I

  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2257 440

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAgeMissK wrote:
    Ila w UK mieszkam na West Midlands - niedaleko Birmingham a PL pochodzenia z południa koło Krakowa!
    Ja mieszkam okolo pol godziny od Birmingham, a z Pl jestem z Krakowa!:-)

    10.09.2019 Marcel
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No proszę co za zbieg okoliczności !!! A skąd dokładnie w West Midlanda ??? Ja mieszkam w Walsall.

  • Ila14m Autorytet
    Postów: 362 101

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAgeMissK wrote:
    Ila w UK mieszkam na West Midlands - niedaleko Birmingham a PL pochodzenia z południa koło Krakowa!


    Kurcze szkoda ze tak daleko od Londynu! zorobilybysmy wypad na kawke haha ale czasem jestem w tamtych stronach bo jezdze do meza rodziny :)

    No za z PL jestem z pod Poznania Trzcianka kolo Pily

    Ila

    Nowe starania o baby no2 - wrzesien 2020
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • Ila14m Autorytet
    Postów: 362 101

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzieki za wsparcie! hahah w grupie zawsze razniej! Jutro wielki dzien!!!

    Mialam robic dzis test w domu ale stchorzylam i stwierdzilam ze poprostu czekam do jutra co mam byc to bedzie jeden dzien nie zrobi roznicy a bedzie na sto poricent wiadomo

    Sciskam
    Jutro dam znac!

    krrropka lubi tę wiadomość

    Ila

    Nowe starania o baby no2 - wrzesien 2020
    IVF - Ernest 25.04.2019


    0bf99834af045fe21dee7239d60deaae.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila jestem przekonana ze już wiadomo !!! Czekam rano na zdjęcie pozytywy tutaj !!!!

    Jak tylko będziesz w okolicy to dawaj znac koniecznie !!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2018, 21:50

  • Edyzia Ekspertka
    Postów: 152 59

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila14m trzymam kciuki i wierzę ze bedzie dobrze pozytyw :* czekamy na wieści xx

    [*] 13.10.2015 , 11 tydzien
    6.04.2019 ICSI transfer 5 dniowego kropka
  • krrropka Autorytet
    Postów: 999 566

    Wysłany: 20 sierpnia 2018, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila, kciuki zaciśnięte. Czekam jutro na super wieści :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2018, 23:16

    thumb.png
    My Ovulation Chart
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 953 594

    Wysłany: 21 sierpnia 2018, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam panie. gratulacje dla pan ktorym sie udalo. umnie niestety w soboty pojawila sie @ niestety piatkowy test byl felerny dlaczego wyszedl pozytywny nie mam pojecia. ale to byl moj pierwszy cykl po usunieciu spirali miedzianej wiec nie nastawialams sie tak do konca. moze uda sie w tym cyklu. troche mnie martwi ze moze przez moj wiek niebedzie tak latwo

    e5cca1da5a250d24f492ac7cfe87261f.png[/url
  • Rysia Koleżanka
    Postów: 40 5

    Wysłany: 21 sierpnia 2018, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila, trzymam kciuki !

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6772 6205

    Wysłany: 21 sierpnia 2018, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ila. Trzymam kciuki :)

    Kalcia. Przykro mi. Może to była ciąża biochemiczna, często tak się zdarza a kobiety nawet o tym nie wiedzą.
    Ile masz lat? Ja o pierwsze dziecko starałam się w wieku 35 lat i zajęło to 6 cykli, a tez bałam się, że będzie ciężko. Teraz mam 37 lat i staram się o drugie.

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2257 440

    Wysłany: 21 sierpnia 2018, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NewAgeMissK wrote:
    No proszę co za zbieg okoliczności !!! A skąd dokładnie w West Midlanda ??? Ja mieszkam w Walsall.
    Burton on Trent dokladnie :-)

    10.09.2019 Marcel
  • NewAgeMissK Ekspertka
    Postów: 425 85

    Wysłany: 21 sierpnia 2018, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka to faktycznie niedaleko mnie !!!

  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 953 594

    Wysłany: 21 sierpnia 2018, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Ila. Trzymam kciuki :)

    Kalcia. Przykro mi. Może to była ciąża biochemiczna, często tak się zdarza a kobiety nawet o tym nie wiedzą.
    Ile masz lat? Ja o pierwsze dziecko starałam się w wieku 35 lat i zajęło to 6 cykli, a tez bałam się, że będzie ciężko. Teraz mam 37 lat i staram się o drugie.
    ja mam 38 I obecnie staram sie o malenstwo ktore bedzie 5 :)

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    e5cca1da5a250d24f492ac7cfe87261f.png[/url
‹‹ 51 52 53 54 55 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego