X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z Wrocławia :)
Odpowiedz

Staraczki z Wrocławia :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2018, 07:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneczka i tak się nie martw bo już masz w zasadzie donoszona ciążę. Ważne że jesteś już w szpitalu i będą pewnie ciąć w razie czego. Seli jak nie ma wód monitoruje się sytuacje ,to nie jest tak ze nie ma wód i od razu poród.

  • Seli Autorytet
    Postów: 12180 2027

    Wysłany: 18 czerwca 2018, 07:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    veritaserum wrote:
    Aneczka i tak się nie martw bo już masz w zasadzie donoszona ciążę. Ważne że jesteś już w szpitalu i będą pewnie ciąć w razie czego. Seli jak nie ma wód monitoruje się sytuacje ,to nie jest tak ze nie ma wód i od razu poród.

    Nie znam się, ale brzmi to właśnie dla mnie tak... Bo dziecko żyje przecież w tych wodach, nie? Jej, przede mną to wszystko :P

    Jedna babeczka od F. pisała, że ma za wiele wód... Też nie ocenił tego wcześniej i na klinikach od razu zrobili CC, więc on chyba ma problem z ocenieniem tego :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 czerwca 2018, 07:47

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Pati88 Autorytet
    Postów: 890 318

    Wysłany: 18 czerwca 2018, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze ja nie wiem ale mi on tam póki co pasuje. Chyba jeszcze mnie nie doprowadził do zwątpienia. Moze to kwestia podejścia. Ja do niego idę nie podważam jego zdania ale jestem konkretna i wprost mowię czego oczekuję od niego jako lekarza. Zaznaczylam mu na pierwszej wizycie że jeśli on będzie tak samo bez planu i skutkow jak poprzednicy to będę szukać dalej lelarza, ktory wie o co chodzi. Heh więc póki co się stara. Zobaczymy po laparo:)