X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starając się o pierwsze dziecko
Odpowiedz

Starając się o pierwsze dziecko

Oceń ten wątek:
  • 1Malinka1 Autorytet
    Postów: 1392 809

    Wysłany: 8 lutego 2018, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kłot super wiadomość :)

    nattka ja w ogóle podziwam wszystkie "staraczki" szczególnie te, które już kilka mcy to przechodzą. Ja jestem z natury bardzo niecierpliwa. Generalnie jesteśmy bardzo skomplikowanie "skonstruowane", nie spodziewałam się, że tyle czynników na to wpływa. Dlatego czasem dostaję szału jak partner wspominał "mamy czas".

    Kasiulka90 niestety nie mam doświadczenia, ale wydaje mi się, że po tabletkach organizm musi się dostosować, dawno już rzuciłaś?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 lutego 2018, 12:45

    f2wlpx9ishio9eby.png
    tb738ribmbqosoos.png
  • Jaszmurka Autorytet
    Postów: 722 423

    Wysłany: 8 lutego 2018, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiulka90 wrote:
    Dziewczyny, czy któraś z Was też tak miała? Odkąd rzuciłam tabsy anty, zamiast @ mam wielkie gluty, które "wychodzą" tylko podczas toalety i kąpieli. Dodatkowo przed każdą @ kilkudniowe brązowe plamienia. Teraz też nie wiem, czy uznać to za okres czy jeszcze plamienie. Właściwie to podpaska nie byłaby mi potrzebna, bo nie widać na niej krwi :/

    Ja tak miałam po anty. Później te skrzepy zniknęły i było tylko plamienie, ciężko było nazwać to okresem. U mnie to był objaw PCO. Bez leków nie mam standardowych @.

    Ja dziś rano potwierdziłam pęknięcie pęcherzyka, ale trafiłam na tak nawiedzonego lekarza, że szkoda gadać.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 lutego 2018, 12:48

    thgfugpjfonf59xe.png
  • malutka_mycha Autorytet
    Postów: 8302 5770

    Wysłany: 8 lutego 2018, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś