Forum Starając się - ogólne Starania dłużej niż 1 rok
Odpowiedz

Starania dłużej niż 1 rok

Oceń ten wątek:
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 28 sierpnia 2015, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak szlam na laparoskopie to myslalam ze szybko i sprawnie to przejdzie, ale bylo troszke krepujaco zwazywszy ze trzeba przejsc 2lewatywy, zabiegi upiekszjace tam chociaz ja juz sama sie w domu upiekszylam, ale inne babki poszly na spa :P.
    Trzeba to wszystko przezyc lipa :/
    gola jeszcze brzuch od pepka w dol to dopiero tragedia od razu zeschizowalam ze pozniej beda mi rosnac tam wlosy a oni musieli meszek zgolic:/ porazka

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 sierpnia 2015, 12:50

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • wombi Autorytet
    Postów: 3841 2477

    Wysłany: 28 sierpnia 2015, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Już niektóre rzeczy wiem, koleżanka mi mówiła, żeby się upiększyć w domu :) bardzo jestem ciekawa czy faktycznie to będą 3 dni i czy w sobotę mnie już wypiszą. Dzięki za informacje, wszystko się przyda.

    Ja była tylko raz w szpitalu jak podejrzewali zapalenie wyrostka i to był dla mnie wystarczający stres ;)

    Hashimoto, MTHFR , NK 17%,teratozoospermia, helicobacter, rozjechane cytokiny, gruczolak przysadki, endometrioza i borelioza - POKONANE
    Starania 7 lat
    HSG, laparoskopia, histero, IUI :( histero z resekcją
    01.2016 I ICSI :( 1 zarodek, 0 mrożaków
    05.2016 II ICSI 1 zarodek 8A1, 0 mrożaków, [*] 6tc <3
    11.2019 IUI :(
    12.2019 IUI :(
    02.2020 IUI :(
    06.2020 III IMSI 9 komórek, 3 dojrzałe, 1 zapłodnienie - brak transferu :(
    09.2020 - leczenie immuno i 3 cykle starań naturalnych
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 28 sierpnia 2015, 23:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie na 2 dzien wypuscili, od razu 2dnia chcialam juz wstawac, jedna babka nie dala rady wstac i jeszcze jeden dzien ja trzymali. ja chcialam jak najszybciej jechac do domu, to zalezalo od ilosc plynow ktore wydostawaly sie z drenow u mnie bylo ok wszystko:)

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • KeepCalm Autorytet
    Postów: 1354 1217

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuza nie sadze zebys uspokoila wombi ;) Juz po? jak poszlo?

    2.02. 2019 poczatek stymulacji 1 IVF, PICSI
    14.02 - punkcja / hiperstymulacja (transfer odroczony), 3 blastki ❄️❄️❄️,25.03 - crio 2 zarodkow.
    15.04 - dwa serduszka <3 <3
    22.10 Maluszki sa z nami (32 tc.stan
    704b2a6a48.png[
  • wombi Autorytet
    Postów: 3841 2477

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie nie, dopiero w czwartek jadę do szpitala a w piątek będą robić, na razie się nastawiam psychicznie ;)

    Hashimoto, MTHFR , NK 17%,teratozoospermia, helicobacter, rozjechane cytokiny, gruczolak przysadki, endometrioza i borelioza - POKONANE
    Starania 7 lat
    HSG, laparoskopia, histero, IUI :( histero z resekcją
    01.2016 I ICSI :( 1 zarodek, 0 mrożaków
    05.2016 II ICSI 1 zarodek 8A1, 0 mrożaków, [*] 6tc <3
    11.2019 IUI :(
    12.2019 IUI :(
    02.2020 IUI :(
    06.2020 III IMSI 9 komórek, 3 dojrzałe, 1 zapłodnienie - brak transferu :(
    09.2020 - leczenie immuno i 3 cykle starań naturalnych
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KeepCalm sadze ze lepiej wiedziec wszytsko przed, ja nie wiedzialam i nie bylam przygotowana na to psychicznie co mnie bedzie tam czekac, ogolnie wszystko bylo do zniesienia, tylko troche krepujaco. Mi akurat tak sie stalo ze spierdzielili nakladanie cewnika i dlatego wszytsko mnie pozniej bolalo. Mysle, ze tak czy inaczej lepiej wiedziec wszystko przed. Co do bolu, mdlosci itp. pielegniarki reaguja bardzo szybko, zreszta lezy sie na stali po operacyjnej i co pol h przychodzi pielegniarka i wszystko spr. Akurat u mnie byla sala z duza szyba na przeciwko gdzie siedzialy pielegniarki i ciagle na nas patrzyly:P

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • werni Autorytet
    Postów: 9722 7531

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wombi trzymam kciuki :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • wombi Autorytet
    Postów: 3841 2477

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też wolę wszystko wiedzieć wcześniej, później nie jestem zaskoczona :)

    Hashimoto, MTHFR , NK 17%,teratozoospermia, helicobacter, rozjechane cytokiny, gruczolak przysadki, endometrioza i borelioza - POKONANE
    Starania 7 lat
    HSG, laparoskopia, histero, IUI :( histero z resekcją
    01.2016 I ICSI :( 1 zarodek, 0 mrożaków
    05.2016 II ICSI 1 zarodek 8A1, 0 mrożaków, [*] 6tc <3
    11.2019 IUI :(
    12.2019 IUI :(
    02.2020 IUI :(
    06.2020 III IMSI 9 komórek, 3 dojrzałe, 1 zapłodnienie - brak transferu :(
    09.2020 - leczenie immuno i 3 cykle starań naturalnych
  • KeepCalm Autorytet
    Postów: 1354 1217

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 23:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie spojrzalam na date i myslalam ze to w czwartek ktory minal :)

    u mnie z tego co pamietam bylo ok (raz mialam usuwana laporoskopowo cyste) . mialam 18 lat.jedyne co pamietam to teraz to : 1. wkurzona pielegniarka dlaczego mi mnie powidzieli ze mam przyjsc "ogolona" i dala mi jednorazowke "laskawie". 2. no dobra. bolalo potem. i 3.wyciaganie drenow ale nie bol tylko zdziwilo to jak zaczeli wyciagac ze az tyyle tego bylo myslalam ze tylko koncowka wlozona a oni wyciagaja i wyciagaja ;)

    2.02. 2019 poczatek stymulacji 1 IVF, PICSI
    14.02 - punkcja / hiperstymulacja (transfer odroczony), 3 blastki ❄️❄️❄️,25.03 - crio 2 zarodkow.
    15.04 - dwa serduszka <3 <3
    22.10 Maluszki sa z nami (32 tc.stan
    704b2a6a48.png[
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 31 sierpnia 2015, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzis mam 2termin @(standardowa dl. cyklu), pierwszy byl 2dni wczesniej(bo taka dl. mialam w poprzednim miesiacu) temp. nadal wysoka 37.3(taka temp. mialam jak zaszlam w ciaze), wiec watpie zebym dzisiaj dostala @ bo zawsze mi spada do poziomu 36.8, zrobilam test ciazowy negatywny, strasznie sie denerwuje, bo bralam silne antybiotyki i wolalabym zebym nie byla w ciazy. Moze to moje zdenerwowanie wplywa na temp.? od klilku dni boli mnie strasznie gardlo to chyba angina biore antybiotk, ale taki bezpieczny w razie ciazy na szczescie stan zdrowia sie poprawia, czy ta choroba mogla wplynac na temp.? probuje sobie tlumaczyc ze to zapewne od choroby lub od zdenerwowania itp

    moj maz ma lajtowe do tego podejscie mowiac mi a moze znowu nie dotrzemy do kliniki bo sie okaze ze zaszlas w ciaze :/, a mi ciagle w glowie siedzi ze jakbym byla w ciazy to jaki wplyw mogly miec antybiotyki na dziecko.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 sierpnia 2015, 09:00

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • A-nisia Autorytet
    Postów: 341 186

    Wysłany: 31 sierpnia 2015, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza a jakie bierzesz antybotyki?? to jest taki troche głupi przesąd ze wszystkie leki szkodzą. Przeciez w ciąże zachodze tez kobiety chore na rózne choroby i biorą bardzo "powazne"leki przez całą ciąze. Jestem pewna ze brałas takie antybiotyki które nie mają prawa szkodzic, szczególnie na takim wczesnym etapie

    ex2banlianb8bcf2.png
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 31 sierpnia 2015, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A-nisia bralam Azitromycine , Rifampicin , Flukonazol , Tinidazol(tydzien), nie wiem czy one nie moga miec zlego wplywu, lekarz nie radzi brac tych lekow nawet pod czas ewentualnych staran. Teraz biore duomox akurta ten lek mozna brac i nie szkodzi biore go bo mam angine:(. Boli mnie troche brzuch wiec jestem dobrej mysli ze @

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • A-nisia Autorytet
    Postów: 341 186

    Wysłany: 31 sierpnia 2015, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dumox jak najbardziej spoko, tamte inne nie za bardzo ale brałas je kiedy?? około owulacji?? do zagniezdzenia raczej nic nie powinno zaszkodzic dziecku

    ex2banlianb8bcf2.png
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 31 sierpnia 2015, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bralam je w sumie caly cykl dopiero 4dni temu przestalam, jak zobaczylam ze temp. jest nadal wysoka, mielismy jedna wpadke, olalam ta sytuacje bo przeciez az takiego pecha nie mozna miec, tyle lat sie staralismy i nigdy latwo nie bylo wiec male prawdopodobienstwo. Ciagle mnie nie pokoi ta wysoka temp, teraz zmierzylam i mam prawie 37.7 to nie normalne, ja chce @ :(

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • werni Autorytet
    Postów: 9722 7531

    Wysłany: 31 sierpnia 2015, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wczoraj dostalam @ wiec zaczynamy starania po trzy miesiecznej przerwie

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 31 sierpnia 2015, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni Powodzenia:) oby szybko sie udalo:)

    werni lubi tę wiadomość

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Alessia Koleżanka
    Postów: 68 11

    Wysłany: 1 września 2015, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My staraliśmy się prawie 2 lata i się udało w czwartek zaczynam 12 tc i mąż nas zostawiła z dwójką dzieci w ciąży tak upragnionej widocznie tylko dla mnie...

    Ola
  • werni Autorytet
    Postów: 9722 7531

    Wysłany: 1 września 2015, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki zuza :)

    Przykro mi Alessia :(

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 1 września 2015, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a u mnie nadal brak @ czekam i czekam,na razie spoznia mi sie 1dzien(od stanadardowej dl. cyklu)wiec jeszcze nie panikuje, chociaz wolalabym zebym juz go miala. Cos mnie od czasu do czasu brzuch za boli,to zakuje i nic po za tym. Jutro kolejne testowanie, mysle ze jakbym byla w ciazy to juz powiniem mi wyjsc test. Bo jak zaszlam to juz w 11dpo wyszedl mi test pozytywny a teraz mam juz 14dpo.

    Mi rowniez przykro Alessia

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • KeepCalm Autorytet
    Postów: 1354 1217

    Wysłany: 2 września 2015, 23:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alessia tak definitywnie? moze jeszcze da sie jakos naprawic.... ?

    moje wyniki kiepskie tym razem prolaktyna no ale zobaczymy co jutro powie gin

    2.02. 2019 poczatek stymulacji 1 IVF, PICSI
    14.02 - punkcja / hiperstymulacja (transfer odroczony), 3 blastki ❄️❄️❄️,25.03 - crio 2 zarodkow.
    15.04 - dwa serduszka <3 <3
    22.10 Maluszki sa z nami (32 tc.stan
    704b2a6a48.png[
‹‹ 37 38 39 40 41 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego