X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania na "własną rękę " tabletki,zioła...
Odpowiedz

Starania na "własną rękę " tabletki,zioła...

Oceń ten wątek:
  • Ulka86 Ekspertka
    Postów: 169 85

    Wysłany: 8 maja 2021, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KaJa wrote:
    U mnie @ sie zbliża, szyjka już nisko i otwarta więc na pewno będzie ale mimo to sie ciesze bo chociaż wiem na czym stoje😊
    Normalnie aż ja sprawdziłam co "słychać w środku " nie wiem nie znam się ale pogrzebałam w necie szyjka mówi że ciotka jedzie🙈 oby do okresu.(może głowa będzie spokojniejsza)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 maja 2021, 14:22

    KaJa lubi tę wiadomość

  • KaJa Autorytet
    Postów: 4126 3649

    Wysłany: 8 maja 2021, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulka86 wrote:
    Normalnie aż ja sprawdziłam co "słychać w środku " nie wiem nie znam się ale pogrzebałam w necie szyjka mówi że ciotka jedzie🙈 oby do okresu.(może głowa będzie spokojniejsza)

    Czasami jest ciężko wyczuć nawet jeśli sie ją długo obserwuje ale przed okresem akurat zawsze jest taka sama nisko i od razu wiadomo ;p u mnie sie jeszcze nie zaczęło krwawienie a już jade na przeciwbólowych, coś czuje że to będzie najgorszy okres w moim życiu i przeleże go w wannie😆
    Byłam tylko kupić zaopatrzenie na ten trudny czas i naszły mnie przemyślenia ile to baba musi wydać na tampony, podpaski itp 😱 to te 30zł na miesiąc to jest takie minimum jak sie ma taką obfitą @ jak ja😳 to ja mniej za internet płacę a mam go na każdy dzień a nie tylko na 5 w miesiącu🤣

    24.03.21 ➡️ poronienie zatrzymane 8/12 tydz.
    13.10.22 ➡️ II kreski
    27.06.22 ➡️ Moja tęczowa Maja jest już z nami💓 3760g/57cm
    01.03.23 ➡️ zaczynamy starania o rodzeństwo👨‍👩‍👧‍👧❤
    08.10.23 ➡️ II kreski 🍀
    11.12.23 ➡️ prenatalne: zdrowy bobas👶
    25.01.23 ➡️ połówkowe:
  • Ulka86 Ekspertka
    Postów: 169 85

    Wysłany: 8 maja 2021, 18:07