Starania o drugiego maluszka
-
WIADOMOŚĆ
-
Też mam tak jak sa minimalne szanse na ciążę. Studiuję swój wykres,doszukuje się objawów. Jakoś ciężko myśli czymś innym zająć. Głupie to i na pewno nie pomaga w zajściu.
W końcu i my wszystkie po raz drugi ujrzymy dwie kreski -
A ja przestalam sie juz wpatrywać w swój wykres. Nie wiem chyba po tylu miesiącach juz mam dość doszukiwania sie jakichkolwiek symptomów ciąży... W owulke z mężem nie trafiliśmy wiec mozna miec nadzieje, ze plemniory przeżyją
-
Miła mama mam tak samo zazdroszczę tym w ciąży. Tego brzuszka ale to już nie taka zazdrość jak przed ciąża. Cieszę się z nimi u mnie już druga znajoma w ciąży rok po roku
Jestem ciekawa jak domyślić się że jest się w ciąży gdy się karmi i nie było jeszcze @. Jakie wtedy są objawy? -
Miła mama... Święta racja. Trzeba się cieszyć z tego co mamy. Przecież przyszłe ewentualne dzieciątko nie jest ważniejsze niż pierwsze, które mamy tu i teraz. A przecież niektórzy marzą chociaż o tym jednym. Ja też zeswirowalam na punkcie drugiego, ale poczytałam niektóre wątki tu na of i trochę otrzezwialam jak zobaczyłam ile zrozpaczonych dziewczyn pragnie mieć dziecko. Wiem.. Wiem.. Łatwo się gada. No i w końcu po to są różne wątki. Nie mniej jednak, troszkę spuściłam z tonu. Hehe.. Pewnie po owulce i ja tu będę stekac, ze tempa spada albo ból na @ się zbliża..
jangwa_maua lubi tę wiadomość
-
jangwa_maua wrote:Ech,ja właśnie rozmawiam z przyjaciółką ona w ciąży i pyta się o łóżeczko, ciuszki etc. jak ja bym chciała znów wyprawkę kompletowac (w sumie jak głupia tzrymam ciuszki,wózek w nadziei,że już niedługo się przydadzą )
Haha ja też trzymam:) ale chciałabym dziewczynkę ale drugi chłopiec też byłby fajny -
Cześć i czołem!
Wpadam z nowiną, że już na 100% mamy potwierdzonego drugiego chłopaka.
Mąż przeszczęśliwy
Ja oczywiście też, bo wszystko z dzieciątkiem ok, ale miałam cień nadziei na córeczkę. No ale nic to, wychowam jak swoje