Forum Starając się - ogólne Starania o drugiego maluszka
Odpowiedz

Starania o drugiego maluszka

Oceń ten wątek:
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 3 października 2016, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też w ciąży z Tadkiem wiedziałam, że jestem w ciąży :D

    PS, Strasznie wam zazdroszczę. BARDZO BARDZO BARDZO chciałam urodzić na wiosnę, żeby nie chodzić znowu w wysokiej ciąży w lato, bo to był koszmarny koszmar, a tu na razie widzę, że pewnie nie wcześniej niż lipiec (o ile w ogóle się uda), choć bardziej obstawiam, że październik znowu będzie..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2016, 10:25

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 3 października 2016, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona, ja urodziłam w lutym i powiem Ci też mnie to wymordowało :/ jeszcze w Norwegii? sobie wyobraź ubieranie się :D
    myślę że najfajniej jest rodzić wiosną lub wczesnym latem :)

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 3 października 2016, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie, ja Corke urodzilam w maju i to bylo cudowne :) Chyba najlepsza pora roku na porod i najlepiej bylo w ciazy bo ominelam lato i upaly a zime przesiedzialam przed kominkiem. Ale czerwiec tez super! Matko ale Wam fajnie naprawde...

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 3 października 2016, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No czerwiec super, ja chciałam właśnie tak maj-czerwiec..
    Ja koszmarnie puchłam w upał i miałam koszmarne duszności w ciąży z Tadkiem, więc lato przesiedziałam w sypialni pod 3 wiatrakami. Serio. Nigdzie nie mogliśmy wyjść nawet zewnątrz :( :( Lato przesiedzieliśmy w mieszkaniu grając w Heroesów.

    Porodu w zimę też bym nie chciała, bo sobie wyobrażam jakie tony ciuchów trzeba nosić i jak brzuch przeszkadza (a ja miałam ogromny, więc nie wiem, w co ja bym się ubierała i na dodatek stopy o prawie 2 numery większe mi się w ciąży zrobiły i musiałabym nowe buty pokupować, a tak to chodziłam w japonkach).

    Ech strasznie zazdroszczę naprawdę..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2016, 10:41

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 3 października 2016, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona! też mi właśnie stopy urosły :o po ciąży wszystkie buty były za ciasne i tak zostało ;)
    a w brzuchu miałam dokładnie 135 cm... przed ciążą 75... miałam gigantyczny brzuch :/ przy końcówce ledwo mogłam się ruszyć, ciuchy ciuchami... ale weź w górach mieszkaj :P naprawdę było ciężko z domu wyjść

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 3 października 2016, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi na szczęście stopa wróciła do normalnego rozmiaru po porodzie. A ciuchy sprzed ciąży za to są dla mnie za szerokie, bo tak schudłam.

    Ja brzucha nie mierzyłam, albo nie pamiętam, ale był gigant. Tadek ważył 4030 i miał 56cm. A łożysko samo ważyło 1,5kg. Więc miałam co tam dźwigać ;)

    Także no.. zazdroszczę

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 3 października 2016, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona, to Emma 4150 g a łożysko 750 g, ale miałam wielowodzie...
    jednak niestety, po ciąży nie schudłam :(
    w ciąży przybrałam aż 19,5 kg :/ :/ w tej chwili brakuje mi 1 kg do wagi sprzed, także znośnie, jednak niestety na minus nie mam...

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2016, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Styczniowa super :)
    Pianistka ja tam plusa (+) widzę :)
    Dziewczyny mi też stopy urosły i buty ciasne sie zrobiły :( mialam pretekst zeby nowe zakupić ;)
    Ja rodzilam w styczniu i wszystko musiałam kupić nowe..kurtkę,buty itp. tyle dzwigania do szpitala.. A ze szpitala jeszcze więcej. Po porodzie dużo schudłam ale jak przestałam karmić to waga znów zaczęła iść w górę :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2016, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja urodziłam w kwietniu i tez uwazam, ze wiosna to najlepszy czas na rodzenie!

    ale co zrobić, trzeba czekać cierpliwie na swoją kolej ... :)

  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 3 października 2016, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny nie zazdrościć tylko pozytywne myślenie i do roboty!. Szczepo miał 4330 i 59cm i też bylam ogromna pod koniec ciąży, no i przytyłam 28kg!!! Więc Pianistka takie 19kg to dla mnie marzenie. No a teraz jestem juz -2kg do wagi sprzed ciąży.

    Mały odebrany juz ze zlobka, ogoilnie bylo ok :) Troszke popłakiwał ale to w sumie nie wiadomo czy za mama czy bo coś mu nie pasowalo, zjadł ładnie a jak mnie zobaczył to się tylko uśmiechną i przytulil :)

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2016, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja przytyłam tylko 13 kg, ale też córka była drobna, urodzona w 40 tc miała 2950 g i 51 cm :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2016, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Styczniowa
    wierz mi,że po kilku nieudanych cyklach ciężko jest pozytywnie myśleć, a i nawet odechciewa ci się tej... roboty <3 hehe

  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5936 1497

    Wysłany: 3 października 2016, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co tu sie dzieje! hehe dziewczyny gratuluje ! :) :)

    Luccecita ze mnie zeszlo ciśnienie w sumie ... Chce zeby sie udalo ale juz tak nie mysle o tym nawet nie drażnią mnie juz spotykane kobiety z brzuchami :P hehe bo i takie jazdy mialam

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 3 października 2016, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi tez stopa sie powiekszyla z 36 do 37:)w ciazy przytyłam 17.5kg i miałam cc na koniec sieprnia..bardzo bym chciała przed latem zajść ale tez to widze na pozniejszy termin..bo bylby cud gdyby w pierwszym cyklu staran sie udalo:)

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 3 października 2016, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luccecita wierzę i na pewno nie jest łatwo. Teraz u nas poszło bardzo szybko, jestem zaskoczona tym, ale wierze ze u każdej z nas maleństwo pojawia sie w najlepszym momencie!

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 3 października 2016, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiecie co, walnięta jestem...
    zrobiłam kolejny test...
    tym razem w południe, czuł 10
    tu dla odmiany mają być zwyczajne II kreski
    Boże, chyba się udało!
    11ilftk.jpg

    mika1987, InBlue, Kat83, santoocha lubią tę wiadomość

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 3 października 2016, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jejeh Styczniowa Gratulacje:))))synek bedzie miał rodzenstwo:)ssuper!

    PIanistka czekam na potwierdzenie:)ale wiem ze bedzie zielona kropeczka:)i juz gratuluje:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2016, 13:08

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2016, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistko
    tyle testów nie może się mylić! :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2016, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzymam mocno kciuki,
    u mnie niestety takie nieciemniejące cienie to były c. biochemiczne

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 3 października 2016, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luccecita, u mnie też... ale biochem różniły się tym, że cień wychodził dopiero ok 14-15 dpo i to taki wytrzeszcz. w ciąży z Emmą miałam cień 10 dpo a 14 dpo to już II tłuste krechy... no zobaczymy ale jestem dobrej myśli

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
‹‹ 62 63 64 65 66 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego