Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Człowiek wychodzi z domu na kilka godzin i po powrocie znowu tyle do nadrobienia na forum Haha
Pochwale się Wam, ze byłam dzisiaj z koleżanka na darmowym treningu w nowej szkole tańca na rurze hehe fajnie było -
caroline29 wrote:Olciaa mi to kazał brac od 14 dc ale biorę dopiero po skoku temp. Moze wpływa tez na wyregulowanie owulacji i my zle ja bierzemy bo np.ja wzięłam teraz 19.dc a jeszcze cos wspomniał ze jak pobiorę min 3 cykle to będzie wiadomo kiedy jest.
Kurcze ja nie jestem lekarzem i nawet biologi nie lubiłam, już nie mówiac o chemii...ale tak na chłopski rozum luteina to progesteron...po owulacji wzrasta progesteron więc myślę, ze jak się weźmie luteinę za wcześnie to może i nawet nie wystąpić ta owulacja. Może źle to rozkminiłam .
-
Dobrze Olcia mówisz nadmiar progesteronu przed owu moze zablokować owu
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Tusia_87 wrote:Caroline
no na androstendion dłużej się czeka wiec jestem cierpliwa
Kuchcinka
Ja tak samo ale termin na tatuaż trzymam jak się nie uda to pójdę a jak się uda to termin komuś bez problemu odsprzedam z tym ze ja mam termin na koniec pazdziernika.
-
Tusia_87 wrote:O matko strasznie dlugo ale najważniejsze że badania będą zrobione a powiedz mi Olciaa na co robiłaś?
-
Natka2 wrote:Powiedzcie mi, czemu jak nacisne z lewej strony na podbrzusze to mnie jajnik boli, a z prawej nie? Mial ktos tak?
-
Ok wychodzę do sąsiadki, błagam nie zapiszcie pod moja nieobecność 19 stron Hehe
-
Tusia_87 wrote:Natka Ja mam na łopatce imiona dzieci i daty ichyba urodzenia wiec na pewno przy każdym kolejnym będzie kolejny tatuaż hihi.
Teraz będę mieć na nadgarstku imię męża a na przyszłość chciałam napis na obojczyku mieć