Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
-
WIADOMOŚĆ
-
Inka, mi się wydaje że bez problemu dostaniesz zwolnienie, szczególnie, ze pracujesz na zmiany. Wydaje mi się, że nawet jak ja zajdę to też nie będę miała z tym problemu. Byłam ostatnio u gin, u której widziałam opinie, że niechętnie daje zwolnienia kobietom w ciąży, a jak robiła ze mną wywiad ginekolog. i pytała, czy mam stresującą pracę, ja na to, że jestem samodzielną księgową to stwierdziła, że mam przerąbane, więc chyba ja nie będę miała problemu
nick nieaktualny, nick nieaktualny, Bluebell1984 lubią tę wiadomość

-
nick nieaktualnyHej dziewczynki no wyspałam po pracy dwie godzinki jestem nie tomna pije 3 kawę ale oczy dalej się kleją (mimo że nie jadłam barszczu) po prostu mam chyba słabszy dzień. Fasolka po bretonsku wstawiona a ja zaraz upije łyk kawy i podjadę na galerie obczaić czy są jakieś buty bo mi moje niestety ale puszczają wodę więc trzeba coś innego wykombinować.
sheerah24, Bluebell1984 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
olciaa wrote:Bluebell jak sie czujesz???
x
wreszcie weekend
zostaje w domu i chyba od razu za sprzątanie się biorę 
olciaa podziwiam za samozaparcie
mi się tak oczy zamykają że wielkim wyczynem dla mnie jest ogarnąć się i pójść do sklepu, zrobić obiad a co dopiero jeszcze sprzątać...

-
No niestety, ciężko znaleźć taką pracę gdzie i jest super atmosfera i się jeszcze możecie rozwijać...
choć ja mam porównanie, gdzie lubiłam pracę, była w sumie mało wymagająca, zarobki też nienajgorsze a ludzie byli po prostu świetni, jak rodzina. No ale niestety projekt się rozleciał, ludzie też...
Ale chociaż mam swietne wspomnienia.
nick nieaktualny lubi tę wiadomość

-
nick nieaktualny
-
Bluebell1984 wrote:To zapraszam do Szczecina
jest mniejszy, mówią że to wiocha z tramwajami
ma dużo zieleni i legenda głosi, że leży nad morzem 
hehehe

Skoro Radom ma mieć stocznie to możne i Szczecin morze dostanie
Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lutego 2017, 18:58