Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
-
WIADOMOŚĆ
-
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 17:50
Bluebell1984 lubi tę wiadomość
-
mi mąż oświadczył się w restauracji, byłam w takim szoku że nie pamietam co powiedział, w momencie gdy uklęknął przede mną i wyjął z kieszeni pudełeczko jakś mnie zamroczyło z niedowierzenia i za Boga nie wiem co on wtedy powiedział
muszę sie go wlasciwie dopytac co wtedy powiedzial!
Bluebell1984, Martka10 lubią tę wiadomość
-
Kuchcinka wrote:Mierzysz temp? Wiesz ja jestem pod opieka lekarzy w klinice leczenia niepłodności i myśle ze widzieli juz tyle przypadków ze wiedza co robią. Mi nie jeden a dwóch lekarzy kazalo brać dupka 2-3 dni po owulacji. Nawet wtedy kiedy na usg widzieli ze owu juz była.
Masz rację. Ja biorę po 3 dniach od skoku temp. i monitoringu. Pęcherzyk może pęknąć nawet 3 dni po skoku. To nie przeszkadza w niczym bo prg zdąży urosnąć (jajeczko swój czas wędruje do macicy a potem jest jeszcze zagnieżdżenie - stężenie ma czas rosnąć). A wziąć go później - jest bezpieczniej niż blokować owu sobie.według OM
Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
cykle 28 - dniowe; 14 cs -
.
Tusia_87 lubi tę wiadomość
-
Bluebell1984 wrote:Ale opowiem Wam jeszcze historię zaręczyn mojej koleżanki
Mieszka w Walii i związała się tam jakiś czas temu z Walijczykiem. Zaszła w ciążę, urodziła przez cesarkę. A jak przynieśli jej ubrane dziecko po porodzie, to miało na sobie body z napisem: MUMMY, WILL YOU MARRY DADDY?
czytałam o identycznej sytuacji ostatnio gdzieś w necieBluebell1984 lubi tę wiadomość
-
Tasza kochanie, jak tam Ci idzie powstrzymywanie sie przed betą?
-
Mamusia_Ksawusia wrote:nie mierzę temp, z racji pracy w systemie 2 zmian nie jest to wykonalne, po za tym bankowo bym zapominała o tym...
Mamusia_Ksawusia lubi tę wiadomość
według OM
Kuchcinka wrote:Tasza kochanie, jak tam Ci idzie powstrzymywanie sie przed betą?według OM
Mamusia_Ksawusia wrote:dzięki za wsparcie
podejme tę próbę