Forum Starając się - ogólne Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
Odpowiedz

Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać

Oceń ten wątek:
  • Paryzetka83 Autorytet
    Postów: 1686 2221

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edycik, Lucce tule Was mocno :*

    Chmureczko kciuki za to, by się jednak udało bez IUI :)

    Kasiu to kawał dziecia już jest! Super! I dobrze, że obejdzie się bez antybiotyków :)

    A ja chyba dzień po owu jestem i spróbuję jeszcze dziś zwiększyć szanse ;) Także tego poproszę o kciuki :)

    chmurreczkaa lubi tę wiadomość

    8 cs - [*] 6/7 tydzień
    37 cykl starań
    Termin @: może lepiej nie wiedzieć?
  • Kasia1407 Autorytet
    Postów: 805 892

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 22:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paryzetko pewnie ze mocno trzymamy kciuki <3 <3 <3
    Oj oby było owocnie :)

    Paryzetka83 lubi tę wiadomość

    201707271556.png
    200710144670.png
    70 cykl starań.... I jaki szczęśliwy :D
    Nadzieja umiera ostatnia. ..

  • Kasia1407 Autorytet
    Postów: 805 892

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucc :-( Tuleje mocno i jeszcze mocniej trzymam kciuki za nowy cykl <3

    201707271556.png
    200710144670.png
    70 cykl starań.... I jaki szczęśliwy :D
    Nadzieja umiera ostatnia. ..

  • Kjopa3 Autorytet
    Postów: 2759 2776

    Wysłany: 16 grudnia 2016, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luc powodzenia w nowym cyklu :-)

    Paryzetko kciuki zaciśnięte :-)

    madzikk, Paryzetka83 lubią tę wiadomość

    f2wlx1hpc3bq5aq6.png
    19 cykl starań-od 10.2014r.-14 cpp <3
    06.07.2009r - synuś
    04.2015r- 10tc [*]
  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 17 grudnia 2016, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucc tule x

    Kasia no to juz kawalek czlowieczka:)

    Kjopka u ciebie juz 22 tydzien, jejku ale leci:)

    Partyzerka kciuki zacisniete.

    A co u Katiuszki?

    Udanego weekendu dziewczynki!

    Paryzetka83, Kjopa3, Kasia1407 lubią tę wiadomość

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • Edycik Autorytet
    Postów: 3405 3525

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 06:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam się

    ja wczoraj rozpoczęłam nowy cykl ....i do tego jeszcze się rozchorowałam, gardło mnie boli więc nie poszłam dziś do pracy i lecę na 9 do lekarza
    muszę się podkurować do świąt bo wigilia jest u mnie....

    Paryzetko kciuki trzymam mocne :*
    Lucc powodzenia w nowym cyklu kochana :)
    Majcia, Katiuszka gdzie jesteście?

    Paryzetka83 lubi tę wiadomość

    ac328aa0b4365d167f634a4672b15680.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja juz w pracy

    dzieki dziewczyny :* w tym cyklu piję Inofem i ziółka Sroki, ktore piłam na wiosnę i jeszcze pół opakowanie mi zostało.
    tempki nie mierzę, bo od pt urlop, święta, więc o roznych porach bede wstawac, wrzucam na świąteczny luz!

    Edycik Tobie tez powodzenia kochana i zdrowka!!

    Paryzetko kciuki mocne za testowanie!

    Paryzetka83 lubi tę wiadomość

  • majju Autorytet
    Postów: 1623 2714

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, muszę przyznać, że nie piszę bo nie mam nastroju a nie chcę Was zamęczać moimi problemami.
    Akurat dziś robiłam test - kolejny negatyw. W nowym roku spróbujemy IUI. To był okropny rok i cieszę się że zaraz się kończy...

    qdkkqps67blqh0e0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majju co się dzieje?
    martwimy się :(

  • Paryzetka83 Autorytet
    Postów: 1686 2221

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edycik to kciuki za nowy cykl i duuużo zdrówka, bo coś często chorujesz ostatnio :*

    Majju przecież wiesz, że możesz nas zamęczać :*

    Lucce urlop od tej spiny staraniowej to dobra rzecz :) Powodzenia :) Ja do Sroki też wrócę, jeśli teraz się nie uda.

    Buziaki i pozdrowienia dla wszystkich :)

    8 cs - [*] 6/7 tydzień
    37 cykl starań
    Termin @: może lepiej nie wiedzieć?
  • Kasia1407 Autorytet
    Postów: 805 892

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maju tutaj zawsze możesz wylewa swoje smutki więc my czekamy na ciebie :) Pamiętaj że jak się człowiek wygląda to mu lżej :)

    Paryzetko kciukam mocno za testowanko :)

    Lucc oj to będą piękne święta :) Idealnie dni płodne ci wypadają :)

    Edycik zdrówka kochana życzę <3 kuruj się i leż w łóżeczku.

    201707271556.png
    200710144670.png
    70 cykl starań.... I jaki szczęśliwy :D
    Nadzieja umiera ostatnia. ..

  • chmurreczkaa Autorytet
    Postów: 1431 1083

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka.
    Majciu my też w następnym roku próbujemy z IUI wiec możesz się tu wygadac, bylybysmy dla siebie wsparciem będąc na podobnym etapie. Nie krępuj się tylko pisz, nawet jakby miały być to smutne wpisy.
    Lucce ja w tym cyklu nie mierzyłam tempki i powiem Ci, że mi z tym dobrze i w najbliższym czasie nie zamierzam do tego wracać. Wygląda na to, że w moich cyklach wszystko ok, wiec nie ma co dodatkowo się napinać i stresować. Do Sroki ja juz raczej nie wrócę, bo na wiosnę podczas picia cykle mi się wydłużyły i owulki przesunęły na ok. 20 dnia cyklu. Szkoda czasu mi na to.Im krótsze cykle tym więcej szans w ciągu roku :-)
    Paryzetka trzymam kciuki <3
    Rubik jeszcze raz wszystkiego najlepszego :-)
    A co do mnie to dziś odebrałam telefon od genetyka i zwolnił się jeszcze wcześniejszy termin na badania kariotypow, wiec jedziemy z mezem na badania jeszcze w tym roku, 29.12 g.18. :-)

    Milka1991 lubi tę wiadomość

    Rozpoczęliśmy już 4 rok starań... Nadal czekamy na nasz mały Cud!
    Laparoskopia 31.08.16 - usunięta przegroda macicy 2cm i ogniska endometriozy I stopnia.
    Histeroskopia 6.12.16. - reszta przegrody docięta, macica jest gotowa na przyjęcie lokatora.
    1 IUI- 10.01.17 - ????? (@ 25.01)
  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majusia ja tez w przyszlym roku inseminacja. Jak musisz sie wygadac (a przy staraniach jest to wskazane) to najlepiej bedie tobie u nas:)
    Ja wam to mowie, przyszly rok to jest nasz rok!
    Edycik, ja zgaduje, rozchorowalas sie bo przed okresem tempka jest w gorze I moglo ciebie wtedy przewiac. Musimy szczegolnie uwazac po owulacji, wtedy latwiej sie przeziebic. Do soboty jeszcze kilka dni, zdazysz sie wykurowac. Odpoczywaj duzo.
    No patrz Chmureczka, jeszcze w tym roku te badania :)
    Jejku juz za cztery dni Swieta:)

    chmurreczkaa lubi tę wiadomość

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 grudnia 2016, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej,

    Edycik
    co tam u lekarza ? masz L4 ?

    chmurka
    u mnie były zawirowania z temperaturą jak piłam te ziółka, ale teraz nie mierzę to się nie przejmuję :) a robiłam porządki w szafce, patrze, pól opakowania jeszcze, to wypiję, a co :D fajnie, ze wizyta przyspieszona, co to są te kariotyopy ?

    Madzik testowałaś czy coś ?

  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 20 grudnia 2016, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucc narazie nie siurkam, grzecznie czekam, do piatku @ sie zjawi.

    Znowu zaczynaja mnie plecy bolec, znowu przed @ normalnie boje sie bo w ostatnim razem bol byl strasznie uciazliwy. Jeszcze cztery dni pracy I 9 dni wolnego, dostane @ I w wolne codziennie bede sie naswietlac, robic oklady z borowiny, smarowac mascia I brac leki przeciwzapalne. Nadal sadze ze to rwa, w domku mam I czerwone I niebieskie sollux:) dobrze ze udalo mi sie zapanowac nad zapaleniemzatok.

    Edycik jak sie czujesz?

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • Imię_Róży Autorytet
    Postów: 1097 1643

    Wysłany: 20 grudnia 2016, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hello to kiefy pierwsze testy dziewczynki? Madzikk ty w piątek będę trzymała kciukasy. Spróbuj na te bóle pleców żel olfen neurolog mi kazała smarować bolące miejsca i powiem ci że ulga prawie natychmiast. Kupisz w każdej aptece bez recepty.

    madzikk lubi tę wiadomość

    km5sdf9hxn8lpm8f.png
    ex2b3e5egnyexlfw.png
    10.01.2017 r. połówkowe księżniczki;-) - 472g cudu:*
  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 20 grudnia 2016, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rozyczko, ja mialam nie sikac ale zdecydowalam ze sikne jutro, rano ide do lekarza z plecami, wiec bede miala pewnosc ze to nie ciaza;) U mnie w aptece tego olfen raczej nie bedzie, ale czuje ze bedzie masakra bo identycznie mi sie ten bol rozkreca jak ostatnim razem. Ledwo siedze, a na swieta ani nie wstane, ani sie poloze ani usiade, bede wyla I faszerowala sie przeciebolowymi srodkami, mam jeden bardzo dobry (dostlam od tesciowki) ale musze miec pewnosc ze @ sie pojawi. Wiec jutro siuranko, chyba ze mnie @ wyprzedzi:) Ciesze sie ze tobie ten olfen pomaga:)

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2016, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam z kawką,

    Madzik sikałaś?

    madzikk lubi tę wiadomość

  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 21 grudnia 2016, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie nie :/ obudzilsm sie, myslam ze to jeszcze noc, poszlam sie wysiusiac I po 10min budzik zadzwonil. Przepadlo:/

    Paryzetka83 lubi tę wiadomość

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • Imię_Róży Autorytet
    Postów: 1097 1643

    Wysłany: 21 grudnia 2016, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, Madzik może z drugiego siurnięcia ja odczekadz ze 3 godziny:-) kciukam dalej.

    km5sdf9hxn8lpm8f.png
    ex2b3e5egnyexlfw.png
    10.01.2017 r. połówkowe księżniczki;-) - 472g cudu:*
‹‹ 1888 1889 1890 1891 1892 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego