Forum Starając się - ogólne styczen 2015 nowy rok- nowe nadzieje
Odpowiedz

styczen 2015 nowy rok- nowe nadzieje

Oceń ten wątek:
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anja skoro juz jest ok to tylko czekac na dobre wiesci a na pewno juz wkrotce takie beda.

    anja83 lubi tę wiadomość

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • anja83 Przyjaciółka
    Postów: 101 54

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 19:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    potforzasta wrote:
    Anja skoro juz jest ok to tylko czekac na dobre wiesci a na pewno juz wkrotce takie beda.
    Dzieki mam takol nadzieje czekam na @ i zaczynamy dzialac;)trzymam kciukasy za nas wszystkie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam nowe dziewczyny:)

  • antea Koleżanka
    Postów: 55 47

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 20:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Brtiii86:-)
    Widziałam, na Twoim wykresie, że jesteś "monitorowana" :) i poddawana stymulacji - to tak samo jak ja ;-).
    Jak Twoje pęcherzyki? Dostałaś w tym cyklu zastrzyk? :-)
    Które to Twoje podejście z Ovitrelle?

    eef9ea829bfa98ddca7184863e2ba221.png
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anja83 wrote:
    Witam to i ja sie dolocze do was kobietki:)(mam 31 na karku) mam juz dwuch synkow wieku 9i11 lat:)od czterch lat w nowym szesliwym zwiazku:)bardzo pragniemy miec wspolne dzieciotko ale niestety nie udalo nam sie do tej pory:( mialam calkowicie rozregulowane cykle bo wczesniej bralam anty przawie 6 lat okazalo sie ze moje hormony(cytuje gin rozbiegane po calym swiecie)powidzialam ze bardzo z M chcemy miec dzidzie mieszkamy w UK a tu lekarze podchodzol lajtowo ze tak powiem do takich zeczy odeslali nas z kwitkiemi kazali wrocic za rok ja sie nie uda :(a na dowidzenia pani gin mi oznajmila ze dopuki sie wszystko nie unormuje tak jak ma bedzie trawalo ok 3/4 lat nie dostalam nawet wynikow do reki bo tutaj tak jest niestety i przyznaje ze odpuscilismy teraz niby wszystko ok [email protected] jak w zegarku od pol roku sluz ok wiec zaczynamy staranka od nowa;)mam nadzieje ze teraz nam sie uda ale sie rozpisalam ups:)bardzo was podziwiam za wytrwalosc zycze sobie i wszystkim staraczkom duzo zielonosci:)pozdrawiam.

    Witaj, ja tez mieszkam w UK, jak idziesz tutaj do lekarza to najlepiej kłamać, że starasz sie już np. ponad 2 lata, wtedy zaczna działać. Taka moja rada :)

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzymam kciuki za was wszystkie

    anja83 lubi tę wiadomość

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • anja83 Przyjaciółka
    Postów: 101 54

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stiffi wrote:
    Witaj, ja tez mieszkam w UK, jak idziesz tutaj do lekarza to najlepiej kłamać, że starasz sie już np. ponad 2 lata, wtedy zaczna działać. Taka moja rada :)
    Dziekuje za rade:)wlasnie czytalam dziewczyny ktore tez mieszkajol w uk pisalay ze to najlepszy sposob na nich bo inaczej palcem nie kiwnol:( teraz (mam nadzieje ze juz nie bedzie takiej potrzeby:))tak wlasnie zrobie.Stiffi a w jakim miescie mieszkasz jak moge zapytac i jak dlugo sie starcie o groszka:) sorki za pisownie ale nie mam polskich znakow na klawiaturze:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 04:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba zeświruję dziewczynki:-( Moja temperatura skacze jak nawiedzona. Ja już termometr typowo owu z dwoma miejscami o przecinku zamówiłam, bo nie wiem, czy ten mój nie oszalał :-( a Tu znów tempka w górę poszybowała, Nadzieja umiera ostatnia, u mnie zaś iskierka się zapaliła... Spodziewana @ ma być jutro, zobaczymy co przyniesie jutrzejszy dzień...

  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agp najwyzej termometr nowy nie bedzie potrzebny :)

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś rano test z all jakiś cień cienia cieniowego.

    A potem:
    http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fee41dd36fea.jpg
    http://naforum.zapodaj.net/thumbs/15fef692b428.jpg

    Pojechałam na betę i czekam na wyniki :)

    Helen lubi tę wiadomość

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakocona toz to ladna kreseczka a nie zaden cien mysle ze mozna gratulowac wiec czynie to pierwsza GRATULACJE!!!!♡

    zakocona lubi tę wiadomość

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest krecha, beta na pewno potwierdzi :) gratuluję :*

    zakocona lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    potforzasta wrote:
    Agp najwyzej termometr nowy nie bedzie potrzebny :)
    Kurczę, byłoby super...

  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beta 75,47 <3 <3

    potforzasta, odrobinacheci, Helen lubią tę wiadomość

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agp no swietnie by bylo jak cos daj znac moge odkupic od Ciebie ten termometr bo moj wydaje mi sie ze szwankuje troche. Chyba ze chcesz zostawic na pozniej juz po ciazy.

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakocona ladna beta teraz tylko bedzie roslo i roslo :)

    zakocona lubi tę wiadomość

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    potforzasta wrote:
    Agp no swietnie by bylo jak cos daj znac moge odkupic od Ciebie ten termometr bo moj wydaje mi sie ze szwankuje troche. Chyba ze chcesz zostawic na pozniej juz po ciazy.
    Ok. Napewno dam znać :-) Narazie staram sie cierpliwie czekać, co przyniesie kolejny dzień... Cały czas ćmi mnie w dole brzucha, więc nie wiem czy coś z tego będzie :-(

  • antea Koleżanka
    Postów: 55 47

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakocona gratulacje!!! :-)

    zakocona lubi tę wiadomość

    eef9ea829bfa98ddca7184863e2ba221.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakocona super, gratulacje! Dawaj wirusiki <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2015, 17:45

    zakocona lubi tę wiadomość

  • anja83 Przyjaciółka
    Postów: 101 54

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakocona moje gratulacje!:)

    zakocona lubi tę wiadomość

‹‹ 41 42 43 44 45 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego