X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)
Odpowiedz

STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 9 marca 2018, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    W ogóle sprawdzilam szyjke z czystej ciekawości bo ostatnio była otwarta , nisko mowie bankowo okres nadejdzie niebawem . 54 dc a ona wysoko, zamknięta i schowana normalnie w stronę kręgosłupa . Taka twarda w środku a jednak rozpulchniona . Masakra jedna wielka ... ja w pl nawet nie będę miała czasu żeby iść do lekarzy , na większe badania :( jestem tam tylko weekend ...


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 9 marca 2018, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde nieciekawie to wygląda. :/
    A miałaś już tak kiedyś czy pierwszy raz Ci się zdarzyło?

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 9 marca 2018, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam kochana pcos wiec miałam ale wieki temu , nieregularne prawie zawsze mam chociaż ostatnie 3 miesiące miałam co piękne 38 dni , nawet naturalna owulacja była co jest szokiem w moim przypadku ... ale nigdy nie utylam tak , nigdy nie spuchlam aż tak. No nic , pomarudzilam i tyle .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 9 marca 2018, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może coś jest nie tak :/

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 marca 2018, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieñ dobry.

    W koncu sloneczko wyszlo , zaraz wstawiam do prania koce to wyrzuce na ogrod zeby schlo;) takto 3 dni pdlo ciagle , okropna pogoda byla.

    @ przyszedl dzis , nareszcie ...58 dc ;/
    Za 10 dni lecimy z niemezem na weekend do Polski to na badania skocze i tak ale ciesze sie , ze w koncu zleci ze mnie ten " ciezar "

    Co u Was ?
    Mordeczko @ dostalas?


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 13 marca 2018, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To dobrze że @ przyszła. ;)
    Tak już jestem po :D
    Zobaczymy co ci lekarz powie na wizycie

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 marca 2018, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz po ? To ile Ty okres dni masz ?:P
    No do lekarza musowo , tez jestem ciekawa. Napewno leki na okres wezme

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 marca 2018, 11:52


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 13 marca 2018, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3-4 dni :D

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 marca 2018, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie gadaj ;o wielkie zazdroooooooo hahaha
    Ja mam 6-7 dni


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 13 marca 2018, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zawsze tak miałam myślałam że po ciąży się zmieni ale na szczęście nie ;) po ciąży nie mam aż takich mocnych bóli teraz są idealne

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 13 marca 2018, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    futuremama wrote:
    Zakrecona masakra tyle dni cykl :D U mnoe też już tylko plamienie, więc wkrótce trzeba się do roboty wziąć :D :D
    My to w tym samym dniu zaczęłyśmy nowy cykl :D

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 marca 2018, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no daj spokoj , kilogramow ile na plusie przy okazji ;/
    Mordeczko fajnie masz serio , ja boli tez wiekszych nie mam ...pierwszy dzien czasem pocmi raz mniej raz mocniej ale bez tragedii


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 13 marca 2018, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No u mnie to samo ;)
    Ale przed ciążą istna masakra pamiętam że jak się starałam o 1 ciążę byłam u gina powiedziałam mu o swoich bólach gdzie ketonal 100 mi nie pomagał to mi powiedział (z resztą nie tylko on bo wielu innych lekarzy też) że podczas miesiączki miałam nie bóle menstruacyjne A bóle porodowe :O

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 marca 2018, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to niezle , Ja przed ciaza tez mialam czasem tez mega bole szczegolnie pierwsze dwa dni . Po ciazy sa duzo mniejsze , Ja mialam " miesiaczkowe " bole porodowe ale nie wiele i nie jakies tragiczne ... wiecej mialam krzyzowych . Koszmar kur***

    Kurcze u Mnie taka pogoda jest piekna , Oskarek biega po ogrodzie , Ja wysprzatalam , D zrobil pyszny koktajl owocowo-jogurtowy sobie i Maalemu . Przecudny dzien dzis naprawde.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 13 marca 2018, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No takie miałam bóle @ przed ciążą
    U mnie były brzuszno-krzyżowe

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 marca 2018, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Futu Ja nie mialam zadnego , smieja sie do dzis ze mnie , ze masochistka jestem bo wybralam szpital w ktorym nie maja znieczulen zadnych procz glupiego jasia ktorego tez nie uzylam ani razu . Nawet polozna mi mowila , ze bede gorzej sie czuc, jak po kielichu ;) przy drugim tez nie chce chociaz bede juz rodzic w uk nie w pl i bede miala dostepdo wszystkiego .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 13 marca 2018, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Futuremama ja musiałam bo miałam cc :D

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 marca 2018, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie jak to jest , porodu nie przewidzi zadna z Nas . Teraz My futu mozemy kurcze byc te co beda mialy cc ;p

    Oby nie ale wiadomo , zycie pisze rozne scenariusze .

    Mordeczko przypomnij mi czemu mialas cc ?


    Futu aczemu masz traume ? Bol czy cos bylo nie tak ?
    Paracetamol na porod kur*** hahahahah pomoglo chociaz troche ?:P


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 marca 2018, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Futu ale fajnie tak myslec na zas o tym ;D Ja lubie i pomyslec co bedzie , co by gdyby wiesz ...;p
    Jejku az doczekac ciazy sie nie moge heheh


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 13 marca 2018, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakręcona zielone wody plus młoda nie chciała wejść w kanał rodny i rozwarcie zatrzymało się na 7cm

    Futuremama pewnie że chce sn już jest 2 lata po cc więc wszystko jest możliwe że będzie kiedyś sn ;)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
‹‹ 779 780 781 782 783 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ