Forum Starając się - ogólne STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)
Odpowiedz

STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)

Oceń ten wątek:
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 17 marca 2018, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to U nas żurek sałatka jarzynowa i zimny bufet. Śledzi nie robimy. ;)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 17 marca 2018, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahahahahaha Mordeczko az zaczelam sie zastanawiac o co chodzi hahaha.
    Ovu w sensie ovufriend bo wysyla mi po dwa komentarze te same czasem hahaha
    Ja o ile bede miec owulacja to zawsze w 23-24 dc :-) A dzis mam 5


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 17 marca 2018, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaha haha ja myślałam że owu U Ciebie szaleje haha jebłam :D :D

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 17 marca 2018, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahahaha nieeee. :-D
    Ale w sumie no tak, malo zrozumiale napisalam. Moglas fakt pomyslec o owulacji hahahahahaha


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 17 marca 2018, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha ważne że teraz doszłyśmy co i jak xD

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • futuremama Autorytet
    Postów: 5600 3818

    Wysłany: 17 marca 2018, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie ja czasem też zaczynam się gubić w tych skrótach :D
    U nas podobnie jak u Was, w sumie tylko żurek na ciepło z kiełbaską białą no i ja sos chrzanowy robię to on trochę ciepły :D plus kakao takie prawdziwe... babcia zawsze je robiła na wielkanoc, ale tylko ja je piję :D

    3i49o7esfkybvicx.png
    👧12.2018 39+3, 3680g, 51cm
    👦08.2015 40+5, 3870g, 58cm
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 17 marca 2018, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Futuremama jakich skrótów?

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • futuremama Autorytet
    Postów: 5600 3818

    Wysłany: 17 marca 2018, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ovu i owu :)

    3i49o7esfkybvicx.png
    👧12.2018 39+3, 3680g, 51cm
    👦08.2015 40+5, 3870g, 58cm
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 17 marca 2018, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    futuremama wrote:
    Ovu i owu :)
    Ovu to skrót od Ovufriend A owu to owulacja. :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 marca 2018, 16:50

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • futuremama Autorytet
    Postów: 5600 3818

    Wysłany: 17 marca 2018, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem :P tylko zaczynam je naprzemiennie stosować :D

    3i49o7esfkybvicx.png
    👧12.2018 39+3, 3680g, 51cm
    👦08.2015 40+5, 3870g, 58cm
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 17 marca 2018, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaha hihi :]

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • futuremama Autorytet
    Postów: 5600 3818

    Wysłany: 18 marca 2018, 00:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak tam u Ciebie? :) bo ja zaczynam się coraz bardziej niecierpliwić, a nawet owu jeszcze nie było :D

    3i49o7esfkybvicx.png
    👧12.2018 39+3, 3680g, 51cm
    👦08.2015 40+5, 3870g, 58cm
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 18 marca 2018, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie to samo :D
    Dzisiaj lekko pobolewały mnie jajniki ale bez szału ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2018, 09:53

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 18 marca 2018, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry.
    Ja ostatnio slabiej bo kurcze cos mam z ruterem i dopiero we wtorek rano ma facet przyjechac sprawdzic go... :-/
    Takze zagladam tylko tyle o ile starcza mi neta z tel bo tez juz koncowka hahaha

    Co tam, jak tam?
    Widze niecierpliwe kobietki, ah te czasy staran hahaha. Niebawem i Ja dolacze. :-D pewnie w trzy będziemy w ciąży smigac hehe

    U Mnie taaaaaka zima ze hej hahaha ale fajnie, po obiadku zbieramy sie.na spacerek z malym i psem. Niech polataja po parku w sniegu po pas dla nich hahaha.
    Kawke zaraz druga bede robic i leniuchuje troche jeszcze a przydaloby sie ogarnac troszke aleeee... Jeden dzien jak troche pozniej to zrobie to sie nic nie stanie :-P

    W ogole musze sobie zrobic w koncu hybrydy bo miesiec nie robilam żeby odzyly troche pazurki. Smarowalam tym regenerum na pazurki i rzas tez nie robilam od lutego poczatku i smarowalam wlasnie. Poprawa mega wiec polecam. :-) dzis wiec sobie zrobie juz chyba albo jitro hybrydy a we wtorek ide na rzeski. Mmmm, w koncu nie bede sie czula " lyso" mimo ze mam duzo swoich rzes podobno i wystarczajaco dlugie ale wole dorobic. Wtedy czuje sie ok hehe bo Ja nienawidze malowac rzes bo mam odrazu lez potoki zawsze niestwty. Nie wiem czy to jakies uczulenie czy co, nigdy nie mialam w sumie alergii


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 18 marca 2018, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie po śniegu ani śladu dzisiaj słonecznie ale wiatr okropny wieje już od kilku dni :/
    Ja zaraz zabieram się za obiad mąż za sprzątanie A Gabi rozwala zabawki co chwilę:D hahaha

    Zakręcona kto wie może i 3 będziemy z brzuszkami chodzić. ;)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 18 marca 2018, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oby! :-) ale z jaka rozbierznoscia zaawansowania sie okaze hahaha


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 18 marca 2018, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A no dokładnie. ;)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 19 marca 2018, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny ;)
    Co tam u Was?
    U mnie dzisiaj piękne słoneczko ale wiatr jeszcze wieje. :/
    Gabi ogląda bajki ja kończę gotować zupę pomidorową jeszcze trochę męża po nocce będę budzić i mam cichą nadzieję że młoda pójdzie na drzemkę. :D
    Miłego dnia :*

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 19 marca 2018, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuku :-)

    A Ja od rana sprzatanko uskutecznialam :-) mam blysk, D wstal niedawno wlasnie tez po nocce i poszedl jesc obiad a Ja wskoczylam do wrzatku i leniuchuje chwile w wannie. :-) takie mam sciski miesni od wczoraj z nerw, że dajcie spokoj. Ten slub Mnie wykonczy a raczej te przygotowania.
    Zaraz hybrydy na nogach robic bede i kawke kolejna wypije. Normalnie z nerw nie jadlam nic od wczoraj od 18... I wcale nie chce mi sie.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 19 marca 2018, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czym się tak denerwujesz ?

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
‹‹ 784 785 786 787 788 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ