Forum Starając się - ogólne STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)
Odpowiedz

STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 22 marca 2018, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochanie moj tak 5 pracowal i nie umialam sie przyzwyczaic. On tez nie cierpli nocnych zmian wiec zmienil prace i teraz jest super. W miesiecu robi 7_8 nocek tylko zarabia wiecej duzo wiec zyc noe umierac


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 22 marca 2018, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry tak w ogole. :-)
    U Mnie drugi dzien pieknej wiosny. Mam dzis mase rzeczy do zrobienia. Grrrr... A jutro wylot rano. Niesamowicie sie ciesze :-D

    Musze skorzystac z pogody i wozek wyprac. Wyrzuce na ogrod to wyschnie w try migi


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • futuremama Autorytet
    Postów: 4016 2844

    Wysłany: 22 marca 2018, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry :)
    Ja pracuję niby zdalnie ale totalnie mi to nie wychodzi, najchętniej bym spać poszła... :D
    Dzwonił gościu do wyceny mieszkania, ma przyjść w pn i zobaczymy. Jeżeli decyzja będzie pozytywna to muszę ogarnąć pieniążki na prowizję bo nie możemy jej skredytować przez zbyt niską zdolność. Ale będę kombinować. Jak bank się zgodzi to już z prowizją sobie poradzę :)

    Mordeczka to nie mam pojęcia o co chodzi, zwłaszcza że nigdy tak nie miałaś.

    hchy9jcgq0p4n3jr.png
    💚6.04, kropek ma 3,2cm
    💔12.2020, 01.2021
    👦08.2015
    👧12.2018
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 22 marca 2018, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A no masakra z tym cyklem :(
    U mnie śnieg pada i ot taka wiosna hihi :D
    My sob ie leżymy i oglądamy bajki. :)

    Zakręcona U nas wózek poszedł w zapomnienie jak Gabi zaczęła chodzić. Czasami jak jedziemy autobusem do miasta to jeszcze usiedzi A tak to zapomnij xD

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 22 marca 2018, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mordeczko u Nas wozek tez jest malo uzywany i wiekszosc na nogach ale jak idziemy na wieksze zakupy badz daleko jedziemy gdzies to wozek biore.


    Futu to wielkie, mocne kciuki trzymam.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 22 marca 2018, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesz co, co do Twojego cyklu... Obserwuj sie jeszcze pare czy leci jak okres czy tylko plamienia i wtedy ewentualnie decyzja z ginem jezeli to będzie przerodzome w okres
    Plamienia owulacyjne moga trwac od 3 do 7 dni podobno


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 22 marca 2018, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Być może i tak. U mnie to plamienie wygląda jak krew miesiączkowa (bez skrzepów) wystarczy wkładka ale jak do poniedziałku nie przejdzie albo się nasili to pojadę do szpitala

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 22 marca 2018, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No jak sie nasili to tak.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 22 marca 2018, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    No jak sie nasili to tak.
    Eeh mam nadzieję że to plamienie jest tylko związane z owulacją A nie czymś "gorszym"

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • futuremama Autorytet
    Postów: 4016 2844

    Wysłany: 22 marca 2018, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mordeczka ja też mam taką nadzieję :) ale w sumie jak do tej pory nic się nie działo to chyba nie powinno być nic złego :)

    hchy9jcgq0p4n3jr.png
    💚6.04, kropek ma 3,2cm
    💔12.2020, 01.2021
    👦08.2015
    👧12.2018
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 22 marca 2018, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oby oby kochana ;)
    A co tam porabiacie ? My nie dawno zjedliśmy obiad na umyłam naczynia i znowu zaczyna padać śnieg :/

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 22 marca 2018, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Futu no niestety jak dobrze wiadomo hormony potrafia z dnia na dzien zrobic rozpierduche w organizmie. Wiem po sobie a teraz 8 rok sie juz bawie z leczeniami...
    Oby Mordeczko to nie było to.

    A Ja powiem Wam, że mimo dwoch kaw po obiedzie padlam jak dziecko na dwie godziny. Wstalam i teraz pije herbatke patrzac na pierwsza milosc.
    Mam kuzwa taka mase roboty a Mnie sie nie chce :-o zaraz musze isc posprzatac dol, kapiel malego i klade go a pozniej pakowanie, o siebie troche zadbam w tym czasie obejrze ze trzy seriale i pranie musze posciagac i pochowac. Ah i malego spakowac... A juz prawie 18. O 5 musze wstac... Takiego mam lenia haha


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 22 marca 2018, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak będziesz się szykować to wtedy będzie czas zapitalać

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • futuremama Autorytet
    Postów: 4016 2844

    Wysłany: 22 marca 2018, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dziś też masakra :D jutro w pracy będę świecić oczami :D musze jakoś rano się zebrać i nadgonić przed spotkaniami :D
    Urlop mi się marzy ale nie wiem czy teraz brać czy lepiej na majówkę

    hchy9jcgq0p4n3jr.png
    💚6.04, kropek ma 3,2cm
    💔12.2020, 01.2021
    👦08.2015
    👧12.2018
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 23 marca 2018, 00:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Futu Ja bym wziela na majowke jak juz będzie fajnie na dworze.
    A teraz to mozna ewentualnie z nudow i szarosci isc spac hahaha


    No Mordeczko zrobilam prawie wszystko procz odkurzania ale zrobie to jutro rano juz i tak zlecialy mi 2 h jak 5 minut wlansie.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • futuremama Autorytet
    Postów: 4016 2844

    Wysłany: 23 marca 2018, 06:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teoretycznie tak, ale było sporo nerwówki w pracy i tak od miesiąca sobie obiecuję dwa dni :D Plus załatwienie kredytu, w sumie najpierw żeby było na co go brać :D
    Zmęczenie materiału po prostu :)

    A Ty już w drodze? :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 marca 2018, 06:57

    hchy9jcgq0p4n3jr.png
    💚6.04, kropek ma 3,2cm
    💔12.2020, 01.2021
    👦08.2015
    👧12.2018
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 23 marca 2018, 07:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry ;)
    My nie dawno wstałyśmy ale jeszcze leżymy i oglądamy bajki ;)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • futuremama Autorytet
    Postów: 4016 2844

    Wysłany: 23 marca 2018, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mordeczka zazdroszczę :) Pogoda taka że dalej mam lenia przeokrutnego, nic tylko spać :D
    Ale jutro już sobota więc w planach tez leniuchownie :)

    hchy9jcgq0p4n3jr.png
    💚6.04, kropek ma 3,2cm
    💔12.2020, 01.2021
    👦08.2015
    👧12.2018
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 23 marca 2018, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas rzadko kiedy się zdarza że Gabi leży jak wstaje. Jak tylko się obudzi zaraz patrzy się bawić :)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • futuremama Autorytet
    Postów: 4016 2844

    Wysłany: 23 marca 2018, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to mój mały najchetniej pierwsze co to bajka i ciuciuć.
    Ale to niestety przez teściów z którymi mieszkamy. Mam nadzieję już niedługo :D

    hchy9jcgq0p4n3jr.png
    💚6.04, kropek ma 3,2cm
    💔12.2020, 01.2021
    👦08.2015
    👧12.2018
‹‹ 786 787 788 789 790 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego