Forum Starając się - ogólne Styczniowe testerki 2017
Odpowiedz

Styczniowe testerki 2017

Oceń ten wątek:
  • aleksandrazz Autorytet
    Postów: 1736 1899

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poszło o to że wiecznie przywozi do swojej matki wiecznie zakatarzone i kaszlące dzieci. Sama mieszka 5 km dalej ale nie pracuje nudzi jej się i codzienne jest u mamusi. Jak tylko zwróciłam jej uwagę to zrobila awanturę ze to jej dom i mieszkam na jej warunkach. Także jutro wracam do mojego domu z którego nigdy nie chciałam się wyprowadzić

    f2w3skjoz38r27ux.png
    ug37p07wdm3008n6.png

    "Jeżeli we Mnie trwać będziecie, a słowa moje w was, poproście, o cokolwiek chcecie, a to wam się spełni."
    J 15, 7
    Dziękuję za groszka ;)
  • Katiś Autorytet
    Postów: 2248 4112

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. U mnie lekki spadek, znowu. Nie wiem może to na @. Zrobiłam trzy testy przedwczoraj rano, wczoraj rano i dziś rano. Nie nakręcam się, Ale po czasie jak ten z dziś wyschnąl coś na nimnzostalo w miejscu T. Na tych dwóch poprzednich jest biel. No nic czekam dalej,

    Pola <3klz9df9h07yjky2k.png
    Hania <3klz9df9h6qms3c6n.png
  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kania85 wrote:
    ale tu cisza....
    końcówka miesiąca, mało już osób testuje w tym miesiącu,dziewczyny [email protected] przeniosły się na luty, a z ciązą na fioletową stronę, i tak to już jest :) wątek pomału umiera.

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • smeg Autorytet
    Postów: 592 794

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aleksandrazz wrote:
    Dziewczyny którym się udało Fruska , Gosia jak się czujecie? Kiedy wizyty ? Ja miałam okropne spięcie ze szwagierką i postanowiłam ze resztę ciąży spędzę w rodzinnym domu. Wczoraj zjadłam ze 4 nospy
    Teraz to też Twój dom, więc nie wiem skąd te jej roszczenia :/ Ale rzeczywiście zawsze lepiej być na swoim.

    Ja się czuję bardzo dobrze, śpię jak zabita (bo nie zastanawiam się wreszcie, czy jestem w ciąży :P) po 11 godzin na dobę. Oczywiście po weekendzie skończy się to szaleństwo ;) Jutro idę powtórzyć betę, a 31.01 pierwsza wizyta u gina. Zrobiłam dziś sikańca (14 dpo) i wciąż wychodzi mi bladzioch, ale już nie cień. Mam nadzieję, że beta rośnie, bo wtedy robiłam z czułością 25, a teraz 10, więc to słabe porównanie.

    Byłam wczoraj na łyżwach i jakaś laska zajechała mi drogę tak, że się przewróciłam :/ Mam nadzieję że wszystko będzie ok z ciążą. Odpuszczam już sobie łyżwy, za to od poniedziałku zapisałam się na jogę ;)

    kaka470 lubi tę wiadomość

    thgfflw1r5jwwi42.png
    uch5trd871vy6cfm.png
    gg64o7est9yc5xll.png
    Gdańsk, 31 l., kp :)
  • Swan Autorytet
    Postów: 472 129

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poki co dostalam monural, bol ponospie troche zmalal. U mnie dzis duzy spadek temp, ciekawe co to przyniesie.

    2010 - synio, 2011 - synio, 2014 - córcia
    Czekamy na Maleństwo
    w4sq3e3kr5poxo4l.png
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:

    aria40. Czemu uważasz, że to za długi cykl? Z tego co widzę to dopiero 13 dpo i wygląda na prawidłową długość.

    Zwykle 26 dni to był max, a przeważnie miałam 24-25. Marzę o dłuższych cyklach ale niestety ostatnio mi się skróciły

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2064 1430

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lutego 2017, 12:40

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedna_z_Wielu wrote:
    U mnie też negatyw....
    Do d... to wszystko.
    Mam dość i już nie mam sił, siedze i rycze czemu .... ;(

    tulę :(

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2064 1430

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 lutego 2017, 01:48

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Swan Autorytet
    Postów: 472 129

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedna z wielu - nie poddawaj sie kochana, wiara czyni cuda. A moze odpocznij sobie chwile, zajmij sie czyms fajnym? Moze wtedy sie uda.

    2010 - synio, 2011 - synio, 2014 - córcia
    Czekamy na Maleństwo
    w4sq3e3kr5poxo4l.png
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6276 5553

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aria40 wrote:
    Zwykle 26 dni to był max, a przeważnie miałam 24-25. Marzę o dłuższych cyklach ale niestety ostatnio mi się skróciły
    Długość cykli nie ma tu nic do rzeczy jeżeli jest owulacja. Moje cykle wynosiły 24-26 i jestem w ciąży :) Krótsze cykle to więcej szans w roku na zajście :)
    Jeżeli masz fazę lutealną wyższą niż 10 dni to wszystko jest w porządku, a z aktualnego wykresu właśnie tak wynika.

    Jedna_z_Wielu. Wypłacz te wszystkie nieprzyjemne emocje, masz do tego prawo i potem na pewno poczujesz się lepiej. Będzie dobrze, trzymam kciuki :)

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2064 1430

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Swan wrote:
    Jedna z wielu - nie poddawaj sie kochana, wiara czyni cuda. A moze odpocznij sobie chwile, zajmij sie czyms fajnym? Moze wtedy sie uda.

    Dzięki :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 lutego 2017, 01:48

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2064 1430

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:

    Jedna_z_Wielu. Wypłacz te wszystkie nieprzyjemne emocje, masz do tego prawo i potem na pewno poczujesz się lepiej. Będzie dobrze, trzymam kciuki :)

    Dzięki Annie <3

    Ale nie będe Ci smucić, dbaj o siebie, o Was :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lutego 2017, 12:40

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • elmo88 Ekspertka
    Postów: 207 158

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć ;)
    Jestem Marta :) mnie do testowania został dobry tydzień, ale dziś coś czuje, że chyba nic z tego...
    Niby temp jest wyżej, ale tylko trochę (jeśli to ma znaczenie). Od tygodnia mam płytki oddech (ciężki), wrażliwe sutki i bol podbrzusza jeśli długo siedze.
    Od owulacji mam cały czas sucho. I chyba to wszystko co zauwazylam. No może jeszcze jakies pojedyncze krostki, ale to moze byc od suchej skory od mrozu :D
    Jednak dziś niepokoje się dlatego, że przy 1 wizycie w wc miałam mnóstwo białych i bezwonnych grudek, też suchych. Też mnie to dziwi, bo jak już miewałam grzybice to te grudki raz ze sie lepily to i miały nieprzyjemny zapach, a to było zupełnie inne i bardzo dużo... ehhh można by z tych wszystkich naszych peryptii napisać encyklopedie :D

    7470flw1u8epvxva.png
  • Swan Autorytet
    Postów: 472 129

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Marta :-)

    2010 - synio, 2011 - synio, 2014 - córcia
    Czekamy na Maleństwo
    w4sq3e3kr5poxo4l.png
  • ktosiowa Autorytet
    Postów: 1839 1532

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie @

    2r7Ip1.png

    jVVIp2.png
  • Anulka0407 Autorytet
    Postów: 649 541

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Marta :)

    Tule dziewczyny z @
    Lady baaardzo mocno Ci kibicowałam :(

    Ja jestem już na lutówkach od dawna, ale zostaję tu z Wami do końca :)

    Ja dzisiaj mam doła totalnego... 18dc i chyba to będzie bezowulacyjny. Testy (co prawda te z allegro niebieskie) wychodzą negatywne. 16dc była troszkę ciemniejsza kreska ale i tak sporo jaśniejsza od testowej. Temp. jakaś dziwna...Śluz był trochę rozciągliwy, kremowy w 15 i 16dc, a teraz kremowy i mało go.
    Proszę spójrzcie na mój wykres i coś poradźcie.
    Może powinnam jakieś badania zrobić, jeśli tak to jakie i w którym dc?

    Mama 3 dziewczynek: Iza 15 lat, Iga 12 lat i Maja
    Maja ur.31.10.2017r (CC)waga: 3150g dł:53cm
    201710314965.png
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiś, wysyłam podwójne karmiące wirusy :D :D

    Madziulla, jutro będzie krecha!

    Ja się czuję ok, wczoraj znajomym i babciom + prababciom powiedzieliśmy o ciąży. Wczoraj z rana dopadł mnie znowu nerwoból międzyżebrowy (promieniuje mi z kręgosłupa). O 7 rano się obudziłam z koszmarnym bólem, nic nie mogąc zrobić, miałam mega skurcze mięśni klatki piersiowej, aż mnie zatykało i wyłam z bólu. Wzięłam apapy i no-spy, po godzinie skurcze ustały, ale mięsnie spięte i boli jak 150. Jutro przychodzi mnie masować kolega fizjoterapeuta. Pod koniec ciąży z T miałam to samo :(

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Katiś Autorytet
    Postów: 2248 4112

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakocona, powiedz mi czy ty mierzyłas temp?
    Biorę całymi garściami wirusy, a niech mnie zaraza :D

    kania85 lubi tę wiadomość

    Pola <3klz9df9h07yjky2k.png
    Hania <3klz9df9h6qms3c6n.png
  • Fruska Ekspertka
    Postów: 223 320

    Wysłany: 22 stycznia 2017, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aleksandrazz wrote:
    Dziewczyny którym się udało Fruska , Gosia jak się czujecie? Kiedy wizyty ? Ja miałam okropne spięcie ze szwagierką i postanowiłam ze resztę ciąży spędzę w rodzinnym domu. Wczoraj zjadłam ze 4 nospy

    Mnie tez pobolewa brzuch czasami i biore zaraz nospe. Aleksandrazz mam bardzo podobna sytuacje co ty w domu wiec szczegolnie rozumiem Cie. U mnie jesli chodzi o objawy to czasami mnie zemdli jak duzo zjem. A tak to niezle. W ciagu dnia mnie czesciej muli na spanie. Niestety nie moge isc i sie polozyc odpoczac tak jak w pierwszej ciazy bo musze gonic za swoim roczniakiem :-) w pierwszej ciazy to byl luksus. Nawet sie nie obejrze a juz urodze drugie tak mi ten czas leci z malym dzieckiem. W pierwszej ciazy to ciagle sie denerwowalam czy wszystko dobrze czy ciaza sie rozwija a teraz nie mam na to czasu. Pierwsze wizyty bardzo mnie stresowaly. Dopiero jak poczulam ruchy to troche sie uspokoilam. Pierwsza wizyte teraz mam 2 lutego i oczywiscie bede sie denerwowac ale juz nie tak jak kiedys z pierwszym.

    Kochane wszystkie ktore nawiodla @ mocno tule i bede do was zagladac w lutym jak tylko bede miala czas. Bede wam mocno kibicowac bo z pewnoscia kazda z Was zostanie najukochansza mama!
    Za wszystkie testerki trzymam kciuki :*

    Wczoraj mnie bralo jakies chorobsko ale wzielam apap i mi pomoglo na szczescie. Mam nadzieje ze nie wroci! :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 stycznia 2017, 14:03



    4c3tgov3htj00qv5.png

    mhsv20mmqsk09uwr.png
‹‹ 218 219 220 221 222 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego