X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne STYCZNIOWE TESTOWANIE 2018
Odpowiedz

STYCZNIOWE TESTOWANIE 2018

Oceń ten wątek:
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1501 620

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    1000 wrote:
    Byłoby cudownie gdyby sie udało :) mnie tez coś kuje trochę z jednej trochę z drugiej strony. Do tego to ciągniecie. Ale właśnie nic a nic nie bolą mnie piersi, a ostatnie cykle to praktycznie od owulacji... zaraz minie 48 h od zastrzyku i zaczynam się zastanawiać czy oby na pewno owulacja już u mnie była. Śluzu zauważyłam minimalne ilości, a w tym prawym jajniki, w którym był pęcherzyk, cały czas coś czuje.... zupełnie jakby nadal tam był i sobie rósł ;) cóż, jutro mam monitoring wiec wszystko się okaże... :)
    napisz jutro co Ci lekarz powie na lutowym testowaniu albo pod moim wykresem, bo jestem ciekawa:-) ja zrobilam sobie zastrzyk w niedziele a w poniedzialke bylam na usg i lekarz powiedzial,ze pecherzyk musial przed chwila peknac bo jest tylko slad po nim i ze tam sie zaraz zacznie wytwarzac ciałko żółte. Wiec ja wiem,ze u mnie pekł:) Tylko mam takie wodnisto żółte upławy, jak sprawdzilam w poprzeenich miesiacach to mam tak zawsze wiec u mnie chyba nic z tego :-/

    jej odbicie lubi tę wiadomość

    860i3e5edambhnvb.png
  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja byłam u koleżanki , urodziła miesiąc temu synka... Mały jest przesłodki i przekonany <3 zakochałam się ! Jak go trzymałam na rękach to ogarnęło mnie takie uczucie że ciężko to opisać...
    Chyba jeszcze bardziej zapragnęłam zostać mamą..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2018, 19:22

    Paula_30 lubi tę wiadomość

    LISTA STARACZEK

  • ams Autorytet
    Postów: 744 570

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SMag wrote:
    Dziewczyny ja byłam u koleżanki , urodziła miesiąc temu synka... Mały jest przesłodki i przekonany <3 zakochałam się ! Jak go trzymałam na rękach to ogarnęło mnie takie uczucie że ciężko to opisać...
    Chyba jeszcze bardziej zapragnęłam zostać mamą..


    I tego Ci zycze z calego serca <3
    Jeszcze chwilka, jeszcze moment i beda piekne dwie krechy :)

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • Almond Autorytet
    Postów: 571 384

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    1000 hahah padlam z tym testem :D! Ale tez o tym myslalam hhaha zeby siknac po zastrzyku:-)

    Szimi wielkie gratulacje! Poekna wiadomosci i super beta!

    Ja dzis rano dostalam zastrzyk, ale gin mowila ze podrosly te 2 na tyle ze moga same peknac juz dzis! Ze widac na usg ze lada chwila pekna :) to bylaby moja 1sza owulacja od 4 m-cy:-) W pt mam ponowne usg i zobaczymy. Dzis dalej <3 , w tym cyklu sexik jest co drugi dzien badz codziennie. A i od dzis biore duphaston

    Dziewczyny no musimy zobaczyc te II krechy!!!!

    _Hania, 1000, Szimi lubią tę wiadomość

    f2w3dqk36x7eedzr.png

    7 cs o 2 dzidziusia - 12.03.2018 beta 265 14.03 beta 648 17.03 beta 1589 19.03 3587 dająca nadzieje <3

    1cs z Lametta - cb 02.2018
    2 cs z Lametta - Chyba się udało :)

  • _Hania Autorytet
    Postów: 1653 628

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almond wrote:
    1000 hahah padlam z tym testem :D! Ale tez o tym myslalam hhaha zeby siknac po zastrzyku:-)

    Szimi wielkie gratulacje! Poekna wiadomosci i super beta!

    Ja dzis rano dostalam zastrzyk, ale gin mowila ze podrosly te 2 na tyle ze moga same peknac juz dzis! Ze widac na usg ze lada chwila pekna :) to bylaby moja 1sza owulacja od 4 m-cy:-) W pt mam ponowne usg i zobaczymy. Dzis dalej <3 , w tym cyklu sexik jest co drugi dzien badz codziennie. A i od dzis biore duphaston

    Dziewczyny no musimy zobaczyc te II krechy!!!!

    Almond brzmi super!! :-) Z tego będą piękne 2 kreski! Ja juz jutro dowiem się jak moje pęchrzyki, proszę trzymać za mnie kciuki!!

    1000 lubi tę wiadomość

    syn 2019
    ____

    03.2021 wpadka - biochem
    06.2021 - starania czas start!
    07.2021 - biochem
    08.2021 - przerwa
    11.2021 - ?
  • Almond Autorytet
    Postów: 571 384

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hania trzymam baaardzo mocno!!

    f2w3dqk36x7eedzr.png

    7 cs o 2 dzidziusia - 12.03.2018 beta 265 14.03 beta 648 17.03 beta 1589 19.03 3587 dająca nadzieje <3

    1cs z Lametta - cb 02.2018
    2 cs z Lametta - Chyba się udało :)

  • 1000 Autorytet
    Postów: 653 487

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    napisz jutro co Ci lekarz powie na lutowym testowaniu albo pod moim wykresem, bo jestem ciekawa:-) ja zrobilam sobie zastrzyk w niedziele a w poniedzialke bylam na usg i lekarz powiedzial,ze pecherzyk musial przed chwila peknac bo jest tylko slad po nim i ze tam sie zaraz zacznie wytwarzac ciałko żółte. Wiec ja wiem,ze u mnie pekł:) Tylko mam takie wodnisto żółte upławy, jak sprawdzilam w poprzeenich miesiacach to mam tak zawsze wiec u mnie chyba nic z tego :-/

    Dam znać na pewno :) idę na 9.00 wiec z całego rana :D
    Almond wrote:
    1000 hahah padlam z tym testem :D! Ale tez o tym myslalam hhaha zeby siknac po zastrzyku:-)

    Szimi wielkie gratulacje! Poekna wiadomosci i super beta!

    Ja dzis rano dostalam zastrzyk, ale gin mowila ze podrosly te 2 na tyle ze moga same peknac juz dzis! Ze widac na usg ze lada chwila pekna :) to bylaby moja 1sza owulacja od 4 m-cy:-) W pt mam ponowne usg i zobaczymy. Dzis dalej <3 , w tym cyklu sexik jest co drugi dzien badz codziennie. A i od dzis biore duphaston

    Dziewczyny no musimy zobaczyc te II krechy!!!!

    Ale super! Bliźniaki może będą :D ja mocno liczyłam na dwa pecherzyki, zawsze to 2 razy większe szanse :D ale niestety. My <3 ostatnio codziennie a dziś nawet 2 razy wg zaleceń i jesteśmy oboje mega wypompowani, już mam dość na razie :D dodam ze w naszym wypadku istnienie harmonogramu współżycia spowodowało znaczny spadek przyjemność i jednocześnie wzrost rozdrażnienia :P także tego typu staran na dłuższa metę sobie nie wyobrażam :)

    Almond, Helenka_mała lubią tę wiadomość

    abebc6b312.png
    6814342a4e.png
  • Almond Autorytet
    Postów: 571 384

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    1000 ale u nas to samo! Dzisiaj moj m juz prawie zaniemógl :D ale w koncu dal rade hehe u nas tez lekkie napiecie wzroslo, niestety takie „harmonogramy” dosc mocno obciazaja..

    Jak bede II kreski to bede w 7 niebie a jak blizniaki to jeszcze lepiej hehe

    Daj znaka jutro po usg! Kciuki zacisniete!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2018, 21:28

    f2w3dqk36x7eedzr.png

    7 cs o 2 dzidziusia - 12.03.2018 beta 265 14.03 beta 648 17.03 beta 1589 19.03 3587 dająca nadzieje <3

    1cs z Lametta - cb 02.2018
    2 cs z Lametta - Chyba się udało :)

  • Szimi Autorytet
    Postów: 291 207

    Wysłany: 31 stycznia 2018, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki za Wasze pęcherzyki i owocne <3!!pozarażam Was wszystkie i w lutym będzie pełno 2 kresek :) $@#&*!÷$^$#@^*(^$##@

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2018, 22:11

    Almond, ams lubią tę wiadomość

    31.01.2018- dwie kreski. Cudzie rośnij zdrowo <3
    zi133e3kabsyhy15.png
  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 1 lutego 2018, 05:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ams wrote:
    I tego Ci zycze z calego serca <3
    Jeszcze chwilka, jeszcze moment i beda piekne dwie krechy :)
    Dziękuję Ci bardzo :*

    LISTA STARACZEK

  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 1 lutego 2018, 05:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almond wrote:
    1000 hahah padlam z tym testem :D! Ale tez o tym myslalam hhaha zeby siknac po zastrzyku:-)

    Szimi wielkie gratulacje! Poekna wiadomosci i super beta!

    Ja dzis rano dostalam zastrzyk, ale gin mowila ze podrosly te 2 na tyle ze moga same peknac juz dzis! Ze widac na usg ze lada chwila pekna :) to bylaby moja 1sza owulacja od 4 m-cy:-) W pt mam ponowne usg i zobaczymy. Dzis dalej <3 , w tym cyklu sexik jest co drugi dzien badz codziennie. A i od dzis biore duphaston

    Dziewczyny no musimy zobaczyc te II krechy!!!!
    Trzymam kciuki :*
    To dostałaś dupka tak jak ja. I jak zobaczysz II kreski to masz dalej stosować czy odstawić ?

    LISTA STARACZEK

  • Almond Autorytet
    Postów: 571 384

    Wysłany: 1 lutego 2018, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Smag mam caly czas zazywac dupka i nie odstawiac chuba ze @ przyjdzie

    f2w3dqk36x7eedzr.png

    7 cs o 2 dzidziusia - 12.03.2018 beta 265 14.03 beta 648 17.03 beta 1589 19.03 3587 dająca nadzieje <3

    1cs z Lametta - cb 02.2018
    2 cs z Lametta - Chyba się udało :)

  • BeaBea89 Znajoma
    Postów: 24 24

    Wysłany: 1 lutego 2018, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, trzymam za was wszystkie mocno kciuki :-*

    Miałam ustaloną wizytę u ginekologa na 7 lutego. Wczoraj zaczęłam plamić, pojechałam od razu zrobić kolejna betę (wyszła ponad 5 tys) i z wynikiem do lekarza. Na USG pojawił się pęcherzyk dobrze zagnieżdżony, ale na razie bez widocznego lokatora. Dostałam 3x dziennie dupka i mam się oszczędzać.. więc teraz odliczanie do 7 czy wszystko jest ok.

  • ignite Autorytet
    Postów: 444 103

    Wysłany: 1 lutego 2018, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BeaBea89 wrote:
    Dziewczyny, trzymam za was wszystkie mocno kciuki :-*

    Miałam ustaloną wizytę u ginekologa na 7 lutego. Wczoraj zaczęłam plamić, pojechałam od razu zrobić kolejna betę (wyszła ponad 5 tys) i z wynikiem do lekarza. Na USG pojawił się pęcherzyk dobrze zagnieżdżony, ale na razie bez widocznego lokatora. Dostałam 3x dziennie dupka i mam się oszczędzać.. więc teraz odliczanie do 7 czy wszystko jest ok.
    Trzymam kciuki.Teraz jesteśmy na lutowym wątku

    ignite
  • Malinka23x Ekspertka
    Postów: 219 76

    Wysłany: 1 lutego 2018, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej gwiazdeczki, podczytuje Was codziennie ale co chce odpisać to dzieciaki mi nie dają. Widzę że sporo dobrych wiadomości, gratki dla zielonokropkowych ;*
    i ściskam się ze wszystkimi starającymi mocno, u nas dalej nic , nie mierze temp , nie bawie sie w to, serduszkujemy cały miesiac codziennie lub co 2 dni, według mnie płodne były 21.01 troche za wczesnie ale tylko śluz mi tak pokazał.. nie wiem... według kalendarza powinnam miec 26 .01 , okaże sie 11.02 :P
    bolą mnie przeokrutnie piersi od 3 dni ale to tak ze bym je odciachała, scpetycznie podchodze, nie testuje póki @ nie ma, po co mi nerwy :D

    4de4da5bbbe6e996e17a2a8aaf94d399.png
  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 1 lutego 2018, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinka wskakuj na luty :) trzymam kciuki za Ciebie :*

    LISTA STARACZEK

  • Cukierkowa Autorytet
    Postów: 534 541

    Wysłany: 1 lutego 2018, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szimi, gratuluje!!!

    Szimi lubi tę wiadomość

    Basia wrzesień 2018

    preg.png
‹‹ 221 222 223 224 225
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niechęć do seksu - czy to możliwe? Co zrobić, by staranie się o maluszka znów było przyjemnością?

Znasz ten stan, kiedy od miesięcy lub lat staracie się o wymarzonego potomka? Wasze życie biegnie tak naprawdę od pierwszego dnia cyklu do owulacji, od owulacji do testu ciążowego, od wizyty w laboratorium do wizyty u lekarza - często kolejnego z kolei? Czas biegnie nieubłaganie, a starania nie przynoszą skutku. Mimo chęci coraz częściej pojawia się blokada i niechęć do współżycia. Skąd się to bierze i jak temu zaradzić? Co zrobić, by seks cieszył jak dawniej?

CZYTAJ WIĘCEJ