Forum Starając się - ogólne Świeże staraczki 2019
Odpowiedz

Świeże staraczki 2019

Oceń ten wątek:
  • MisiaMonisia Autorytet
    Postów: 2762 1172

    Wysłany: 3 listopada 2019, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masia2 wrote:
    U mnie linea negra bardzo delikatna i tez pojawiła się jakoś niedawno, 2-3 tyg temu :) ale jest cieniutka 😁
    Dla mnie coś cudownego :) taki prawdziwy ciążowy brzuszek 😄❤

    Masia2 lubi tę wiadomość

    Nikoś urodzony 22.03.2015r. 👣

    Nasze Aniołki:
    👼 - 21.02.2014r. (10tc),
    👼 - 7.06.2020r. (CB).

    Moja Kochana Mamusia (*) - 8.02.2020r. 🖤
    Mój Kochany Dziadziuś (*) - 7.06.2020r. 🖤

    💊 Euthyrox 100
    💊 Kwas Foliowy

    25.07.2019r- histeroskopia. Usunięcie polipa.

    09.20 - 12.20 - Provera 💊.
    12.20 - 02.21 - Exacyl 💊.

    24 cs
  • MisiaMonisia Autorytet
    Postów: 2762 1172

    Wysłany: 3 listopada 2019, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bunia i ja również nie widzę drugiej kreski.
    Nie wiem...Może tak bardzo pragniesz ciąży że doszukujesz sie objawow i kreski na sile?

    Na tym forum (ale nie w tym watku) jest dziewczyna z Nickiem Monisia (coś tam)...Ona robi to samo. Zadaje milion pytań, zakłada różne wątki, wmawia sobie ciążę na sile..... Tylko po co to wszystko?

    megson91 lubi tę wiadomość

    Nikoś urodzony 22.03.2015r. 👣

    Nasze Aniołki:
    👼 - 21.02.2014r. (10tc),
    👼 - 7.06.2020r. (CB).

    Moja Kochana Mamusia (*) - 8.02.2020r. 🖤
    Mój Kochany Dziadziuś (*) - 7.06.2020r. 🖤

    💊 Euthyrox 100
    💊 Kwas Foliowy

    25.07.2019r- histeroskopia. Usunięcie polipa.

    09.20 - 12.20 - Provera 💊.
    12.20 - 02.21 - Exacyl 💊.

    24 cs
  • Goldlemon Autorytet
    Postów: 319 187

    Wysłany: 3 listopada 2019, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MisiaMonisia wrote:
    Bunia i ja również nie widzę drugiej kreski.
    Nie wiem...Może tak bardzo pragniesz ciąży że doszukujesz sie objawow i kreski na sile?

    Na tym forum (ale nie w tym watku) jest dziewczyna z Nickiem Monisia (coś tam)...Ona robi to samo. Zadaje milion pytań, zakłada różne wątki, wmawia sobie ciążę na sile..... Tylko po co to wszystko?
    Przewinela mi sie kilkukrotnie. Teraz juz jest w ciazy, wiec moze to jakiś sposob

    Inezkaa lubi tę wiadomość

    Starania od marca 2018
    7u223e3k8pdpu5u1.png
  • MisiaMonisia Autorytet
    Postów: 2762 1172

    Wysłany: 3 listopada 2019, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Goldlemon wrote:
    Przewinela mi sie kilkukrotnie. Teraz juz jest w ciazy, wiec moze to jakiś sposob
    Tylko czy na serio jest w ciąży? Czy wkręca wszystkim ?

    Nikoś urodzony 22.03.2015r. 👣

    Nasze Aniołki:
    👼 - 21.02.2014r. (10tc),
    👼 - 7.06.2020r. (CB).

    Moja Kochana Mamusia (*) - 8.02.2020r. 🖤
    Mój Kochany Dziadziuś (*) - 7.06.2020r. 🖤

    💊 Euthyrox 100
    💊 Kwas Foliowy

    25.07.2019r- histeroskopia. Usunięcie polipa.

    09.20 - 12.20 - Provera 💊.
    12.20 - 02.21 - Exacyl 💊.

    24 cs
  • Bunia czy Ekspertka
    Postów: 134 52

    Wysłany: 3 listopada 2019, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MisiaMonisia wrote:
    Bunia i ja również nie widzę drugiej kreski.
    Nie wiem...Może tak bardzo pragniesz ciąży że doszukujesz sie objawow i kreski na sile?

    Na tym forum (ale nie w tym watku) jest dziewczyna z Nickiem Monisia (coś tam)...Ona robi to samo. Zadaje milion pytań, zakłada różne wątki, wmawia sobie ciążę na sile..... Tylko po co to wszystko?
    Widać słabo ale się tli w rzeczywistości jutro zrobię kolejny a we wtorek pójdę na betę

  • Bunia czy Ekspertka
    Postów: 134 52

    Wysłany: 3 listopada 2019, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    megson91 wrote:
    Ja pierdziele, ale się porobiło 😞 tulamy Cię mocno, będzie dobrze Kochana 😗 musi być! 😗
    Kochana bedzie dobrze ,ważne że szybko trafiłaś w ręce szpitala i że cię tknęło i zrobiłaś testy

  • Nera Autorytet
    Postów: 6941 2380

    Wysłany: 3 listopada 2019, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klasia wrote:
    No tak im szybciej tym lepiej ale wiesz co owu może być wcześniej więc nie przeocz

    Zacznę mierzyć wcześniej tempke

    Klasia lubi tę wiadomość

    (lista na stronie 2578)
  • Bunia czy Ekspertka
    Postów: 134 52

    Wysłany: 3 listopada 2019, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wysyłam kolejny link wiem że słabo widać ale w rzeczywistości widać lepiej
    https://zapodaj.net/01f6383c0df25.jpg.html

  • Winter86 Autorytet
    Postów: 856 422

    Wysłany: 3 listopada 2019, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bunia naprawdę ja tam nic nie widzę najlepiej zrób za 2 dni.... Trzymam kciuki

    34Lata
    Matka Polka na pełym etacie :D
    starania od sierpnia2018
    Pazdziernik 2018 Poronienie 5tc
    Luty 2019 Pozytywny test ciążowy -oczekuje kolejnego szczescia :)
    Niedoczynnosc tarczycy Ethyrox112

    💚💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💚💙💚💙💚


    💙Pawełek 05.11.2019 💙
  • Goldlemon Autorytet
    Postów: 319 187

    Wysłany: 3 listopada 2019, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MisiaMonisia wrote:
    Tylko czy na serio jest w ciąży? Czy wkręca wszystkim ?
    Pisała na watku o usunieciu polipa ze zaszla w 2 cyklu po zabiegu. Była tez w watku o HGS gdzie przezywala bete, totalnie nie na temat
    Miala tez swoj jeden z 1000 watkow droznosc jajowodow. Pewnie juz sie tu nie pojawi, meczy fiolet

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 listopada 2019, 16:51

    Inezkaa, megson91, Nera lubią tę wiadomość

    Starania od marca 2018
    7u223e3k8pdpu5u1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 listopada 2019, 14:26

    Winter86, MisiaMonisia, Nera, listek🍃 lubią tę wiadomość

  • Winter86 Autorytet
    Postów: 856 422

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Goldlemon wrote:
    Pisała na watku o usunieciu polipa ze zaszla w 2 cyklu po zabiegu. Była tez w watku o HGS gdzie przezywala bete, totalnie nie na temat
    Miala tez swoj jeden z 1000 watkow droznosc jajowodow. Pewnie juz sie tu nie pojawi, meczy fiolet

    Wchodizlam w niektóre tematy i naprawdę mowę odbiera...

    Po co kogoś w bambuko robić pisać głupoty etc.

    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    Inezkaa lubi tę wiadomość

    34Lata
    Matka Polka na pełym etacie :D
    starania od sierpnia2018
    Pazdziernik 2018 Poronienie 5tc
    Luty 2019 Pozytywny test ciążowy -oczekuje kolejnego szczescia :)
    Niedoczynnosc tarczycy Ethyrox112

    💚💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💚💙💚💙💚


    💙Pawełek 05.11.2019 💙
  • Winter86 Autorytet
    Postów: 856 422

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inezkaa wrote:
    Nie chce cie martwić ale jakoś w połowie października jeszcze przed twoja owulacja też pisałaś że się tli i poszłaś na betę...
    Miałaś zaczekać do terminu @..
    Tak czy siak życzę Ci żebyś w tej ciazy jednak była bo boli jak się spada z takiej wysokości....
    Mówiłam już Ci że jak się przegina to się ma różne objawy i można różne rzeczy sobie wkręcić i sorry ale nie wierzę że przez przypadek wkleilas pierw owulacyjny bo chyba widziałaś że cykasz z wyraźna kreska a widzisz jaki jest ten ciążowy.. moze i bym uwierzyła w te zakrecenie ale on był tak pstrykniety nawet żeby nie było widać że to zielony facell dziewczyny mają tu ogromne serduchu ale ja należę do osób które jak raz się puści w trąbe to potem nie łatwo nabrać.. Trudno taka jestem i takie moje zdanie.

    PS. Ja naprawdę nie jestem złośliwa patrzyłam ten test pod każdym kątem i nic nie widać.
    Zaczekaj z tym testowaniem do terminu tak jak obiecałas że Zrobisz i nie fiksuj już tak


    Prawdę piszesz! 💪

    Inezkaa lubi tę wiadomość

    34Lata
    Matka Polka na pełym etacie :D
    starania od sierpnia2018
    Pazdziernik 2018 Poronienie 5tc
    Luty 2019 Pozytywny test ciążowy -oczekuje kolejnego szczescia :)
    Niedoczynnosc tarczycy Ethyrox112

    💚💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💚💙💚💙💚


    💙Pawełek 05.11.2019 💙
  • Goldlemon Autorytet
    Postów: 319 187

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Winter86 wrote:
    Wchodizlam w niektóre tematy i naprawdę mowę odbiera...

    Po co kogoś w bambuko robić pisać głupoty etc.

    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
    Dlatego nigdy nie udzielalam sie na forum, mam za malo cierpliwosci i ostry język. A niektóre mysla, ze jak sie im potwierdzi online ciaze to naprawde w niej beda.
    Tak samo nie rozumiem jak pojawia sie ktos nowy wlanie tego typu z pytaniami"czemu nie zachodze w ciaze, lekarz mówi ze wszystko jest ok" a potem jak chce sie pomoc, to okazuje sie ze z badan była cytologia i morfologia np.

    Inezkaa, MisiaMonisia, Winter86, megson91, Nera lubią tę wiadomość

    Starania od marca 2018
    7u223e3k8pdpu5u1.png
  • MisiaMonisia Autorytet
    Postów: 2762 1172

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Winter86 wrote:
    Wchodizlam w niektóre tematy i naprawdę mowę odbiera...

    Po co kogoś w bambuko robić pisać głupoty etc.

    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
    Też nie wiem po co. To tak jak ja bym Wam teraz wkręciła że jestem w ciąży... po co niby? Co by mi to dało?
    Bede to sie pochwale, owszem....
    nie jestem - walcze dalej!

    Winter86, megson91, listek🍃 lubią tę wiadomość

    Nikoś urodzony 22.03.2015r. 👣

    Nasze Aniołki:
    👼 - 21.02.2014r. (10tc),
    👼 - 7.06.2020r. (CB).

    Moja Kochana Mamusia (*) - 8.02.2020r. 🖤
    Mój Kochany Dziadziuś (*) - 7.06.2020r. 🖤

    💊 Euthyrox 100
    💊 Kwas Foliowy

    25.07.2019r- histeroskopia. Usunięcie polipa.

    09.20 - 12.20 - Provera 💊.
    12.20 - 02.21 - Exacyl 💊.

    24 cs
  • MisiaMonisia Autorytet
    Postów: 2762 1172

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Goldlemon wrote:
    Dlatego nigdy nie udzielalam sie na forum, mam za malo cierpliwosci i ostry język. A niektóre mysla, ze jak sie im potwierdzi online ciaze to naprawde w niej beda.
    Tak samo nie rozumiem jak pojawia sie ktos nowy wlanie tego typu z pytaniami"czemu nie zachodze w ciaze, lekarz mówi ze wszystko jest ok" a potem jak chce sie pomoc, to okazuje sie ze z badan była cytologia i morfologia np.
    Ale jak ktoś nie wie co to jest np owulacja itp to o czym my tu mówimy? I jeszcze nie da sobie nic wytłumaczyć tylko łapie fochy.

    Inezkaa, Winter86, megson91, listek🍃 lubią tę wiadomość

    Nikoś urodzony 22.03.2015r. 👣

    Nasze Aniołki:
    👼 - 21.02.2014r. (10tc),
    👼 - 7.06.2020r. (CB).

    Moja Kochana Mamusia (*) - 8.02.2020r. 🖤
    Mój Kochany Dziadziuś (*) - 7.06.2020r. 🖤

    💊 Euthyrox 100
    💊 Kwas Foliowy

    25.07.2019r- histeroskopia. Usunięcie polipa.

    09.20 - 12.20 - Provera 💊.
    12.20 - 02.21 - Exacyl 💊.

    24 cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 listopada 2019, 14:27

  • Goldlemon Autorytet
    Postów: 319 187

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inezkaa wrote:
    Znalazłam laske, pełno wątków ale najlepszy o nazwie 'pytanie bardzo ważne' 🙈🙈
    Kurde, tego nawet nie widzialam, widzialam za to maz spawacz

    Inezkaa lubi tę wiadomość

    Starania od marca 2018
    7u223e3k8pdpu5u1.png
  • Winter86 Autorytet
    Postów: 856 422

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MisiaMonisia wrote:
    Też nie wiem po co. To tak jak ja bym Wam teraz wkręciła że jestem w ciąży... po co niby? Co by mi to dało?
    Bede to sie pochwale, owszem....
    nie jestem - walcze dalej!

    Kochana i czekamy właśnie na takie wiadomości od Ciebie🤗🤗🤗🤗🤗
    Trzymamy mocno kciuki✊✊✊✊

    MisiaMonisia, Inezkaa lubią tę wiadomość

    34Lata
    Matka Polka na pełym etacie :D
    starania od sierpnia2018
    Pazdziernik 2018 Poronienie 5tc
    Luty 2019 Pozytywny test ciążowy -oczekuje kolejnego szczescia :)
    Niedoczynnosc tarczycy Ethyrox112

    💚💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💚💙💚💙💚


    💙Pawełek 05.11.2019 💙
  • Winter86 Autorytet
    Postów: 856 422

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inezkaa wrote:
    Znalazłam laske, pełno wątków ale najlepszy o nazwie 'pytanie bardzo ważne' 🙈🙈
    😂😂

    Inezkaa lubi tę wiadomość

    34Lata
    Matka Polka na pełym etacie :D
    starania od sierpnia2018
    Pazdziernik 2018 Poronienie 5tc
    Luty 2019 Pozytywny test ciążowy -oczekuje kolejnego szczescia :)
    Niedoczynnosc tarczycy Ethyrox112

    💚💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💚💙💚💙💚


    💙Pawełek 05.11.2019 💙
‹‹ 1366 1367 1368 1369 1370 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego