Forum Starając się - ogólne Te olane .
Odpowiedz

Te olane .

Oceń ten wątek:
  • natasza82 Autorytet
    Postów: 1252 1158

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mika

    iv09hdgenu0skffm.png
  • Czarnaa94 Autorytet
    Postów: 1829 1230

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    gratuluje :) który to cykl starań był ?

    A to akurat dziwna historia bo zaczęliśmy się starać w grudniu co trwało miesiąc, bo potem dopadły nas problemy finansowe i musieliśmy przerwać starania. Dlatego też usunęłam konto. Ale mimo wszystko nie zabezpieczaliśmy się i wpadliśmy hehe :) Można powiedzieć że udało się w 3 cyklu ;)

    thgfyx8dkbbmw2ir.png
    l22nzbmh47rkhklk.png
    Synuś Olek (*) 5.05.2014 (15tc)
    Aniołki 27.08.2014 (5tc) | 10,2014 (7tc)
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie kojarze :P a ja nadal nicc... ide w pon do gina.. bede wtdy w 17 dc i to na dniach owulki ale bede po <3 i cytol nie zrobi , mam nadzieje ze zrozumie i mi coś więcej powie

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarnaa94 wrote:
    A to akurat dziwna historia bo zaczęliśmy się starać w grudniu co trwało miesiąc, bo potem dopadły nas problemy finansowe i musieliśmy przerwać starania. Dlatego też usunęłam konto. Ale mimo wszystko nie zabezpieczaliśmy się i wpadliśmy hehe :) Można powiedzieć że udało się w 3 cyklu ;)
    to jestes Ty która napisała że musicie przerwac starania i usuwasz konto żeby Ci sie serce nie kroiło z żalu czy coś takiego ????

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Czarnaa94 Autorytet
    Postów: 1829 1230

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia trzymam kciuki <3

    thgfyx8dkbbmw2ir.png
    l22nzbmh47rkhklk.png
    Synuś Olek (*) 5.05.2014 (15tc)
    Aniołki 27.08.2014 (5tc) | 10,2014 (7tc)
  • Czarnaa94 Autorytet
    Postów: 1829 1230

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    to jestes Ty która napisała że musicie przerwac starania i usuwasz konto żeby Ci sie serce nie kroiło z żalu czy coś takiego ????

    Hehe dokładnie tak

    thgfyx8dkbbmw2ir.png
    l22nzbmh47rkhklk.png
    Synuś Olek (*) 5.05.2014 (15tc)
    Aniołki 27.08.2014 (5tc) | 10,2014 (7tc)
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarnaa94 wrote:
    Hehe dokładnie tak
    Jezu jak mi Cie wtedy było żal ... masakra...

    Ale sie ciesze że sie udało :) super :)

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czyli kolejny dowód na to że danie na luz wychodzi na dobre :) i co nie myślałaś wcale o tym , nie mierzyłaś temp .. kompletnie nicccc ??

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • natasza82 Autorytet
    Postów: 1252 1158

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też w 17 dc idę 6 marca,ciekawa jestem czy mi coś da na progesteron,jak nie to zaczynam od nowego cyklu pic ziółka Sroki na 1 i 2 fazę i zmieniam lekarza

    iv09hdgenu0skffm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    nie kojarze :P a ja nadal nicc... ide w pon do gina.. bede wtdy w 17 dc i to na dniach owulki ale bede po <3 i cytol nie zrobi , mam nadzieje ze zrozumie i mi coś więcej powie

    Kochana nie kojarzysz mnie:) nie ładnie:P a ja Cię tak wspierałam w poprzednim cyklu,wierzyłam:) już pamiętasz?:)

  • karmelek Autorytet
    Postów: 1485 1627

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czarana mysle ze wlasnie mialas glowa zajeta innymi myslami i dlatego tak pieknie sie udalo :-)
    luz oczywiscie kazdej z nas zycze, ale problemow przez ktore nie bedziemy myslec juz nie..

    Czarnaa94 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    fajnie wrócić tu na "stare śmieci":)
    dziewczynki ja też serialowa. Skończyłam oglądać M jak miłość:) w między czasie też Na wspólnej no i o 18:00 Pierwszą miłość :P hehehe

    natasza82, Katha81, Kasiula09 lubią tę wiadomość

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miska0811 wrote:
    Kochana nie kojarzysz mnie:) nie ładnie:P a ja Cię tak wspierałam w poprzednim cyklu,wierzyłam:) już pamiętasz?:)
    Jezu !!!!!!!ale mi głupio :P już wiem :P

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie jedna osoba mówi jak i lekarze nawet, że wyłączenie myśli to sposób na to, że się uda... Tylko, że łatwo mówić.. jak się czegoś mocno pragnie:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Jezu !!!!!!!ale mi głupio :P już wiem :P

    atyatyaty!!!!:):):) wybaczam :)

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    że Miśka że Ty to wiedziałam ale tam któraś Mika napisałam a to nie wiedziałam czy literke zjadła czy Mika to nazwisko ale o Tobie kochana to pamiętam :) i pamiętam :) wspierałaś mnie najbardziej :*

    Miska0811 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak sie czujesz ? lepiej już ?

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • karmelek Autorytet
    Postów: 1485 1627

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monia no ja Ci dalam relacje szczegolowa! :-)

    Miska0811, XxMoniaXx lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    że Miśka że Ty to wiedziałam ale tam któraś Mika napisałam a to nie wiedziałam czy literke zjadła czy Mika to nazwisko ale o Tobie kochana to pamiętam :) i pamiętam :) wspierałaś mnie najbardziej :*


    też jestem Monia :)

    XxMoniaXx lubi tę wiadomość

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 25 lutego 2014, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja ide do gina w 17 dc czyli w poniedziałek :) ciekawe co mi powie. jak myślisz jak nie zrobi mi po ok roku cytologii bo bede po <3 bo wiadomo okres okołoowulacyjny to chyba sie nic nie stanie :)

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
‹‹ 673 674 675 676 677 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego