X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne TESTOWANIE- SIERPIEN 2017
Odpowiedz

TESTOWANIE- SIERPIEN 2017

Oceń ten wątek:
  • Truskaweczka250 Autorytet
    Postów: 1573 1225

    Wysłany: 30 lipca 2017, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey dziewczynki słuchajcie u mnie już jest 7dc a dalej mam plamienia, zacznijmy od tego że zawsze miałam okres i tyle kończył się i od razu jakiś tam śluz a w tamtym i tym cyklu mam plamienia 2 dni a nigdy nie miałam i to juz 3 dni tak trwa czy to też może sygnalizować moje problemy z tymi hormonami? :(?

    25.png
    https://www.maluchy.pl/li-73052.png
    Mili <3
  • Ellka Autorytet
    Postów: 2387 768

    Wysłany: 30 lipca 2017, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskaweczko, nie wydaje mi się żeby to było powiązane z tarczycą, chociaż mogę się mylić

    Lista Staraczek
    https://robotkiszydelkoweivuli.blogspot.com/
    c55fyx8d0vs14fe0.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 30 lipca 2017, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawka u mnie tez tak czasem jest. Ba! W tymcyklu nawet mialam 9.10 dc plamienie! Gin mowi ze czasem tak jest. Gorzej jak plamienia sa w innym terminie to trzeba usg robic. Jesli chodzi o to to zalezy ile nasz wyprosukowanego ze twyprosukowanegoco wylatuje. Nieraz endo jest 12 mm a nieraz 16 i wtedy dluzej to trwa. Spokojnie wszystko musi sie oczyscic :)

    Truskaweczka250 lubi tę wiadomość

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • moniśka... Autorytet
    Postów: 950 1084

    Wysłany: 30 lipca 2017, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja sie zastanawiam czy w tym cyklu bedzie owulacja. ostatnio mialam w 21 dniu a cykl trwal 42, teraz testy nic nie pokazują, ewentualnie bardzo blada 2 kreske a temp od tego cyklu dopiero mierze wiec sie nie orientuje. szyjka tak jakby poszla troszke do gory

  • Aga26 Autorytet
    Postów: 332 257

    Wysłany: 30 lipca 2017, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene mi tak w tym cyklu zmieniło dzień owulacji. Przesunęło o jeden dzień

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 30 lipca 2017, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moniśka... wrote:
    ja sie zastanawiam czy w tym cyklu bedzie owulacja. ostatnio mialam w 21 dniu a cykl trwal 42, teraz testy nic nie pokazują, ewentualnie bardzo blada 2 kreske a temp od tego cyklu dopiero mierze wiec sie nie orientuje. szyjka tak jakby poszla troszke do gory
    jakich testów używasz?

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • moniśka... Autorytet
    Postów: 950 1084

    Wysłany: 30 lipca 2017, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    jakich testów używasz?
    horienmedical, z apteki 30 szt w opakowaniu

  • moniśka... Autorytet
    Postów: 950 1084

    Wysłany: 30 lipca 2017, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak sie zastanawiam, moze zaczne testy robic wieczorem. do tej pory robilam ok 11-12. w zeszlym miesiacu test mi wyszedl pozytywny pobierany tez o tej porze (ale byl innej firmy). dzisiaj sprawdze ok 19

  • MamaNl Autorytet
    Postów: 953 605

    Wysłany: 30 lipca 2017, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja robiłam zawsze wieczór koło 22

    Joanna …
    Będzie synek 💙
    dlCYp2.png
  • MamaNl Autorytet
    Postów: 953 605

    Wysłany: 30 lipca 2017, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Choć w tym miesiącu robiłam o 6 rano clearblue i są o niebo lepsze niż te co miałam wczesniej

    Joanna …
    Będzie synek 💙
    dlCYp2.png
  • moniśka... Autorytet
    Postów: 950 1084

    Wysłany: 30 lipca 2017, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sprawdze dzisiaj wieczorem, zobacze czy bedzie roznica pomiedzy tym z rana. jak dalej nic nie pokaze to moze sprobuje inne testy

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 30 lipca 2017, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moniśka... wrote:
    sprawdze dzisiaj wieczorem, zobacze czy bedzie roznica pomiedzy tym z rana. jak dalej nic nie pokaze to moze sprobuje inne testy
    ja robiłam dwa razy dziennie i w pierwszym dniu kiedy wyszedł pozytywny była różnica,w dniu kiedy miałam spadek tempki zrobiłam 3 testy i były takie same w kolejnych dniach stopniowo bledły

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 30 lipca 2017, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MamaNl wrote:
    Choć w tym miesiącu robiłam o 6 rano clearblue i są o niebo lepsze niż te co miałam wczesniej
    a jakie miałaś wcześniej te z allegro?

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • MamaNl Autorytet
    Postów: 953 605

    Wysłany: 30 lipca 2017, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mieszkam w Holandii Wiec kupuje jakie tu są dostępne i tańsze i droższe ten clear blue mi się spodobał 10 wymiennych pasków łatwe i bardziej chyba wiarygodne niż tamto ale ja testy robię dla siebie i dla lekarki i zobaczymy co lekarka powie

    Joanna …
    Będzie synek 💙
    dlCYp2.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 30 lipca 2017, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moniśka daj znać jak wyszedł test
    Ellka gdzie Ty się podziewasz?

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 30 lipca 2017, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na mnie testy owu w ogole nie dzialaja. Albo pokazuja grube dwie krechy a owulki brak. Testy nie potwierdzaja owulki a jedynie hormon lh ktory wzrasta

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • moniśka... Autorytet
    Postów: 950 1084

    Wysłany: 30 lipca 2017, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kupilam dzisiaj inne testy i zrobilam oba z jednej probki moczu, luknijcie na fotke. albo te tansze wykryja sam dzien owulacji albo sa za slabe dla mnie. bede teraz robila dwoma i zobacze co bedzie. w zwszlym miesiacu mialam dlugo dwie ciemne i w owulacje testowa byla ciemniejsza.

    https://zapodaj.net/12ece3af45c5e.jpg.html

  • Ellka Autorytet
    Postów: 2387 768

    Wysłany: 30 lipca 2017, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene kochana na zakupach byłam;-) Ale już jestem :-D

    Lista Staraczek
    https://robotkiszydelkoweivuli.blogspot.com/
    c55fyx8d0vs14fe0.png
  • Ellka Autorytet
    Postów: 2387 768

    Wysłany: 30 lipca 2017, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewuszki, mam zamiar założyć grupę zamkniętą na fb, na tematy off-staraczkowe, tak żeby pogadać o różnych rzeczach;) Czy któraś z Was byłaby chętna?

    Rene, Truskaweczka250 lubią tę wiadomość

    Lista Staraczek
    https://robotkiszydelkoweivuli.blogspot.com/
    c55fyx8d0vs14fe0.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 30 lipca 2017, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moniśka... wrote:
    kupilam dzisiaj inne testy i zrobilam oba z jednej probki moczu, luknijcie na fotke. albo te tansze wykryja sam dzien owulacji albo sa za slabe dla mnie. bede teraz robila dwoma i zobacze co bedzie. w zwszlym miesiacu mialam dlugo dwie ciemne i w owulacje testowa byla ciemniejsza.

    https://zapodaj.net/12ece3af45c5e.jpg.html
    ten drugi zdecydowanie lepiej wyszedł:-)U mnie akurat ten pierwszy się dobrze sprawdził:-)

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
‹‹ 22 23 24 25 26 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ