TESTOWANIE- SIERPIEN 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Optymistka, ja tez chcę na fioletową stronę Powodzenia
-
oli123 wrote:Bardzo kluje mnie macica, nie wiem czy to normalne? Jesli pojde jutro to nie za wczesnie? A moze potrzebuje czegos na podtrzymanie? Kurcze nie wiem dziewczyny jestem zielona w tym temacie
A jaki masz progesteron? Szukam cię właśnie bo wywołujemy cie na tym wątku : https://ovufriend.pl/forum/w-oczekiwaniu-na-testowanie/sierpniowe-testowanie-2017,13210,33.html
-
Optymistka, tak wielkie kciuki :*
-
Mam pytanie, moze ktoras z was wie co i jak. Jako, ze staram sie o ciaze, karmiac nadal mloda, biore suplementy dla karmiacych. Nie wiadomo dokladnie kiedy i czy mi sie uda zajsc, a wiadomo w suplementach dla karmiacych jest wit A, czy powinnam odlozyc te suplementy na razie czy bedzie ok jak je zmienie dopiero jak ciaza sie potwierdzi? Powiedzmy, ze idealnej diety nie mam, wiec na pewno za duzo jej z pokarmu nie mam.
Co do wizyty, jak zapytalam lekarza, kiedy sie zjawic na 1 wizyte, uslyszalam, ze miedzy 10 a 12 tygodniem bedzie idealnie (to bedzie co prawda moja druga ciaza jak juz sie uda). -
Caroline, a to nie jest tak, że aby dostać becikowe to nie trzeba do lekarza najpóźniej do 10tc? A poza tym kto by wytrzymał z pierwszą wizytą do 12 tygodnia:) myślę że mierzy 6-7 jest optymalnie, jest szansa na serduszko już wtedy
Starania od 10.2015.
Dzieciątko 20/21.06.2016, 10tc. [*]
jesień 2017 2x IUI- odwołane, słabe nasienie
kwiecień 2019- start ivf, krotki protokół
7.05 transfer blastki 4AA😢
7.08 crio blastki😢
30.08 histeroskopia-zrosty (usunięte), mięśniak, dwurożność/przegroda, stan zapalny
12.2019-histero/laparo (usunięcie przegrody)
15.09.2020 transfer, beta rosła, pusty pęcherzyk ciążowy😢
2 ❄❄ -
wszamanka wrote:Caroline, a to nie jest tak, że aby dostać becikowe to nie trzeba do lekarza najpóźniej do 10tc? A poza tym kto by wytrzymał z pierwszą wizytą do 12 tygodnia:) myślę że mierzy 6-7 jest optymalnie, jest szansa na serduszko już wtedy