W maju kwitną bzy 🌸🌺, spełnią się nasze sny!🤰👶
-
WIADOMOŚĆ
-
@jo_ana, @Kropka6, @Pocahontas16 dzięki za odpowiedzi w takim razie w tym cyklu zrobię inaczej i zacznę brać dopiero jak wyłapię pik
KiniuśiKinio lubi tę wiadomość
🙋🏻♀️ 28 lat 🙋🏻♂️ 29 lat
AMH 5,03 ✅
Jeden drożny jajowód ❌
Endomenda 🆘, Hashimoto 🆘
🧔🏻🆘
oligozoospermia.
1️⃣ 9️⃣.
📝 29 VII - transfer 💚🍀🤞🏻5.1.1. 🍀
❄️ 4.2.2. ✨
🤱🏻 26.04.2024r. Lilianna
👶🏻3950g, 62 cm Miłości💖
"Być może będziesz musiała stoczyć bitwę więcej niż raz, aby ją wygrać". ❤️
"Bądź tęczą w czyjejś chmurze. " 🧚🏻♀️
-
Nutka85 wrote:Widziałam w innym wątku, że tylko przyrost 250% Cię uspokoi.
Kochana, ja nie chcę wyrokować i się wypowiadać, bo sama jestem totalnie początkująca i moja wiedza to ułamek wiedzy innych.
Ale...
Skoro poprzedni przyrost miałaś w normie (miałaś koło 80%, prawda? To i tak powyżej minimum przecież, pomyśl, że mogłaś mieć 15% mniej, a i tak byłoby w normie) to dlaczego teraz wymagasz od kropka by zrobił coś, co jest prawie 4krotnoscia normy?
W moim labie widełki dla 5t to 217-7138! Jeśli przyrost jest min.66%,a wynik mieści się w widełkach, to dlaczego szukasz problemu na siłę?
Stres powoduje wyrzut kortyzolu, który obkurcza naczynia krwionośne, blokuje działanie progesteronu. Nie rób tego sobie, nie rób tego kropkowi!
Byłam teraz na badaniach. Krew oddana. Panie napisały pilne dla labolatorium. Oby się okazało, ze tylko schizuje. 🤞🤞🤞🤞 -
Żelka1990 wrote:Bo 250% przyrostu dałoby mi poczucie ze nadgania wartościami. Mnie cały czas martwi nawet nie sam przyrost ale wysokość bety co do dnia po owulacji i co do dnia ciąży.
Byłam teraz na badaniach. Krew oddana. Panie napisały pilne dla labolatorium. Oby się okazało, ze tylko schizuje. 🤞🤞🤞🤞
Żeby się okazało, że to tylko niepotrzebny stres, a Ty, żebyś wreszcie mogła się cieszyć 🙂
Być może po prostu miałaś pozną owulację, potem późne zapłodnienie? Nasz organizm jest mocno skomplikowany, nigdy nic nie wiadomo!Lolka997 lubi tę wiadomość
-