Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne Walentynkowe maleństwa! - lutowe testowanie
Odpowiedz

Walentynkowe maleństwa! - lutowe testowanie

Oceń ten wątek:
  • Salome Autorytet
    Postów: 2378 3493

    Wysłany: 22 lutego 2019, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Maria - tak pokazywal test owulacyjny i temperatura.
    Nera - myslalam, ze owulacja byla wczesniej, dlatego robilam bete i test... Ale z tego co widze po wyniku progesteronu byla jednak w poniedzialek, czyli jestem 5dpo.

    Czyli za wcześnie betę zrobiłaś! Czy się pogubiłam już?

    Nera86 lubi tę wiadomość

    Pierwszy transfer - nieudany
    Został 1 x ❄️
  • taka_mama Autorytet
    Postów: 852 675

    Wysłany: 22 lutego 2019, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny, to od następnego cyklu chyba zmienię miejsce pomiaru. @ już przyszła, także można zaczynać od nowa

    Nera86 lubi tę wiadomość

    08.10.2011 Córka ❤
    15.11.2014 Aniołek
    26.05.2018 Aniołek
    16.12.2019 Synek ❤
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 22 lutego 2019, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria - zazwyczaj mam owulacje 14 dc, czyli powinna byc 10.02 i myslalam, ze tak bylo, ale 17.02 wyszedl mi pozytywny test owulacyjny i juz sama nie wiedzialam kiedy ta owulacja byla.
    Wczoraj zrobilam test ciazowy, wyszedl pozytywny, wiec myslalam, ze jednak byla planowo 10.02 i zgodnie z tym zrobilam bete.
    Teraz po wyniku progesteronu widze, ze owulacja byla jednak 5 dni temu i jest jeszcze szansa w tym cyklu, a testy po prostu sie mylily...

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 lutego 2019, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2019, 18:08

    Nera86 lubi tę wiadomość

  • Słoneczko12 Autorytet
    Postów: 476 403

    Wysłany: 22 lutego 2019, 23:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakiś czas temu naszła mnie ochota na rybkę z puszki. Zjadłam kanapkę. Za chwilę wciagłam jogurt. Teraz jest mi tak strasznie niedobrze.. nie wiem co mnie podkusiło.

    Czekamy na pierwszy cud - owoc naszej miłości <3

    “Cierpliwy do czasu dozna przykrości,
    ale później radość dla niego zakwitnie.”

    Syr 1, 23

    79f810a70fb8f58768340856f6aff5f8.png[/u
  • Gula Autorytet
    Postów: 570 222

    Wysłany: 23 lutego 2019, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Możecie mi powiedzieć na ile wiarygodna jest informacja na temat owulacji na podstawie temperatury? Sprawdza się to u Was? I czy są jakieś widełki +/- ileś dni do tego co wylicza ovu? Dziś w końcu doczekałam się wyznaczenia owulacji, była 3 dni temu wg ovu.

    Starania od sierpnia 2018

    09.2019 - 10tc puste jajo płodowe 💔
    09.2020 - cb 😔

    2ca248ecd3799181a47ae3fc1670b6a0.png
  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 23 lutego 2019, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemko cholera no, do dupy te testy

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 23 lutego 2019, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O Nona super że jesteś, w ogóle dziewczyny pogineły, Przedszkolanko, Beti82,Monika, Anchydra, Domi, Szczęściara i jeszcze wiele innych

  • Wik89 Autorytet
    Postów: 2633 3775

    Wysłany: 23 lutego 2019, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, u mnie dzis @ sie pojawila. Eh.. Mam nadzieje, ze kiedys nam sie uda, ale coraz ciezej znosze te comiesieczne rozczarowania :(

    Oby jakies serduszko sie tu jeszcze pojawilo na koniec miesiaca, kciuki za testowanie!

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    195up1.png
  • Słoneczko12 Autorytet
    Postów: 476 403

    Wysłany: 23 lutego 2019, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wik, przykro mi :-( Dziwne, że miałaś taki krótki cykl. Kciuki za kolejny!

    Zrobiłam dziś test, biel bije po oczach :D

    Czekamy na pierwszy cud - owoc naszej miłości <3

    “Cierpliwy do czasu dozna przykrości,
    ale później radość dla niego zakwitnie.”

    Syr 1, 23

    79f810a70fb8f58768340856f6aff5f8.png[/u
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 23 lutego 2019, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Becia - wiekszosc dziewczyn juz urzeduje na fiolecie :)
    Wik - przytulam... Ale z drugiej strony jesli ten cykl byl bezowulacyjny, to dobrze ze sie szybko skonczyl. Teraz zaczal sie nowy, nowa nadzieja i na pewno bedzie owulacja!

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • Nera86 Autorytet
    Postów: 734 220

    Wysłany: 23 lutego 2019, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gula wrote:
    Możecie mi powiedzieć na ile wiarygodna jest informacja na temat owulacji na podstawie temperatury? Sprawdza się to u Was? I czy są jakieś widełki +/- ileś dni do tego co wylicza ovu? Dziś w końcu doczekałam się wyznaczenia owulacji, była 3 dni temu wg ovu.
    U mnie temperatura się sprawdza ale trzeba bardzo regularnie mierzyć i na tej samej głębokości. Wiele czynników może ją zaklucic (nawet sex - zaleca się mierzenie tempki ok 7h po stosunku ) Z każdą godziną tempka rośnie o 0,1 . Dlatego istotna jest ta sama godzina pomiaru .
    Poprzedni cykl mogłaś mieć bezowulacyjny a krwawienie -śródcykliczne wiec jak najbardziej owulacja mogła być 3 dni temu

    Gula lubi tę wiadomość

    W oczekiwaniu na czwarty cud z próbą strzału "w synka"
    2.05.2016 poronienie 6/7tc
  • Wik89 Autorytet
    Postów: 2633 3775

    Wysłany: 23 lutego 2019, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Dziewczyny!
    Tak, mysle ze on byl krotszy bo wlasnie bezowulacyjny, taki byl obraz w 15dc na usg, z kolei przedwczoraj na usg endometrium 4mm - to tez by wskazywalo na brak owu.
    To mnie w sumie pociesza bo moze oznacza ze moje endo nie jest tak tragiczne w kazdym cyklu

    Sloneczko wg Twoich obserwacji ile dpo jestes? Moze jeszcze za wczesnie

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    195up1.png
  • Słoneczko12 Autorytet
    Postów: 476 403

    Wysłany: 23 lutego 2019, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wik, według apki we wtorek ma przyjść @. Jestem jakieś 11/12 dpo

    Czekamy na pierwszy cud - owoc naszej miłości <3

    “Cierpliwy do czasu dozna przykrości,
    ale później radość dla niego zakwitnie.”

    Syr 1, 23

    79f810a70fb8f58768340856f6aff5f8.png[/u
  • Gula Autorytet
    Postów: 570 222

    Wysłany: 23 lutego 2019, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nera86 wrote:
    U mnie temperatura się sprawdza ale trzeba bardzo regularnie mierzyć i na tej samej głębokości. Wiele czynników może ją zaklucic (nawet sex - zaleca się mierzenie tempki ok 7h po stosunku ) Z każdą godziną tempka rośnie o 0,1 . Dlatego istotna jest ta sama godzina pomiaru .
    Poprzedni cykl mogłaś mieć bezowulacyjny a krwawienie -śródcykliczne wiec jak najbardziej owulacja mogła być 3 dni temu

    Dziękuję Ci bardzo! :)

    Nera86 lubi tę wiadomość

    Starania od sierpnia 2018

    09.2019 - 10tc puste jajo płodowe 💔
    09.2020 - cb 😔

    2ca248ecd3799181a47ae3fc1670b6a0.png
  • Wik89 Autorytet
    Postów: 2633 3775

    Wysłany: 23 lutego 2019, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sloneczko trzymam kciuki zeby @ nie przyszla!

    Słoneczko12 lubi tę wiadomość

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    195up1.png
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 23 lutego 2019, 18:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sloneczko, liczymy na Ciebie! Kumuluj hcg do wtorku :D

    Słoneczko12, becia1982 lubią tę wiadomość

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • Słoneczko12 Autorytet
    Postów: 476 403

    Wysłany: 23 lutego 2019, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny :) Dopóki cycki bolą to jest nadzieja.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 lutego 2019, 18:29

    Nera86 lubi tę wiadomość

    Czekamy na pierwszy cud - owoc naszej miłości <3

    “Cierpliwy do czasu dozna przykrości,
    ale później radość dla niego zakwitnie.”

    Syr 1, 23

    79f810a70fb8f58768340856f6aff5f8.png[/u
  • Angelika1313 Autorytet
    Postów: 1194 3302

    Wysłany: 23 lutego 2019, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny fakt ten luty słabo ale za to już się kończy i po nim pojawia się marzec, wiosna, miesiąc płodności a z nią wszystkie po kolei z listy będą zafasolkowane - cudownie ! <3 :* :D

    Aleksandra 23.06.2020 3090g 51cm 👣❤️

    7bd1324f90.png

    19cs.. 1 cykl po hsg szczęśliwy 💖
    10.10 II
    04.11 : Crl 6,6 mm i jest <3
    14.11 : 1,62 cm szczęścia 😍
    06.12 prenatalne: crl 45,5 mm <3
    07.02 : 287g córeczki ❤
    24.02 : 496g <3
    12.03 : 781g <3
    03.04: 1244g <3
    23.04: 1703g <3
    07.05: 2148g <3
    21.05: 2520g <3
    04.06: 2818g <3
    15.06: 3178g <3

    29.08.2019 HSG oba jajowody drożne
    🌸MTHFR C677T hetero🌸MTHFR A1298C hetero🌸PAI-1 homo🌸Insulinooporność🌸pcos🌸hiperprolaktynemia🌸niedoczynność tarczycy🌸cukrzyca w ciąży.
    💊 Metformina, letrox, acard, heparyna, duphaston, insulina
  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 23 lutego 2019, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No słoneczko podpisuje się obiema rękoma pod postem nikodemki :-), poza tym zawsze na koniec miesiąca są serduszka

    Słoneczko12 lubi tę wiadomość

‹‹ 87 88 89 90 91 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego