Wielkanocne jakeczka. !Testujące w kwietniu
-
WIADOMOŚĆ
-
Karmelkovaa wrote:Kochane ja też mówiłam , ze dupa z tego cyklu zrezygnowałam całkiem i co i zaskoczyło jednak
Ja po wizycie , wszystko jest dobrze na ten moment ładne endometrium i widac ciałko żółte wizyta za tydzień czekamy ...Karmelkovaa lubi tę wiadomość
2ciaze stracone
17 cykl starań
16.03.2018 drugi cykl CLO - !
13.04.2018 beta 55,56
16.04.2018 beta 221,50 -
Karmelkovaa wrote:Dziękuję ;* na razie stresu nie ma odpuścił lekarz mnie pocieszył , że progesteron taki ładny dobrze rokuje , oby nic złego się nie działo po drodze , i oby był pęcherzyk za tydzień ja głupia chciałam dziś hahahaha nie znam się do końca jak to powinno wyglądać kiedy co ... bo nigdy nikt mi na tym etapie nie robił usg a potem juz nie zdążył bo było po wszystkim
(już urodziła).U Ciebie też tak będzie,wierzę w to,trzymam kciuki.Karmelkovaa lubi tę wiadomość
ignite -
Dibolek wrote:prolaktyna podtrzymuje pracę ciałka żółtego, by mogło nadal produkować progesteron
Czyli jak za niski poziom to stad plamienia mogłyby być?
No to to może być to. Oj to bardzo ciekawa jestem wyniku jak zrobię w 3dc. Na razie nadal się nie rozkręciła @ -
U mnie dzisiaj równe 4tyg za tydzień będzie 5t0d ale nie wiem czy nie pojadę w niedziele będzie 5t2d co by było może pewniej widać ... jestem pozytywnie nastawiona musi być dobrze i tyle...
Multiwitamina, bondzik007, usia89, Pati88, pumka1990, Marryy, TaPaT, agniecha2101, Marilen lubią tę wiadomość
" Ty tylko mnie poprowadź...Tobie powierzam mą drogę '
Dwa Aniołki [*] [*]
2 ciąże biochemiczne ...
Deficyt KIR , niewydolność ciałka żółtego i duzo innych
-
nick nieaktualnyKlaudyŚ wrote:Nie dodało mi poprzedniego posta.
Polecacie jakieś Witaminki dla staraczek. Obecnie biorę pregna plus + kwas foliowy
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-