X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Wiosna 2016 rozpoczynamy owocne starania
Odpowiedz

Wiosna 2016 rozpoczynamy owocne starania

Oceń ten wątek:
  • emerald_m Autorytet
    Postów: 649 666

    Wysłany: 7 marca 2016, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wpadam do Was i ja na chwilkę, by się zameldować, że jestem i czytam wszystko, co piszecie. Za mną ciężki dzień. Od 6.15 na nogach. Dopiero usiadłam. Załatwiłam dziś masę spraw, m.in. dwa szkolenia w pracy, wizytę u okulisty i inne takie dawno odwlekane rzeczy. Padam na twarz.

    Śliwka, jak córcia się czuje? Współczuję, przytulam i łączę się w bólu, bo mam w pracy podobne układy. Plusem jest to, że jak mamy awarię zdrowotną to mój mąż może zostać w domu. Ma własną działalność. Wiadomo, że nie szaleje, bo ma zobowiązania, terminy i jak nie popracuje to nie zarobi, a ZUS płacić trzeba i żyć też.

    Pati, nie znam się na prawie, ale popieram, że jeśli Wam zależy to walcz!

    Marzymisie, ja planuję zakwasy na środę :D Jutro zaczynam sklapel.

    Mamuśka, ja mam odkąd pamiętam lekkiego świra na punkcie wagi i gdyby nie miłość własna i zdrowy rozsądek, myślę, że mogłabym wpędzić się w jakieś zaburzenia odżywiania :D

    Co do testów ovu, bardzo je polubiłam. Kupuję sobie na allegro i sprawdzam, jak się mają do temperatury, śluzu, szyjki i subiektywnych objawów owulacji. Nauczyłam się, że owulkę mam na drugi dzień po dodatnim teście. Testy plus reszta obserwacji może naprawdę sporo powiedzieć o naszym organizmie. A przyjemność, wiadomo - podstawa działania ;) Zresztą w dni płodne zwykle rośnie mi ochota na przytulanki, więc powinno być ok.
    Wg porad z ovu, najlepiej seksić się rano. Dobrze jak przed, mężczyzna weźmie chłodny prysznic, a pół godziny przed wypije kawę :)

    Uciekam sprzed monitora, bo zaraz mi oczy wypłyną. Dobrej i spokojnej nocy Wam życzę. Do jutra :D

    21.01.2014. synek <3
    05.01.2018. synek <3