Forum Starając się - ogólne Wrzesień będzie NASZ ! wzreśniowe II kreski
Odpowiedz

Wrzesień będzie NASZ ! wzreśniowe II kreski

Oceń ten wątek:
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 14 września 2018, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze boli mnie w boku to chyba na owulacje, sluz jest a maz sie dzis zestresowal:( teraz jest w pracy. Myslicie ze jutro juz bedzie po ptakach ?

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Agucha90s Autorytet
    Postów: 301 232

    Wysłany: 14 września 2018, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam dzisiaj u gina z tą prolaktyna (wynik w 6dpo 39.99 a norma 40). Dał mi bromergon i powiedział że nie wpływa to na wczesna ciąże...
    Jego zdaniem progesteron bardzo ładny (17 norma 15).
    Pozostaje mi czekać...

    Izaw, Sung lubią tę wiadomość

    8599skjo9dvue7er.png
  • belly_love Ekspertka
    Postów: 205 118

    Wysłany: 14 września 2018, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za pomoc dziewczyny :* widzialyscie juz nowy wygląd wykresu w ovufriend?

    Starania od 01.2018
    Kwiecień 2019 - [*] 6 tc
    30.09.2019 - beta 124,5 ❤️ (4t+5)
    02.10.2019 - beta 430,6 ♥️ (5t+0)
    10.10.2019 - beta 5673,0 ♥️ (6t+2)
    14.10.2019 - jest pęcherzyk z ciałkiem żółtym
    28.10.2019 - jest już ♥️, fasolka ma 1,5 cm

    Encorton
    Duphaston
    Heparyna
    Euthyrox
  • iness00 Autorytet
    Postów: 577 404

    Wysłany: 14 września 2018, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny pomożecie z tą interpretacją? Jak zobaczył je gin to powiedział, że z takimi wynikami to szans nie mamy dużych i kieruje nas do ośrodka leczenia niepłodności, załamaliśmy się obydwoje... Po jakimś czasie zmieniłam gina i ten powiedział że żadnej tragedii nie ma i mamy działać, jednak dalej nic nie udaje się...

    m3sxnafao0xnjr4b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 września 2018, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agucha90s wrote:
    Byłam dzisiaj u gina z tą prolaktyna (wynik w 6dpo 39.99 a norma 40). Dał mi bromergon i powiedział że nie wpływa to na wczesna ciąże...
    Jego zdaniem progesteron bardzo ładny (17 norma 15).
    Pozostaje mi czekać...
    Mi nie chodzilo ze bromergon wplywa tylko prolaltyna wysoka utrudnia zajscie a o to pytalas przeciez ...;) tez go mam niestety u mnie przez 3 dni fatalnie sie czulam

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 września 2018, 21:54

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 września 2018, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    belly_love wrote:
    Dzięki za pomoc dziewczyny :* widzialyscie juz nowy wygląd wykresu w ovufriend?
    Jakos mi sie nie podoba wolalam.starszy a Wam?? Wczoraj tenperatury nie nierzylam i vhyba zrezygnuje z tego bo u mnie tenpka musialaby byc mierzona o 5 rano ze wzgledu na prace zmianowa

  • Agucha90s Autorytet
    Postów: 301 232

    Wysłany: 14 września 2018, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mika88 wrote:
    Mi nie chodzilo ze bromergon wplywa tylko prolaltyna wysoka utrudnia zajscie a o to pytalas przeciez ...;) tez go mam niestety u mnie przez 3 dni fatalnie sie czulam
    Ja wzięłam już dzisiaj pierwsza tabletkę i po pół godzinie już poczułam że jest kiepsko że mną.. Senność zawroty głowy ból głowy... Dawno się tak nie czułam... Dobrze ze mam przed sobą weekend może nauczę się choć trochę funkcjonować z tym bromergononem..

    8599skjo9dvue7er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 14 września 2018, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Kurcze boli mnie w boku to chyba na owulacje, sluz jest a maz sie dzis zestresowal:( teraz jest w pracy. Myslicie ze jutro juz bedzie po ptakach ?
    nie,warto jutro :D

    Mi się nie podoba nowy wykres..do tego na telefonie mi nie otwiera chyba albo jeszcze nie ogarnęłam ;/

    Mika88, XxMoniaXx lubią tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 września 2018, 22:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agucha90s wrote:
    Ja wzięłam już dzisiaj pierwsza tabletkę i po pół godzinie już poczułam że jest kiepsko że mną.. Senność zawroty głowy ból głowy... Dawno się tak nie czułam... Dobrze ze mam przed sobą weekend może nauczę się choć trochę funkcjonować z tym bromergononem..
    Jesli Ci moge doradzic to bierz ja zaraz przed zasnieciem ja nie umialam zasnac po niej i sie wyspij jak nie musisz nie wstawaj ja zaczynalam od polowki tabletki 2 dnia juz cala.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 września 2018, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    nie,warto jutro :D

    Mi się nie podoba nowy wykres..do tego na telefonie mi nie otwiera chyba albo jeszcze nie ogarnęłam ;/
    Mam te same zdanie nawet glupio sie podglada innych wykresy mi sie jakos szerokie zrobily :/ przedszkolanka moze na czerwcowkach sie spotkamy ?;)

  • Agucha90s Autorytet
    Postów: 301 232

    Wysłany: 14 września 2018, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mika88 wrote:
    Jesli Ci moge doradzic to bierz ja zaraz przed zasnieciem ja nie umialam zasnac po niej i sie wyspij jak nie musisz nie wstawaj ja zaczynalam od polowki tabletki 2 dnia juz cala.
    I skorzystam z tej rady, bo kręcę się z lewego na prawy bok oczy się kleja a tu nici że spania...
    Mam. Nadzieję że zarodek się zagniezdzi i prolaktyna się obniży..

    Mika88 lubi tę wiadomość

    8599skjo9dvue7er.png
  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 14 września 2018, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    nie,warto jutro :D

    Mi się nie podoba nowy wykres..do tego na telefonie mi nie otwiera chyba albo jeszcze nie ogarnęłam ;/
    Ja z serwisu korzystam tylko poprzez telefon i tez nie jestem zadowolona. Wolalam widziec swoj caly wykres a nie go sobie przesuwac. Ciezko tez ogladac wykresy innych. Tak to byl rzut oka i wszystko bylo wiadome,a tak nie mam czasu przesuwac sobie kazdego wykresu by znalezc to co mnie interesuje. Niestety musimy przywyknac bo serwis sie zmienia i caly bedzie tak wygladal.

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 14 września 2018, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    nie,warto jutro :D

    Mi się nie podoba nowy wykres..do tego na telefonie mi nie otwiera chyba albo jeszcze nie ogarnęłam ;/
    Ja od grudnia ubieglego roku nie zaznaczalam na wykresie. Teraz chce zaznaczyc dzis dz. Cyklu i mi nie zaznacza tylko wyskakuje o abonamencie premium. To co juz za free abi wykresu nie ma czy mi sie cos porobilo. Ten stary wykres byl jakis bardziej obrazowy

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 14 września 2018, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mika88 wrote:
    Mam te same zdanie nawet glupio sie podglada innych wykresy mi sie jakos szerokie zrobily :/ przedszkolanka moze na czerwcowkach sie spotkamy ?;)

    Oj ja to raczej najszybciej lipiec..zanim zaczne i skończe krwawic,pózniej usg jajników i dopiero decyzja czy stymulacja.. ale Ty nie czekaj, jak beda u Ciebie 2 krechy na czerwiec to zła nie bede ;)

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 14 września 2018, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Ja od grudnia ubieglego roku nie zaznaczalam na wykresie. Teraz chce zaznaczyc dzis dz. Cyklu i mi nie zaznacza tylko wyskakuje o abonamencie premium. To co juz za free abi wykresu nie ma czy mi sie cos porobilo. Ten stary wykres byl jakis bardziej obrazowy
    Nie ma.za free,płacić trzeba..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 14 września 2018, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W ogole to uwazam że serwis ten na urzadzenia mobilne powinien miec oddzielna aplikacje :) znacznie ułatwiloby to wielu osobom zycie.

    Niezapominajka2, Nona lubią tę wiadomość

    Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 14 września 2018, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi ogólnie dobrze się korzysta,ale ten wykres mało przejrzysty..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 14 września 2018, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masakra.. Szkoda ze tego wykresu choc nie ma za free.. Przesadzili troche. Za chwile wogole korzystanie a tej strony bedzie odplatne:(

    Dziewczyny mam pytanie czy podczas owu macie sluz ciagnacy i calkiem przezroczysty bo taki niby jest a u mnie jest rozciagliwy i ciagnacy ale zawsze metny/ mleczny. Nie zaueazylam przezroczystego . czy to prawidlowo czy powod do niepokoju ?

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 14 września 2018, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Masakra.. Szkoda ze tego wykresu choc nie ma za free.. Przesadzili troche. Za chwile wogole korzystanie a tej strony bedzie odplatne:(

    Dziewczyny mam pytanie czy podczas owu macie sluz ciagnacy i calkiem przezroczysty bo taki niby jest a u mnie jest rozciagliwy i ciagnacy ale zawsze metny/ mleczny. Nie zaueazylam przezroczystego . czy to prawidlowo czy powod do niepokoju ?
    Jest ok. Przy szyjce zawsze znajduje się mleczny śluz. Tak więc może się nieco mieszać z tym przezroczystym.

    Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 14 września 2018, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uff.. Dziekuje :)

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
‹‹ 152 153 154 155 156 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego