X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Wrześniowe starania 2021
Odpowiedz

Wrześniowe starania 2021

Oceń ten wątek:
  • olcik Autorytet

Wysłany: 21 lutego 2022, 14:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sama nie wiem czy testować czy wybrać się na betę od razu. Planowo miesiączka 7.03 ale wydaje mi się, że jak doszło do owu i pęcherzyki pękły to jednak była ona w 12dc a nie w 15 jak zazwyczaj. Chociaż czy ovitrelle może to aż tak przyspieszyć? Dziewczyny jestem w tym totalnie zielona.. Boje się testować, żeby test nie był fałszywie dodatni

• Dominika96 Autorytet

Wysłany: 21 lutego 2022, 14:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co kojarzę z innych wątków to owulacja powinna być albo w dobę albo 36 godzin.

• olcik Autorytet

Wysłany: 21 lutego 2022, 17:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak na moje oko to 24h i pyklo😜 na pewno dam wam znać po jutrzejszej wizycie. A jak się nie udało to rzucam starania i wyjeżdżam w Bieszczady 🤣

• Dominika96 Autorytet

Wysłany: 21 lutego 2022, 17:51

Cytuj  /     /  Zgłoś
    O której wizyta? ☺️

• olcik Autorytet

Wysłany: 21 lutego 2022, 20:30

Cytuj  /     /  Zgłoś
    O 17:20. Może wskoczę wcześniej jak będzie wolna godzinka.

Mari92 lubi tę wiadomość

• Dominika96 Autorytet

Wysłany: 21 lutego 2022, 21:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Będziemy tu czekać na info 😘

Starania2021❤️, Mari92, olcik lubią tę wiadomość

• olcik Autorytet

Wysłany: 22 lutego 2022, 20:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduje, że pęcherzyki pękły obydwa. 3/4.03 mam zrobić betę i progesteron. Nie biorę w tym cyklu luteiny. Niech się dzieje dobro 🥳

Starania2021❤️, Dominika96, Mari92 lubią tę wiadomość

• Starania2021❤️ Autorytet

Wysłany: 22 lutego 2022, 21:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super wiadomość. Trzymam kciuki ✊🥰

olcik, Mari92 lubią tę wiadomość

• olcik Autorytet

Wysłany: 24 lutego 2022, 10:08

Cytuj  /     /  Zgłoś