Wrześniowe starania 2021
-
WIADOMOŚĆ
-
Sama nie wiem czy testować czy wybrać się na betę od razu. Planowo miesiączka 7.03 ale wydaje mi się, że jak doszło do owu i pęcherzyki pękły to jednak była ona w 12dc a nie w 15 jak zazwyczaj. Chociaż czy ovitrelle może to aż tak przyspieszyć? Dziewczyny jestem w tym totalnie zielona.. Boje się testować, żeby test nie był fałszywie dodatni
-
Z tego co kojarzę z innych wątków to owulacja powinna być albo w dobę albo 36 godzin.👱♀️Dominika, 28
🙋♂️ Sebastian, 32
👱♀️Io ❌
Morfologia ✅
Panel tarczycowy ✅
Witamina D3 ✅
Witamina B12✅
Ferrytyna ✅
Testosteron ✅
Homocysteina ✅
🙋♂️ Morfologia ✅
Badanie nasienia ✅
————————————
06.24 - Udrożniono oba jajowody ✅
10.24 - Rozpoczęcie leczenia w klinice niepłodności -
O której wizyta? ☺️👱♀️Dominika, 28
🙋♂️ Sebastian, 32
👱♀️Io ❌
Morfologia ✅
Panel tarczycowy ✅
Witamina D3 ✅
Witamina B12✅
Ferrytyna ✅
Testosteron ✅
Homocysteina ✅
🙋♂️ Morfologia ✅
Badanie nasienia ✅
————————————
Będziemy tu czekać na info 😘
Starania2021❤️, Mari92, olcik lubią tę wiadomość
👱♀️Dominika, 28
🙋♂️ Sebastian, 32
👱♀️Io ❌
Morfologia ✅
Panel tarczycowy ✅
Witamina D3 ✅
Witamina B12✅
Ferrytyna ✅
Testosteron ✅
Homocysteina ✅
🙋♂️ Morfologia ✅
Badanie nasienia ✅
————————————
Słodkie dzień dobry Dziewczyny Czy już po pączusiu czy jeszcze przed? Ja dzisiaj zaszalałam i przywiozłam 50 szt do pracy, chociaż tyle z osłody dzisiejszego dnia... Wszystkie informacje na temat wojny strasznie mnie przytłaczają. Czuje się przerażona i mało bezpieczna... Czy któraś z was pochodzi ze stron przygranicznych?
-
Ja dziś zjadłam jednego i wystarczy, jednak trzeba dbać o dietę. Pogoda całkiem przyjemna, dziś biorę Sebka na spacer, póki jeszcze możemy jakoś nornalnie funkcjonować. Rano jak jechałam do pracy słucham radia i jestem przerażona. Boję się, że zaraz będzie coś u nas, albo zabiorą nam mężów.👱♀️Dominika, 28
🙋♂️ Sebastian, 32
👱♀️Io ❌
Morfologia ✅
Panel tarczycowy ✅
Witamina D3 ✅
Witamina B12✅
Ferrytyna ✅
Testosteron ✅
Homocysteina ✅