Forum Starając się - ogólne Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.
Odpowiedz

Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja musialam wywalic marchewke i jablko, narazie ziemniaki, krolik, rosolek, kssza jaglana i kleik kukurydziany, ale po kleiku sra rzadko :o wiec chyba odstaeie...masakra to cale rozszerzanie :/
    W srode idziemy do niwego dermatologa, zobaczy co powie :)

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 07:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mojego zapchało. musze kupic czopki na rozwolnienie. zrobił taka mała kupe jak kamien. i znów wszystko trzeba od poczatku z roszerzaniem diety wrrr

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No jest to męczące :/ ale musimy dac rade :)

    Magdziulla lubi tę wiadomość

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 28 stycznia 2017, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chyba chwilowo zrezygnuje i wroce do mleka. poczekam jak skonczy 6 mce i wroce do rozszerzania

    Baronowa_83 lubi tę wiadomość

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 stycznia 2017, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja tak zrobilam, przez kilka dni nic nie dawlam ale i tak go troszje obrzucilo a dzis dalam troszke brokula, caly zesypany :/ za tydzien w sobite ma pol roku ale wiec ten tydzuen mu odpyszcze tez bo masakra :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 stycznia 2017, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I w ogole musze sie pochwalic Fifu id wczoraj sam obraca sue na brzuszek :))

    ewi0808, littleladybird lubią tę wiadomość

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 30 stycznia 2017, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oo no to super :) Gratulacje. mój obraca sie na boki na brzuszek jeszcze nie umie. ale obczaił już jak pić ze zwykłego kubka :) hehe i uwielbia siedzieć już robi to prawei sam.

    brokuła?? :P <wow>

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2017, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Awww:)-to fifi tez lubi siedziec przy stole na kolanach ale rehabilitantka zabronila go sadzac dopoki sam nie zacznie wiec narazie nie szaleje z tym :/
    No brokula, zainspirowalam sie slouczkiem z gerbera ktory ma brokula po 4 miesiacu :D w czwartek bedzie jajko :D

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 1 lutego 2017, 06:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to szybko rozkrecasz małemu diete ja to strasznie ostrożnie i mega bojąco :/ mały w nocy wypił litr mleka masakra. wstawanie co godzinę w tym przerwa na spanie godzinna miedzy 1 a druga zeby sie troche pobawić.

    musze niektóre potrawki kuic w słoiczku bo nie bede miec dostepu to wiejskich. taka pora roku ;/ marchew ziemniak pietruszka seler jajka mieso itp sa ale takich jak groszek brokuł i innych dobroci zwłaszcza z owoców to nie mam ;/

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lutego 2017, 04:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy ja wiem czy szybko, tez mi sie wydaje ze opornie to szlo, kolezanki cora do 8 miediaca jadla to co oni :D

    Bylismy u tego dermatooga, niby nie kalergia, jeszcze nie azs, ale jak chce go dalej karmic nie jem nabialu ani jajek i jemu tez mam nie dawac, (kolezanki w 6 mż podawaly juz krowie mleko co dla mnie jest niepojete ale ludzie tak robia xD) i generalnie nie powiedziala mi ta dr jak mam wprowadzac co robic, wiec zaczynam od nowa jeden produkt na tydzien :/

    O joj Kubus taki żarloczek sie zrobil? Ja od kilku dni daje na noc grysik ale tako gesty ze lyzczeka je i powiem Ci spi calusienka noc, kolo 4 jak teraz odciagam pokarm wiec na spiocha dam mu butlebze nawet nie wiebl ze je i do jakiejs 8 spi :D

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 2 lutego 2017, 07:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    grysik czyli kaszka manna- to ma gluten a my jeszcze nie jemy glutenu heh. daje mu kaszke jaglana. zje a i tak sie zaraz budzi na jedzenie. coraz czesciej zastanawiam sie czy nie podac mm na noc.


    ciezka sprawa z alergiami. i jak tiu zyc bez nabiału??

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 lutego 2017, 07:18

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lutego 2017, 22:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Apropo glutenu to wszedzie pisze zeby nie opozniac wprowadzania bo nic to nie daje,my sami bylismy wychowani na kaszy mannej nikt wtedy nie wiedzial co to fluten :D i zastanawia mnie jedna rzecz, zakazali mi jesc nabual, jajka i kakao bo przechodzi do mleka i Fifi moze miec alergie, a co z glutenem? Dlaczego nie zakazuja go jesc karmiacym matka skoro tez uczulua? Powiem Ci ze z tym glutenem to taka glupia moda sie zrobila :D
    Znam osoby ze stwierdzona alergia ale tp tak jak z innymi produktami a robia w okol tego wielkie halo :/

    I kochana nie wiem jak bede zyc bez nabialu, mleko ok, kupuje owsiane i ryzowe da sie wyzyc, ale czym mam zastaoic mohe ukochane jogurty?
    Jajka moge ale przepiorcze ktore sa drogie, eh ale czego sie robi :(

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 6 lutego 2017, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a małemu lepiej jak nie jessz nabiału??

    no ja mysle zaczac wproawdzac kaszke manne i owsiana powoli. wczoraj pierwsze miesko ;)

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lutego 2017, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powoem Ci ze nie widze zadnej roznicy, nie ma opcji zebym doszla do tego co go uczula, na razie udalo mi sie znalesc fajny naturalny krem po ktorym wszytsko schodzi wiec moze bede probowala zmienic jeszcz ekosmetyki, kapalam go w latopicu i podczas kapieli wyszly plamy, wiec odstawiam, narazie nede myc w samej wodzie, niczym nie hede smarowac tylko te chore miejsca tym nowym kremem i zobacze jak sie sprawdzi na dluzsza mete to kupie z tej firmy do mycia i do smarowania :/ maskara:/

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 8 lutego 2017, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie dzięki Bogu nie ma takiego problemu wpiernicza wszystko jak idzie :) najchetniej to dobrałby sie do mojego talerza i zjadł wszystko.
    Gorzej bo nie wiem co mu już dawać ciągle jest głodny .

    kaszki roobione plus owoce takie geste łyzeczka, do mleka, zupki z mieskiem, mleko z cyca ( dane butelka) i tak dalej głodny.

    a spróbuj hipp moze najzwyklejsze nie beda uczulac... najgorsze ze testy alergiczne to okolo 5 roku zycia dopiero ( chyba)

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lutego 2017, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oo no to moj tez wiecznie glodny i zjadlby wszystko co widzi :D ale przystopowal juz zmlekiem :D
    Bylismy dzis do szczepienia 7800 takze zmadrza stwoerdzil ze lato blisko wiec tzreba dbac o linie :D

    Na razie trzymam siebtych niemieckich kosmetykow, zobaczymy co sie bedzie dzialo, na razie odpukac jest super, a z se lekarka dzis brala nazwe bo taka ma swietna skore :)

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 8 lutego 2017, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobre zeby lekarz korzystał z wiedzy pacjentów :))

    mój dwa tygodnie ważył 8400.
    trzecie szczepienie? pneumokoki też?

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lutego 2017, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No bo lrkarze przepisuja trn chemiczny syf, ja sobie szukam naturalnych :)

    Tak 3 dawka 5w1, pneumo za dwa tyg ale chyba nie pojde, dopoki po nas nie zadzwonia to odwlekam, boje sie po ostatnim razir jak przygoraczkowal do 40 i dostal zapalenie gardla :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lutego 2017, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O kurde 8400 to ładnie :D tez bedzie klusia nie?? A ile wzrostu?

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 10 lutego 2017, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ee nie jest nawet kluseczką. musimy dodac zdejcia naszychpociech :) zrobię jutro Kubusiowi aktualną fote.'

    Wczoraj byłam u koleżanki 3,5 mce a dziecko 7400g i lekarka mówiła ze ma za duży przyrost masy.

    Kuba troche sie unormował śpi trzy razy dziennie po pół no czasem do godziny o stałych porach :) wieczorem trzeba już o 18 go położyc i prześpi do 6 rano tylko ze z przerwami na jedzonko _21:30, 00:30 ,2:00, 4:00, 6:00 hehe no tak mniej więcej.

    Okazało się ze Kube zatwardza po soczku z marchewki.

    A jak tam u Was alergie, skóra, rozszerzanie diety?

    A gdzie wszyscy; little. picja. madziulla 1 Madiulla 2 - HALLO!!!!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lutego 2017, 19:27

    atdc3e5exzk12dxf.png
‹‹ 846 847 848 849 850
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego