Forum Starając się - ogólne Zostańmy mamami 2014
Odpowiedz

Zostańmy mamami 2014

Oceń ten wątek:
  • Justka Debiutantka
    Postów: 9 4

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie udało mi się go udostępnić ,,, może teraz

  • Dżola Ekspertka
    Postów: 189 120

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justka, widzę Twój wykres. Szczerze mówiąc nie widzę w nim nic dziwnego. Na razie to początek cyklu. Temp. może się wahać. Zobaczysz w kolejnych dniach jak się będzie temp. zachowywać. NA razie nie ma powodów do wnioskowania, ze jest dziwny :)

    16udyx8dlqyt9a9e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny,
    byłam dziś u innego lekarza, i fajne wrażenie zrobił, zbadał mnie, oprócz tego usg, wywiad szeroki, siedziałam z pół godzinki, i to na fundusz dodam. mówił że w dzisiejszych czasach jest coraz więcej przypadków jeśli chodzi o przeszkodę w zajściu ze strony faceta, mówił że jest 50/50.
    co do badań to niestety niemógł dać mi skierowania na te badania bo ponoć fundusz za nie nie płaci, tz płaci ale dopiero po roku starań o dziecko, wiec musze je sama zrobić. a za kilka msc jeśli dalej nie zajdę to mąż musi zbadać swoje nasienie ,

  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kobiety.. u mnie dziś normalnie ..

    co godz. wczoraj chodziłam i patrzyłam czy kreseczka nie zniknęła.. popieprzona jestem.. :)

    Bo tak się mimo tego ze ciesze to gdzies w sercu jest obawa, że cos będzie nie tak...

    Niespodziewajka masakryczna...

    z objawów takich pierwszych .. to bolace piersi bardzo mocno , ale myślałam ze to PMS, ale cos mi nie pasowało z sutkami bo stały się twarsze, i bol w pachwinach a nie pobrzuszu kilka dni po owu, czego tez nie miałam... i co apetyt przytyłam 3 kg...w krótkim czasie.. ja niejadek to było dla mnie dziwne...i zmeczenie kładłam się co drugi dzień, bo nie ogarniałam...

    Teraz czekam na bete jutro około 13 odbieram wyniki... zobaczymy co w srodku siedzi...

    Jakos jeszcze nie wierze, chyba nadal czekam na @ haaaaaaaaaaaaaahaaa


    pozdrawiam i dziekuje kochane za miłe słowa...

    Aniqa, ;oniqa, kaarolaa, kalitria, patrianna, Miriam, nika86 lubią tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina wrote:

    Teraz czekam na bete jutro około 13 odbieram wyniki... zobaczymy co w srodku siedzi...
    na pewno siedzi twoje maleństwo :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana gratulacje jeszcze raz!!! Super hehe
    No właśnie tak byłam ciekawa jakie masz objawy skoro zrobiłaś tak wcześnie test. A masz taki typowo okresowoy ból brzucha???

    Dbaj o siebie i o fasolinkę!! :) no i zdawaj nam na bieżąco jak się czujesz i w ogóle hehe

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja również jeszcze raz gratuluje i pochwal sie później ładną betą :)

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://www.polkaintymnie.pl/w-oczekiwaniu/czytelnia/planuje-ciaze/jak-zajsc-w-ciaze

    co myślicie????

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane potrzebuje Waszej pomocy...otóż jestem w 18dc i nadal mam kremowy śluz - już 6 dzień - mam wrażenie że ovu już była bo nawet wczoraj miałam skurcze macicy i pobolewały mnie jajniki. Myślicie, że jak nadal mam kremowy śluz to znaczy, że pęcherz nie pękł? Nie wiem co myśleć...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam kochane, co tam słychac???
    ja od rana siedze w gruszkach, to znaczy własnie skonczylam kłasc je do słoikow. albo inaczej ja obieralam a tesciowa kladła :) zrobiłysmy chyba ze 100 słoikow :) niezle. ale tak to jest jak ma sie duza rodzine. trzeba robic duze zapasy.
    dzisiaj jest ten dzien, czekam na brak @, narazie jest ok, ale nie ma co sie cieszyc za szybko bo napewno bedzie. nie dzis to jutro z samego rana uderzy...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    witam kochane, co tam słychac???
    ja od rana siedze w gruszkach, to znaczy własnie skonczylam kłasc je do słoikow. albo inaczej ja obieralam a tesciowa kladła :) zrobiłysmy chyba ze 100 słoikow :) niezle. ale tak to jest jak ma sie duza rodzine. trzeba robic duze zapasy.
    dzisiaj jest ten dzien, czekam na brak @, narazie jest ok, ale nie ma co sie cieszyc za szybko bo napewno bedzie. nie dzis to jutro z samego rana uderzy...
    gruszki mniam.... włąśnie nabrałam ochoty, ja może jakiegoś placuszka upiekę, ale od rana czekałam na tą wizyte u lekarza teraz siedze na kompie pare spraw pozałatwiać a potem może cos się uda zrobić.

    karolaa musi być ok, oby tylko nie przyszła:)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    poki jestem jeszcze na wsi to korzystam :) za tydzien juz wracamy do Ełku, powiem ze nawet chce mi sie juz do mojego cichego mieszkanka, wyspac sie odpoczac i spedzic troche czasu tylko z mezem. bez rodzicow, tesciow i naszego rodzenstwa...bez hałasu. 24 maz jedzie na poligon a ja znow sama ale tylko przez 2 tyg. szybko to minie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurcze mieszkasz zupełnie po drugiej str polski niż ja, ja w górach. pogoda fajniutka, ciepło ale nie goraco. i dokładnie cię rozumię, bo mój mąz tez za granica pracuje i jest co 1,5 msc w domu. ale jak jedziemy do niego to ja odpoczywam, w sumie brakuje mi teraz tego. i jego tez :)
    a drzewo gruszek zakwitło jak nigdy, nie kwitło chyba z 5 lat a teraz wyspy jak niewiem.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tu u mnie raz ciepło raz zimno, taka nijaka ta pogoda dzisiaj. meza tez nie ma bo kosi pola, jest kombajnista. taki jego drugi etat hihi. w gorach byłam tylko raz, rok temu i tylko dzieki temu, ze kuzyn ze slaska sie zenił. była okazja jechac w gory. pierwszy raz zobaczylam tatry i zakopane :) mi blizej do morza, ale najbardziej kocham własnie mazury i nie wyobrazam sobie mieszkac gdzie indziej.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja za to na mazurach nigdy nie była, mam koleżankę z Olsztyna i mówi że tam jest pięknie , tyle jezior i ogólnie, ja nawet nie byłam w tamtym rejonie, ale nad morzem byłam, jeździłam na kolonie jak byłam młodsza, za to mój mąż nie był, i mamy zamiar sie wybrać kiedyś chociaż na weekend. a zakopane jest przereklamowane, znam je na pamięć, zawsze tysiące turystów. ale żeby zobaczyć piękne góry to właśnie tylko po za zakopanym, a w samym zakopcu to trzeba znac fajne miejsca.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    na tak my tylko nocleg mielismy w zakopanem a tak całe dni w gorach spedzilismy :)
    ja polecam na mazurach własnie ełk, ostrode, gizycko, maragowo, mikolajki, wegorzewo. jest slicznie, mnostwo jezior, lasow. albo do mojej rodzinnej miejscowosci Idzbark :) zapraszam...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    raczej nie wybiorę się w tamte rejony ale dzięki za polecenie tych miejsc. :) ide na obiadek :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    smacznego :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe dzięki, teraz mam taka wielką ale to wielką ochotę na coś słodkiego, a najlepiej z milki, uwielbiam milkę!

  • Dżola Ekspertka
    Postów: 189 120

    Wysłany: 12 sierpnia 2013, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, możecie looknąć na mój wykres? Dziś 6 dzień a ja juz zauważyłam sluz rozciagliwy, taki mega duży glut na papierze. Test ovu nic nie wskazał. Czy to możliwe, ze wiesiołka który biorę juz 3 cykl ma na to wpływ?

    16udyx8dlqyt9a9e.png
‹‹ 73 74 75 76 77 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego