35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
iwcia77 wrote:fajny
taki new design
widzialas, ze z Belgii jedzie ?
Mańkowi nowy nabytet sie bardzo spodobał i ślizga sie na nim z rozpedudorbie, iwcia77, Mega, efcia, kapturnica, BISCA, moremi lubią tę wiadomość
01.2015 iuiinvicta Gdańska
10.2015 iuiArtemida Olsztyn
ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016
kariotypy ok
mutacja MTHFR
ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 -
nick nieaktualny
-
dorbie wrote:Niczego sobie, chociaż ja nie lubię w domu dywanów ani firanek
Fajny, nowoczesny
ps. śliczne zdjęcie małego..dorbie, iwcia77 lubią tę wiadomość
01.2015 iuiinvicta Gdańska
10.2015 iuiArtemida Olsztyn
ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016
kariotypy ok
mutacja MTHFR
ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 -
nick nieaktualny
-
Macduska, oczywiście masz rację że badanie kariotypu płodu to nie wszystko...nie znam się na wadach wrodzonych, wadach rozwojowych itd. Na pewno wszystko w genach nie leży. A może leży - tylko nie umiemy tego jeszcze wybadać bo diagnostyka genów nie jest ciągle doskonała.
Ja akurat na punkcie genetyki mam "hopla"...
Uważam że leży w niej źródło wielu rzeczy, tylko że to młoda dziedzina nauki. I myślę sobie, że diagnozowanie chorób czy inszych zaburzeń, będzie się jeszcze długo rozwijać. Latami, dziesiątkami lat.
Jak byliśmy u genetyczki, to słyszałam że te najcięższe choroby genetyczne można w badaniach prenatalnych potwierdzić, jak rozumiem, na 100%. Nie generalizuję że kariotyp to wszystko. Ale u nas bedzie najważniejszy. Jak masz siły się ze mną podzielić wiedzą na priva to chętnie się douczę. Mam nadzieję że będę mogła potem spać normalnie... przed i po transferze
)).
U nas jest szansa że kariotyp będzie całkiem ok, albo taki sam jak małżowy - czyli, skutkujący u chłopca problemami z rozrodem ("i tylko tyle, poza tym będzie jak mąż zdrowe"). Szansa 50/50..
Wiem że to niezręczne pytanie, ale czy robiłaś tzw kompletną diagnostykę prenatalną? Łącznie z badaniem płynu, z kosmówki?