35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny nie katujcie sie ta pokrzywa ona kuje
a w herbacie rozwodniona jest. Sa bardzo dobre tabletki z pokrzywy.
Plus cuda sie dzieja jak ktos na pylki uczulony czy inne orzechy. Sprawdzilam na siostrze. W 15 min po zjedzeniu orzechow ziemnych zaczela kichac i z nosa poplynelo, po nastepnych 15 min jak zazyla jedna pastylke wszystko przeszlo. W moment. Czary.
http://www.iherb.com/product-reviews/Planetary-Herbals-Freeze-Dried-Stinging-Nettles-420-mg-60-Tablets/1560/?p=1
Mam nadzieje, ze mozna je kupic w pl rowniez.Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 kwietnia 2015, 23:15
kapturnica, Aasiula, Simba, chruszczow, gretka lubią tę wiadomość
Bedzie tak, jak chcesz zeby bylo. -
gretka wrote:Slash- ja hemoglobine mam ok, tylko żelazo marne a ja miesożerna, o suplementach nie wspomne....
Nie wiem nie znam się zarobiona jestem
Ale warto byłoby sie dowiedziec. BO na opakowaniu jest napisane stosowac przy niedoborze zelaza. -
Sabina - polecam pokrzywę.
Oczywiscie najlepsza jest taka suszona i to majowa.
Moja mama zawsze w maju zrywa pokrzywę i suszy na słoncu, potem zaparza i pije.
Majowa pokrzywa najlepsza.
I działa - to juz kilka osób z grona moich znajomych potwierdziło ze ułatwia nie zatrzymywanie wody w organizmie.Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 kwietnia 2015, 23:34
Sabina, Zofia8 lubią tę wiadomość
-
slash wrote:Nie bardzo rozumiem, jak to się ma poziom zelaza do hemoglobiny, ale ten tardyferon który biore to własnie uzupełnia zelazo. Wiec chyba jedno z drugim idzie w parze albo nie.
Nie wiem nie znam się zarobiona jestem
Ale warto byłoby sie dowiedziec. BO na opakowaniu jest napisane stosowac przy niedoborze zelaza.
Bry
Idę dalej spać.Sabina, Zofia8, Aasiula, gretka, Magdala, slash lubią tę wiadomość
-Jack, jestem w ciąży!
-Nie przypominam sobie, żebyśmy...
-Byłeś pijany!
-Aż tak - nigdy! -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyTeż bym chciala dalej spać
mam zespół chronicznego niewyspania
Witam
Wacia
Bisca