Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się po 35 roku życia Pierwsze dziecko po 40stce
Odpowiedz

Pierwsze dziecko po 40stce

Oceń ten wątek:
  • StudentkaMałgorzata Debiutantka

Wysłany: 24 listopada 2023, 07:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szanowne Panie,
    nazywam się Małgorzata Ziomek, jestem położną i studentką studiów uzupełniających magisterskich na kierunku Położnictwo, Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
    Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety. Skierowana jest do kobiet leczonych z powodu niepłodności. Posłuży mi do napisania pracy magisterskiej pt.:,,Poziom objawów depresji i lęku a zasoby psychospołeczne wśród kobiet leczonych z powodu niepłodności".
    Ankieta jest w pełni anonimowa, a uzyskane odpowiedzi będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych.
    Z góry bardzo dziękuję za poświęcony czas. Miłego dnia! 🥰

https://forms.gle/DLvJfx3hSzJ33Gpa7

• glob Nowa

Wysłany: 25 listopada 2023, 05:37

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ANALIZA STATYSTYCZNA - SPSS, STATISTICA, RSTUDIO, EXCEL - ANKIETY, BADANIA

Oferuję pomoc w analizie statystycznej wyników badań (ankietowych, kwestionariuszowych) do prac magisterskich, licencjackich, prezentacji graficznej, weryfikacji hipotez.

Całość odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, szybko, wygodnie, a co najważniejsze z gwarancją najwyższej jakości świadczonej usługi.

Jestem magistrem matematyki stosowanej, od 12 lat zajmuję się wykonywaniem statystyk do prac, obróbką i analizą danych.

Zapraszam

[email protected]
    analiza-statystyczna.prv.pl

‹‹ 56 57 58 59 60
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Karmienie piersią - wszystko o diecie, która zapewni zdrowie Twojemu dziecku