Pierwsze dziecko po 40stce
-
WIADOMOŚĆ
-
Szanowne Panie,
nazywam się Małgorzata Ziomek, jestem położną i studentką studiów uzupełniających magisterskich na kierunku Położnictwo, Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety. Skierowana jest do kobiet leczonych z powodu niepłodności. Posłuży mi do napisania pracy magisterskiej pt.:,,Poziom objawów depresji i lęku a zasoby psychospołeczne wśród kobiet leczonych z powodu niepłodności".
Ankieta jest w pełni anonimowa, a uzyskane odpowiedzi będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych.
Z góry bardzo dziękuję za poświęcony czas. Miłego dnia! 🥰
https://forms.gle/DLvJfx3hSzJ33Gpa7 -
ANALIZA STATYSTYCZNA - SPSS, STATISTICA, RSTUDIO, EXCEL - ANKIETY, BADANIA
Oferuję pomoc w analizie statystycznej wyników badań (ankietowych, kwestionariuszowych) do prac magisterskich, licencjackich, prezentacji graficznej, weryfikacji hipotez.
Całość odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, szybko, wygodnie, a co najważniejsze z gwarancją najwyższej jakości świadczonej usługi.
Jestem magistrem matematyki stosowanej, od 12 lat zajmuję się wykonywaniem statystyk do prac, obróbką i analizą danych.
Zapraszam
[email protected]
analiza-statystyczna.prv.pl
-
Witam, mam 44 lata i od 3 lat staramy sie o drugie dziecko. Niestety gigantyczna endometrioza stanęła nam na drodze … wiek też nie jest na nasz plus
Po konsultacjach i badaniach pozostaje nam tylko dawczyni to jedyna możliwość (to nasz pierwszy kontakt z invitro i dopiero zaczynamy ogarniać temat )
Czy znajdzie się tu ktoś z podobnym doświadczeniem i udzieli choć trochę niezależnych informacji , opinii , przeżyć ? -