X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną AID inseminacja nasieniem dawcy
Odpowiedz

AID inseminacja nasieniem dawcy

Oceń ten wątek:
  • Ananasova Ekspertka
    Postów: 249 82

    Wysłany: 16 sierpnia, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauuulaa wrote:
    Kasia ,będzie dobrze, trzeba wierzyć ,że się uda. Po to to wszystko. Wiadomo,że niepowodzenia też się zdarzają, ale musisz ufac lekarzom ,a napewno będzie rodzeństwo:) ja na będę trzymać kciuki i przeżywać jak u siebie ;)
    A właśnie, coś ananasowa się nie odzywa ,a ona chyba chwilę przed iui jest?? A może już i po? 🤔
    Aa no dziewczyny nie odzywam się bo dalej tkwimy w zawieszeniu. W sobote miałam pierwszy monitor i dopiero w sobote ustało mi plamienie a właściwie dopiero wtedy skończył się okres. W sobote były dwa pecherzyki po 13 mm. Dziś był drugi podglad i jedno jajko urosło do 16mm a drugie nic . Endometrium ładnie podroslo. Lekarz mówi ze jeśli do czwartku podrośnie to można robić inseminacje a jeśli nie to lepiej odpuścić ten cykl. Ja czuje się owulacyjnie i czuje ze coś rośnie . Sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć . A ile miały wasze pecherzyki i jak rosły ?

  • Pauuulaa Autorytet
    Postów: 344 112

    Wysłany: 16 sierpnia, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ananasova wrote:
    Aa no dziewczyny nie odzywam się bo dalej tkwimy w zawieszeniu. W sobote miałam pierwszy monitor i dopiero w sobote ustało mi plamienie a właściwie dopiero wtedy skończył się okres. W sobote były dwa pecherzyki po 13 mm. Dziś był drugi podglad i jedno jajko urosło do 16mm a drugie nic . Endometrium ładnie podroslo. Lekarz mówi ze jeśli do czwartku podrośnie to można robić inseminacje a jeśli nie to lepiej odpuścić ten cykl. Ja czuje się owulacyjnie i czuje ze coś rośnie . Sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć . A ile miały wasze pecherzyki i jak rosły ?
    Z tego co pamiętam to ok 20-21 mm jak byłam na ostatnim monitoringu przed iui. I tego samego dnia miałam zastrzyk z ovitrele a kolejnego iui( ok 24h po zastrzyku). A na lewym jajniku to nie pamiętam, ale lekarz mówił że ładnie też rośnie i szkoda że niedrozny. Endometrium miałam ok 11mm przy iui.
    Takze spokojnie jeszcze podrośnie. :)
    A co lekarz mówił na to krwawienie?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 sierpnia, 16:54

    uq8Kp2.png

    28.08.2012- 26tc (*) Laura- wewnątrzmaciczne obumarcie płodu- uogólniony obrzęk

    2016-starania start
    2018- azoospermia - zespół klinefeltera
    2020- przygotowania do iui
    Cytologia grupa 3- dalsza diagnostyka HPV 16- zmiany przednowotworowe , biopsja -cin 3
    11.2021- konizacja szyjki macicy
    03.2022- cytologia grupa1; kolposkopia ok
    Powrót do kliniki ;) wracamy do gry
    04.2022- sono hsg - lewy jajowód niedrożny
    1iui- 26.04.2022 udane :)
    09.05 pozytywny test
    10.05 beta hcg 90.1. /12.05 beta hcg 214
    24.05-5t3d jest pęcherzyk z zarodkiem
    07.06 -8t2d mamy serduszko 😍 crl 16 mm. długość szyjki 36.8 mm
    24.06 10t5d -crl 36.7 mm tętno 170 🥰. Długość szyjki 36.6mm
    04.07 prenatalne - 12t1d-crl 5.16 cm tętno 168 ,NT 1.6 🥰😍❤️
    19.07 14t2d- ❤️ 157; długość szyjki 36mm
    09.08 17t2d 175g czekamy na synka❤️
    29.08 - 20t2d połówkowe 🆗 350g 21t3d- 392g miłości ❤️
  • Ananasova Ekspertka
    Postów: 249 82

    Wysłany: 16 sierpnia, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauuulaa wrote:
    Z tego co pamiętam to ok 20-21 mm jak byłam na ostatnim monitoringu przed iui. I tego samego dnia miałam zastrzyk z ovitrele a kolejnego iui( ok 24h po zastrzyku). A na lewym jajniku to nie pamiętam, ale lekarz mówił że ładnie też rośnie i szkoda że niedrozny. Endometrium miałam ok 11mm przy iui.
    Takze spokojnie jeszcze podrośnie. :)
    A co lekarz mówił na to krwawienie?
    Ja przy pierwszym podejściu tez miałam 20 mm. Czyli nie przejmowałabyś się tym ze jest tylko jeden pęcherzyk dominujący? Teoretycznie więcej pęcherzyków to większe szanse. No mam nadzieje ze podrośnie w czwartek się okaże a wtedy piatek lub sobota insemka.
    A co do krwawienia to mówił ze lametta zabiera estrogen i to przez ta podwójna dawkę tak mogło się stać.

  • Pauuulaa Autorytet
    Postów: 344 112

    Wysłany: 16 sierpnia, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mogę ci powiedzieć jak było u mnie. 2 pęcherzyki - po jednym na jajnik. Oba nieco ponad 20mm. Ale lewy jajowód niedrozny,więc nikt w tym jajku nie pokładał nadziei. A na prawym jajniku też jeden pęcherzyk,który rozgościł się na 9 miesięcy. Zresztą przy naturalnych cyklach też z reguły jest jeden pęcherzyk dominujący :)
    Także głowa do góry, z jednym pęcherzykiem w ciążę można zajść jak najbardziej. Wiadomo lepiej jak jest więcej, ale co zrobić jak tylko jeden jest :D
    Zresztą ja byłam umówiona tak z lekarzem, że na prawym jajniku probujemy iui, a jak owulacja pójdzie z lewego to odpuszczamy cykl. A tu była niespodzianka ,że z 2 jajników poszła owulacja.
    Decyzja należy do lekarza i do was przede wszystkim. Ja nic nie sugeruje... :)
    Ale cuda się zdarzają, na jednym jajniku ,z jednym pęcherzykiem ,za pierwszym podejściem do iui. Także lekarz tez był zaskoczony jak zadzwoniłam do niego z wynikiem bety. Nie liczył na to ,że się uda...

    Pęcherzyk rośnie ok 1,5-2,0 mm na dobę. To akurat ok 20 mm będzie. A pęka przy 21-25 mm.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 sierpnia, 17:59

    uq8Kp2.png

    28.08.2012- 26tc (*) Laura- wewnątrzmaciczne obumarcie płodu- uogólniony obrzęk

    2016-starania start
    2018- azoospermia - zespół klinefeltera
    2020- przygotowania do iui
    Cytologia grupa 3- dalsza diagnostyka HPV 16- zmiany przednowotworowe , biopsja -cin 3
    11.2021- konizacja szyjki macicy
    03.2022- cytologia grupa1; kolposkopia ok
    Powrót do kliniki ;) wracamy do gry
    04.2022- sono hsg - lewy jajowód niedrożny
    1iui- 26.04.2022 udane :)
    09.05 pozytywny test
    10.05 beta hcg 90.1. /12.05 beta hcg 214
    24.05-5t3d jest pęcherzyk z zarodkiem
    07.06 -8t2d mamy serduszko 😍 crl 16 mm. długość szyjki 36.8 mm
    24.06 10t5d -crl 36.7 mm tętno 170 🥰. Długość szyjki 36.6mm
    04.07 prenatalne - 12t1d-crl 5.16 cm tętno 168 ,NT 1.6 🥰😍❤️
    19.07 14t2d- ❤️ 157; długość szyjki 36mm
    09.08 17t2d 175g czekamy na synka❤️
    29.08 - 20t2d połówkowe 🆗 350g 21t3d- 392g miłości ❤️
  • Kejtusia Autorytet
    Postów: 2003 1883

    Wysłany: 16 sierpnia, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mojanadzieja wrote:
    No no
    Co do orgazmow to ja dluzej moge hihi
    Choc ostatnio jakos nie mamy czasu dla siebie. Ja padam w domu bo corka wysysa energie hihi a wiadomo jak to juz teraz 6 msc a raczej druga polowa jego.
    Teraz maz sie zajmuje wiecej bo jestesmy na urlopie.
    Ale od pon wracam na tory.
    Plus taki ze chodzic nauczyla sie.
    Ja też zauważyłam że przy lekkim brzuszku jeszcze chwila i nie w każdą pozycję będzie można..😅 najgorsze te pieczenie po utrogestanie :/ a też masz problem z suchością?

    2016 - początek starań
    2019 - czynnik męski ❌
    2021: IVF ICSI(z nasieniem dawcy) = 7❄
    I transfer - 8tc. + krwiak 💔

    2022:
    12.04 - FET 4aa + encorton + neoparin
    22dpt - jest serdunio❤️ i krwiak..
    7w+1d - CRL 1,5 cm
    9w+3d - CRL 2,6 cm FHR 177/min.💕
    12w+3d - CRL 6 cm, 73 gramy FHR 154/min.💕
    👶Prenatalne: usg 8 cm💕
    👶15w+5d - 183 gramy miłości 💕
    👶Połówkowe: wszystko dobrze, 425 gram miłości 💕
    💙It's a boy 💙🧸
    Echo serca: zdrowe serduszko 🙏🏼

    Mutacja mthfr, niedoczynność tarczycy, zsp. antyfosfolipidowy wykluczony, Ana3 dodatnie, histeroskopia diagn. - wszystko ok.
    ______________________
    Cierpliwy do czasu
    dozna przykrości, ale później
    zakwitnie dla niego radość.
    - Syr 1,23 -

    8skqp2.png[/url]
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 14931 5430

    Wysłany: 16 sierpnia, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kejtusia wrote:
    Ja też zauważyłam że przy lekkim brzuszku jeszcze chwila i nie w każdą pozycję będzie można..😅 najgorsze te pieczenie po utrogestanie :/ a też masz problem z suchością?


    Ja ogolnie sucho mam prawie zawsze od ciazy z corka mniejwiecej. I po rozwiazaniu nic nie zmienilo sie.

    Bo pytala sie dr o infekcje czy mam sluz itd...
    Oczywiscie ze nic nie mam ... nic nie piecze . Sluzu nie mam...
    Ale dzisiaj dr wyslala mu receote na antybiotyk bo w cytologii zapalenie wyszlo . Takze posiew mialam robiony i widac dzisiaj wynik byl.
    Takze w aob wracamy do domu. Mama moja ma wykupic recepte.
    Bo nie wiem czy ktoregos leku - 2 mam antybiotyk plus priobiotyk- nie bedzie trzeba trzymac w lodowce . Jakbym tutaj nad morzem wykupila to ciezko bedzie przez caly dzien w sob jechac nie majac torby termicznej z wkladem.
    Ale w nd widze sie z mamą bo urodziny siostrzenica ma- 15, jest z nami. To odbiore leki i od niedzieli bede aplikowac.

    Wizyta 9 wrzesnia u dr wiec moze powtorzy posiew(?)

    Córeczka 36+5tc 2300g 52cm miłości 🥰
    dccd3507fe.png
    04286351cc.png
    °1IUI 15.08.2017°2IUI 18.09.2017°3IUI 19.12.2017
    ♦️ #1ivf AID 21.11.18cykl rozpoczęty icsi |9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(
    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf AID KRIOBANK 4.05.2020 protokół dlugi¦20.06.2020r punkcja. Mam❄️❄️❄️❄️
    🌺 17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue
    5dpt II blada kreska ¦7dpt bHCG 55/Prg 39¦11dpt bHCG 314/pgr 38¦14dpt bHCG 726/prg 26.05¦17dpt bHCG 2022¦27dpt ♥️127/min
    ♦️19.02.2022r transfer 2BB cb
    ♦️18.03.2022r transfer 1BB i morula
    4dpt II blada kreska,5dpt bHcg 24, prog 33.20, 7dpt bHcg 62, 10dpt bHcg 202.90, prog 46.430 INNE LABO,12dpt bHcg 457,15dpt bHcg 1479,pog 23.60, 28dpt ❤ 129/min, 12t4d 6.41cm ❤️162/min
    ♦️PCOS, niedoczynność, IO, astma, alergia
  • Bibilus87 Autorytet
    Postów: 1271 755

    Wysłany: 16 sierpnia, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Położna dziś powiedziała, że Jagienka robi się cały tata :D Mhihihi....Muhahahhahaha :D

    Jeździsz po tych klinikach, wybierasz dawcę, żresz poł apteki, kłujesz się, turlasz 9 miesięcy, ciężka cc z skutkami ubocznymi a ona jak się okazuję podobna do tatusia :D Gdzie ta sprawiedliwość :P

    Nasza historia lubi tę wiadomość

    ♂️ -36lat, azoospermia, zespół klinefeltera
    ♀️ 34lata

    🩺25.02.2021 gyncentrum,
    ✅02.07sono HSG oba jajowody drożne

    🤯 28.07 Invimed....

    1️⃣IUI 11.08.21 (klops 👎)
    2️⃣IUI 06.09.21 (urodziny i klops 👎 )
    3️⃣ IUI 05.10.21 (🙏) pęcherzyki 21 i 16 🥳🥳🥳

    05.11 wizyta... jest ❤️
    21.12 prenatalne ✅
    11.02 połówkowe ✅
    15.04 ✅
    Jagienka ❤️
    0697d62dde.png
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 14931 5430

    Wysłany: 16 sierpnia, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bibilus87 wrote:
    Położna dziś powiedziała, że Jagienka robi się cały tata :D Mhihihi....Muhahahhahaha :D

    Jeździsz po tych klinikach, wybierasz dawcę, żresz poł apteki, kłujesz się, turlasz 9 miesięcy, ciężka cc z skutkami ubocznymi a ona jak się okazuję podobna do tatusia :D Gdzie ta sprawiedliwość :P


    Spoko. Lepiej w ta strone 🤣😉😋

    Pewnie tatus gorzej poczulby sie jakby powiedziala ze DO NIKOGO NIE PODOBNA. Choc moj maz mowi , jak ktos wspomni ze do mnie lub do niego podobna corka- albo mieszanka - ze ona do siebie podobna hihi

    Pauuulaa lubi tę wiadomość

    Córeczka 36+5tc 2300g 52cm miłości 🥰
    dccd3507fe.png
    04286351cc.png
    °1IUI 15.08.2017°2IUI 18.09.2017°3IUI 19.12.2017
    ♦️ #1ivf AID 21.11.18cykl rozpoczęty icsi |9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(
    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf AID KRIOBANK 4.05.2020 protokół dlugi¦20.06.2020r punkcja. Mam❄️❄️❄️❄️
    🌺 17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue
    5dpt II blada kreska ¦7dpt bHCG 55/Prg 39¦11dpt bHCG 314/pgr 38¦14dpt bHCG 726/prg 26.05¦17dpt bHCG 2022¦27dpt ♥️127/min
    ♦️19.02.2022r transfer 2BB cb
    ♦️18.03.2022r transfer 1BB i morula
    4dpt II blada kreska,5dpt bHcg 24, prog 33.20, 7dpt bHcg 62, 10dpt bHcg 202.90, prog 46.430 INNE LABO,12dpt bHcg 457,15dpt bHcg 1479,pog 23.60, 28dpt ❤ 129/min, 12t4d 6.41cm ❤️162/min
    ♦️PCOS, niedoczynność, IO, astma, alergia
  • Kejtusia Autorytet
    Postów: 2003 1883

    Wysłany: 16 sierpnia, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mojanadzieja wrote:
    Ja ogolnie sucho mam prawie zawsze od ciazy z corka mniejwiecej. I po rozwiazaniu nic nie zmienilo sie.

    Bo pytala sie dr o infekcje czy mam sluz itd...
    Oczywiscie ze nic nie mam ... nic nie piecze . Sluzu nie mam...
    Ale dzisiaj dr wyslala mu receote na antybiotyk bo w cytologii zapalenie wyszlo . Takze posiew mialam robiony i widac dzisiaj wynik byl.
    Takze w aob wracamy do domu. Mama moja ma wykupic recepte.
    Bo nie wiem czy ktoregos leku - 2 mam antybiotyk plus priobiotyk- nie bedzie trzeba trzymac w lodowce . Jakbym tutaj nad morzem wykupila to ciezko bedzie przez caly dzien w sob jechac nie majac torby termicznej z wkladem.
    Ale w nd widze sie z mamą bo urodziny siostrzenica ma- 15, jest z nami. To odbiore leki i od niedzieli bede aplikowac.

    Wizyta 9 wrzesnia u dr wiec moze powtorzy posiew(?)
    Cooo... Mam nadzieję że tak nie bede miała po rozwiązaniu, nie miałam nigdy problemów z.. 'wilgotnoscia' ale tak myślę teraz, ze może to wynika z tego, że ten seks jest jednak inny niż przed ciążą, nie wszędzie da się dotknąć teraz.. 🤪 zobaczymy.
    W sumie taki problem to nie problem, niech dzidziutek rośnie zdrowy i juz ☺️

    2016 - początek starań
    2019 - czynnik męski ❌
    2021: IVF ICSI(z nasieniem dawcy) = 7❄
    I transfer - 8tc. + krwiak 💔

    2022:
    12.04 - FET 4aa + encorton + neoparin
    22dpt - jest serdunio❤️ i krwiak..
    7w+1d - CRL 1,5 cm
    9w+3d - CRL 2,6 cm FHR 177/min.💕
    12w+3d - CRL 6 cm, 73 gramy FHR 154/min.💕
    👶Prenatalne: usg 8 cm💕
    👶15w+5d - 183 gramy miłości 💕
    👶Połówkowe: wszystko dobrze, 425 gram miłości 💕
    💙It's a boy 💙🧸
    Echo serca: zdrowe serduszko 🙏🏼

    Mutacja mthfr, niedoczynność tarczycy, zsp. antyfosfolipidowy wykluczony, Ana3 dodatnie, histeroskopia diagn. - wszystko ok.
    ______________________
    Cierpliwy do czasu
    dozna przykrości, ale później
    zakwitnie dla niego radość.
    - Syr 1,23 -

    8skqp2.png[/url]
  • Pauuulaa Autorytet
    Postów: 344 112

    Wysłany: 16 sierpnia, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bibilus87 wrote:
    Położna dziś powiedziała, że Jagienka robi się cały tata :D Mhihihi....Muhahahhahaha :D

    Jeździsz po tych klinikach, wybierasz dawcę, żresz poł apteki, kłujesz się, turlasz 9 miesięcy, ciężka cc z skutkami ubocznymi a ona jak się okazuję podobna do tatusia :D Gdzie ta sprawiedliwość :P
    :) I na sam koniec na znienawidzone pytanie "Kogo kochasz bardziej, mamusie czy tatusia?" Wykrzyczy ci ,że tatusia. ;) Sorry ,ale jakoś mi się tak skojarzyło od razu...
    A tak szczerze,to fajnie ,że ludzie widzą podobieństwo. Ja się najbardziej obawiam ,że dziecko nie będzie podobne do mnie, do męża tym bardziej ,a więc do dawcy. I ta rozkmina w rodzinie ,do kogo ty podobny??

    uq8Kp2.png

    28.08.2012- 26tc (*) Laura- wewnątrzmaciczne obumarcie płodu- uogólniony obrzęk

    2016-starania start
    2018- azoospermia - zespół klinefeltera
    2020- przygotowania do iui
    Cytologia grupa 3- dalsza diagnostyka HPV 16- zmiany przednowotworowe , biopsja -cin 3
    11.2021- konizacja szyjki macicy
    03.2022- cytologia grupa1; kolposkopia ok
    Powrót do kliniki ;) wracamy do gry
    04.2022- sono hsg - lewy jajowód niedrożny
    1iui- 26.04.2022 udane :)
    09.05 pozytywny test
    10.05 beta hcg 90.1. /12.05 beta hcg 214
    24.05-5t3d jest pęcherzyk z zarodkiem
    07.06 -8t2d mamy serduszko 😍 crl 16 mm. długość szyjki 36.8 mm
    24.06 10t5d -crl 36.7 mm tętno 170 🥰. Długość szyjki 36.6mm
    04.07 prenatalne - 12t1d-crl 5.16 cm tętno 168 ,NT 1.6 🥰😍❤️
    19.07 14t2d- ❤️ 157; długość szyjki 36mm
    09.08 17t2d 175g czekamy na synka❤️
    29.08 - 20t2d połówkowe 🆗 350g 21t3d- 392g miłości ❤️
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 14931 5430

    Wysłany: 16 sierpnia, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kejtusia wrote:
    Cooo... Mam nadzieję że tak nie bede miała po rozwiązaniu, nie miałam nigdy problemów z.. 'wilgotnoscia' ale tak myślę teraz, ze może to wynika z tego, że ten seks jest jednak inny niż przed ciążą, nie wszędzie da się dotknąć teraz.. 🤪 zobaczymy.
    W sumie taki problem to nie problem, niech dzidziutek rośnie zdrowy i juz ☺️


    Ja juz w czasie ciazy z corka badz przed mialam mniej sluzu. Ale w ciazy niby wiecej wydziela sie a tu dupa...
    Podczas owulacji tez niewiele... choc mam pcos i mialam na prawde przy moim amh duzo sluzu.
    Ale ogarniemy juz to po rozwiazaniu.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 sierpnia, 20:41

    Córeczka 36+5tc 2300g 52cm miłości 🥰
    dccd3507fe.png
    04286351cc.png
    °1IUI 15.08.2017°2IUI 18.09.2017°3IUI 19.12.2017
    ♦️ #1ivf AID 21.11.18cykl rozpoczęty icsi |9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(
    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf AID KRIOBANK 4.05.2020 protokół dlugi¦20.06.2020r punkcja. Mam❄️❄️❄️❄️
    🌺 17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue
    5dpt II blada kreska ¦7dpt bHCG 55/Prg 39¦11dpt bHCG 314/pgr 38¦14dpt bHCG 726/prg 26.05¦17dpt bHCG 2022¦27dpt ♥️127/min
    ♦️19.02.2022r transfer 2BB cb
    ♦️18.03.2022r transfer 1BB i morula
    4dpt II blada kreska,5dpt bHcg 24, prog 33.20, 7dpt bHcg 62, 10dpt bHcg 202.90, prog 46.430 INNE LABO,12dpt bHcg 457,15dpt bHcg 1479,pog 23.60, 28dpt ❤ 129/min, 12t4d 6.41cm ❤️162/min
    ♦️PCOS, niedoczynność, IO, astma, alergia
  • Kejtusia Autorytet
    Postów: 2003 1883

    Wysłany: 16 sierpnia, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauuulaa wrote:
    :) I na sam koniec na znienawidzone pytanie "Kogo kochasz bardziej, mamusie czy tatusia?" Wykrzyczy ci ,że tatusia. ;) Sorry ,ale jakoś mi się tak skojarzyło od razu...
    A tak szczerze,to fajnie ,że ludzie widzą podobieństwo. Ja się najbardziej obawiam ,że dziecko nie będzie podobne do mnie, do męża tym bardziej ,a więc do dawcy. I ta rozkmina w rodzinie ,do kogo ty podobny??
    Musimy się z tym niestety liczyć, że usłyszmy od jakiejś ciotki czy sąsiadki że dziecko podobne jest do nas, czyli cała mama. Ja się tego trochę obawiam szczerze mówiąc, że mogę gdzieś to trochę często słyszeć od różnych ludzi i boje się że mężowi będzie przykro przez to, że zaraz zacznie się utożsamiać z tym 😒 niepotrzebnie.
    Albo że gdzieś na chrzcinach czy jakimś innym spotkaniu rodzinnym będzie takie wypatrywanie czyj ma nosek, a czuję usta czy oczka i porównywanie. I o ile to jest może fajne w naturalnym poczęciu, o tyle w medycynie z dawcą już nie koniecznie, a wiadomo że nie wszyscy będą wiedzieć o dawstwie.. ech..

    2016 - początek starań
    2019 - czynnik męski ❌
    2021: IVF ICSI(z nasieniem dawcy) = 7❄
    I transfer - 8tc. + krwiak 💔

    2022:
    12.04 - FET 4aa + encorton + neoparin
    22dpt - jest serdunio❤️ i krwiak..
    7w+1d - CRL 1,5 cm
    9w+3d - CRL 2,6 cm FHR 177/min.💕
    12w+3d - CRL 6 cm, 73 gramy FHR 154/min.💕
    👶Prenatalne: usg 8 cm💕
    👶15w+5d - 183 gramy miłości 💕
    👶Połówkowe: wszystko dobrze, 425 gram miłości 💕
    💙It's a boy 💙🧸
    Echo serca: zdrowe serduszko 🙏🏼

    Mutacja mthfr, niedoczynność tarczycy, zsp. antyfosfolipidowy wykluczony, Ana3 dodatnie, histeroskopia diagn. - wszystko ok.
    ______________________
    Cierpliwy do czasu
    dozna przykrości, ale później
    zakwitnie dla niego radość.
    - Syr 1,23 -

    8skqp2.png[/url]
  • Pauuulaa Autorytet
    Postów: 344 112

    Wysłany: 16 sierpnia, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kejtusia wrote:
    Musimy się z tym niestety liczyć, że usłyszmy od jakiejś ciotki czy sąsiadki że dziecko podobne jest do nas, czyli cała mama. Ja się tego trochę obawiam szczerze mówiąc, że mogę gdzieś to trochę często słyszeć od różnych ludzi i boje się że mężowi będzie przykro przez to, że zaraz zacznie się utożsamiać z tym 😒 niepotrzebnie.
    Albo że gdzieś na chrzcinach czy jakimś innym spotkaniu rodzinnym będzie takie wypatrywanie czyj ma nosek, a czuję usta czy oczka i porównywanie. I o ile to jest może fajne w naturalnym poczęciu, o tyle w medycynie z dawcą już nie koniecznie, a wiadomo że nie wszyscy będą wiedzieć o dawstwie.. ech..
    Właśnie ,o to dokładnie chodzi. Wpatrywanie się przez "ciociunie" w maluszka i zgadywanie. Jak do nas podobne to pół biedy, gorzej jak te wścibskie baby nie znajdą żadnego podobieństwa hehe. U nas nikt nie wie i wiedzieć nie będzie ,że skorzystaliśmy z banku. Mieszkamy w małej miejscowości i o ile ja lub mąż ,byśmy sobie poradzili z ludźmi, to na pewno nie chce na uwagi narażać dziecko.

    uq8Kp2.png

    28.08.2012- 26tc (*) Laura- wewnątrzmaciczne obumarcie płodu- uogólniony obrzęk

    2016-starania start
    2018- azoospermia - zespół klinefeltera
    2020- przygotowania do iui
    Cytologia grupa 3- dalsza diagnostyka HPV 16- zmiany przednowotworowe , biopsja -cin 3
    11.2021- konizacja szyjki macicy
    03.2022- cytologia grupa1; kolposkopia ok
    Powrót do kliniki ;) wracamy do gry
    04.2022- sono hsg - lewy jajowód niedrożny
    1iui- 26.04.2022 udane :)
    09.05 pozytywny test
    10.05 beta hcg 90.1. /12.05 beta hcg 214
    24.05-5t3d jest pęcherzyk z zarodkiem
    07.06 -8t2d mamy serduszko 😍 crl 16 mm. długość szyjki 36.8 mm
    24.06 10t5d -crl 36.7 mm tętno 170 🥰. Długość szyjki 36.6mm
    04.07 prenatalne - 12t1d-crl 5.16 cm tętno 168 ,NT 1.6 🥰😍❤️
    19.07 14t2d- ❤️ 157; długość szyjki 36mm
    09.08 17t2d 175g czekamy na synka❤️
    29.08 - 20t2d połówkowe 🆗 350g 21t3d- 392g miłości ❤️
  • Kasia38 Autorytet
    Postów: 429 111

    Wysłany: 17 sierpnia, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauuulaa wrote:
    Właśnie ,o to dokładnie chodzi. Wpatrywanie się przez "ciociunie" w maluszka i zgadywanie. Jak do nas podobne to pół biedy, gorzej jak te wścibskie baby nie znajdą żadnego podobieństwa hehe. U nas nikt nie wie i wiedzieć nie będzie ,że skorzystaliśmy z banku. Mieszkamy w małej miejscowości i o ile ja lub mąż ,byśmy sobie poradzili z ludźmi, to na pewno nie chce na uwagi narażać dziecko.
    Ja też jestemz małej miejscowości u nas nikt nie wie o dawcy i niech tak zostanie. U nas w rodzinie mówią że cała mama niektórzy twierdzą że do tata podobna. I ciekawe jest to że córka ma niebiesko zielone oczy. Ja mam zielone mąż też. Dawca ma niebieskie. Dziadki maja niebieskie to mówimy że oczy po dziadku ale nikt nie zwraca na to uwagi szczególnie. Ja sie niczym nie przejmuje co kto tam mówi. Najważniejsze że jest zdrowe dziecko.

    2018r - urodziłam córkę. 😍

    2022r- 15 lipiec zaczynamy stymulacje do in vitro.
    27.07.2022r. Punkcja.
    1.08.2022
    Mamy 4 zarodki
    ❤️❤️❤️❤️
    16.09.2022 Transfer ✊
    28.09.2022 Niestety.
  • Kasia38 Autorytet
    Postów: 429 111

    Wysłany: 17 sierpnia, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A i córka ma taką jasniejsza plamkę nie dużą na plecach jak dwa paznokcie taka gdzieś wielkość ostatnio to zauważyłam po tylu latach. Jest szczupla, wysoka chodzby niewiadomo co zjadła. Dawca też jest szczupły wysoki. Mąż jest normalny ale tez jest wysoki ja zaś dbam o to co jem i ćwiczę. W dzieciństwie byłam szczupla mąż też. Nogi jak patyki córka też tak ma. Jak patrze na siebie jako dziecko to jest do mnie podobna. Ma takie usta jak ja pełne i powiedziałabym że nawet pełniejsze. Poprostu jest śliczna.

    2018r - urodziłam córkę. 😍

    2022r- 15 lipiec zaczynamy stymulacje do in vitro.
    27.07.2022r. Punkcja.
    1.08.2022
    Mamy 4 zarodki
    ❤️❤️❤️❤️
    16.09.2022 Transfer ✊
    28.09.2022 Niestety.
  • Kasia38 Autorytet
    Postów: 429 111

    Wysłany: 17 sierpnia, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauuulaa wrote:
    :) I na sam koniec na znienawidzone pytanie "Kogo kochasz bardziej, mamusie czy tatusia?" Wykrzyczy ci ,że tatusia. ;) Sorry ,ale jakoś mi się tak skojarzyło od razu...
    A tak szczerze,to fajnie ,że ludzie widzą podobieństwo. Ja się najbardziej obawiam ,że dziecko nie będzie podobne do mnie, do męża tym bardziej ,a więc do dawcy. I ta rozkmina w rodzinie ,do kogo ty podobny??
    No właśnie kogo kochasz bardziej to córka odpowiada tak samo kocham mamę i tate. To jest piekne. Ostatnio sie moja mama corki o to pytała to ona jej że mamę i tate tak samo a potem mama do niej a chyba mamusie bardziej kochasz bo tak sie do niej tulisz o ona nie nie tak samo mame i tate.

    2018r - urodziłam córkę. 😍

    2022r- 15 lipiec zaczynamy stymulacje do in vitro.
    27.07.2022r. Punkcja.
    1.08.2022
    Mamy 4 zarodki
    ❤️❤️❤️❤️
    16.09.2022 Transfer ✊
    28.09.2022 Niestety.
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 14931 5430

    Wysłany: 17 sierpnia, 08:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kolor oczu na szczescie wlasnie mozna powiedziec ze po dziadkach. Bo to chodzi o dominacje w rodzinie. Jesli wiecej jest niebieskich oczu to i dziecko bedzie mialo takie 😉
    Ja mam zielone z obworka zew szaro-niebieska. Maz ma piwne.
    Corka granatowe z jasna poswiata od strony zrennicy.
    Ja mialam kiedys szaro-niebieskie - z wiekiem zmienilo mi sie.
    I nie wiadomo kto w rodzinie mial zielone 🤣😂

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 sierpnia, 09:09

    Córeczka 36+5tc 2300g 52cm miłości 🥰
    dccd3507fe.png
    04286351cc.png
    °1IUI 15.08.2017°2IUI 18.09.2017°3IUI 19.12.2017
    ♦️ #1ivf AID 21.11.18cykl rozpoczęty icsi |9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(
    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf AID KRIOBANK 4.05.2020 protokół dlugi¦20.06.2020r punkcja. Mam❄️❄️❄️❄️
    🌺 17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue
    5dpt II blada kreska ¦7dpt bHCG 55/Prg 39¦11dpt bHCG 314/pgr 38¦14dpt bHCG 726/prg 26.05¦17dpt bHCG 2022¦27dpt ♥️127/min
    ♦️19.02.2022r transfer 2BB cb
    ♦️18.03.2022r transfer 1BB i morula
    4dpt II blada kreska,5dpt bHcg 24, prog 33.20, 7dpt bHcg 62, 10dpt bHcg 202.90, prog 46.430 INNE LABO,12dpt bHcg 457,15dpt bHcg 1479,pog 23.60, 28dpt ❤ 129/min, 12t4d 6.41cm ❤️162/min
    ♦️PCOS, niedoczynność, IO, astma, alergia
  • Kasia38 Autorytet
    Postów: 429 111

    Wysłany: 17 sierpnia, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja juz po siniaku na brzuchu ani śladu, miesiąc się trzymał.

    2018r - urodziłam córkę. 😍

    2022r- 15 lipiec zaczynamy stymulacje do in vitro.
    27.07.2022r. Punkcja.
    1.08.2022
    Mamy 4 zarodki
    ❤️❤️❤️❤️
    16.09.2022 Transfer ✊
    28.09.2022 Niestety.
  • Kasia38 Autorytet
    Postów: 429 111

    Wysłany: 17 sierpnia, 09:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój mąż to najbardziej sie bal na brodzie wgłębienia bo u nas nikt tak nie ma.

    2018r - urodziłam córkę. 😍

    2022r- 15 lipiec zaczynamy stymulacje do in vitro.
    27.07.2022r. Punkcja.
    1.08.2022
    Mamy 4 zarodki
    ❤️❤️❤️❤️
    16.09.2022 Transfer ✊
    28.09.2022 Niestety.
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 14931 5430

    Wysłany: 17 sierpnia, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia38 wrote:
    Mój mąż to najbardziej sie bal na brodzie wgłębienia bo u nas nikt tak nie ma.


    To to zgadzam sie. To jest w pelni dziedziczne.

    Córeczka 36+5tc 2300g 52cm miłości 🥰
    dccd3507fe.png
    04286351cc.png
    °1IUI 15.08.2017°2IUI 18.09.2017°3IUI 19.12.2017
    ♦️ #1ivf AID 21.11.18cykl rozpoczęty icsi |9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(
    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf AID KRIOBANK 4.05.2020 protokół dlugi¦20.06.2020r punkcja. Mam❄️❄️❄️❄️
    🌺 17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue
    5dpt II blada kreska ¦7dpt bHCG 55/Prg 39¦11dpt bHCG 314/pgr 38¦14dpt bHCG 726/prg 26.05¦17dpt bHCG 2022¦27dpt ♥️127/min
    ♦️19.02.2022r transfer 2BB cb
    ♦️18.03.2022r transfer 1BB i morula
    4dpt II blada kreska,5dpt bHcg 24, prog 33.20, 7dpt bHcg 62, 10dpt bHcg 202.90, prog 46.430 INNE LABO,12dpt bHcg 457,15dpt bHcg 1479,pog 23.60, 28dpt ❤ 129/min, 12t4d 6.41cm ❤️162/min
    ♦️PCOS, niedoczynność, IO, astma, alergia
‹‹ 1020 1021 1022 1023 1024 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność mężczyzn - przyczyny obniżonej płodności i sposoby na poprawę

Płodność mężczyzn na przestrzeni lat uległa znacznemu pogorszeniu. Dlaczego jakość nasienia współczesnych mężczyzn jest obniżona? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością? Co zrobić, aby wesprzeć i poprawić męską płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ