Forum Starając się z pomocą medyczną Angelius Provita- Katowice
Odpowiedz

Angelius Provita- Katowice

Oceń ten wątek:
  • Pulginka Przyjaciółka
    Postów: 103 62

    Wysłany: 20 listopada 2017, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny z niskim AMH jaki macie poziom estradiolu na początkowych monitorngach?

    ............................................................
    33 lata - niska rezerwa jajnikowa
    III ICSI - 07.2018 :-(
    - zawsze jest nadzieja dla tych ktorzy próbują!
  • KateHawke Autorytet
    Postów: 5306 7205

    Wysłany: 20 listopada 2017, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pulginka wrote:
    Dziewczyny z niskim AMH jaki macie poziom estradiolu na początkowych monitorngach?

    Ja niestety nie wiem. Przed laparo AMH miałam 1,9 ale estradiolu już nie zdążyłam badać.

    08.05.2020 - II na teście 💕
    f2wl2n0auw5gzezn.png
    9f7jtv73nku3ge5t.png
    27 Styczeń 2018 - 18cs - ET
  • soncia18 Autorytet
    Postów: 276 211

    Wysłany: 20 listopada 2017, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a czy któraś z was słyszała coś o " zastrzyku na przyklejenie się zarodka " podaje sie go w trakcie transferu i kosztuje 200 zł. Zapytam o to jutro Tomanka

    Prawie 10 lat starań
    7 IUI nieudanych
    luty 2017 - Laparoskopia i Histeroskopia - wszystko super
    Żadnej ciąż
    Niepłodność Idiopatyczna
    6.12- rozpoczęcie procedury
    23.12- transfer 1 zarodka - nieudany
    Został 1 ❄3-dniowy
    II Transfer- 26.02. -->8 dpt -beta 21--> 10 dpt- beta 74,6 -->14 dpt-578
  • KateHawke Autorytet
    Postów: 5306 7205

    Wysłany: 20 listopada 2017, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    soncia18 wrote:
    Dziewczyny a czy któraś z was słyszała coś o " zastrzyku na przyklejenie się zarodka " podaje sie go w trakcie transferu i kosztuje 200 zł. Zapytam o to jutro Tomanka

    Niektóre dziewczyny biorą. To chyba mówisz o embrio glue czy jak to tam się nazywa. Jest przeznaczone dla kobiet u których może być utrudnione zagnieżdżanie. Zarodek wtedy lepiej się "trzyma". I do tego w nim są substancje odżywcze dla zarodka. Chyba że porypałam pojęcia :D

    08.05.2020 - II na teście 💕
    f2wl2n0auw5gzezn.png
    9f7jtv73nku3ge5t.png
    27 Styczeń 2018 - 18cs - ET
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KateHawke miałam teraz druga iui która była na marne bo sie okazalo ze pierwszy raz w zyciu nie pekł mi pecherzyk mimo zastryku nawet ovitrelle. zastanawiam się czy to nie przez tą lamette od3-7dc po jedej tab. lub co gorsza boje sie ze to znow endometrioza daje o sobie znac i moze zagnieżdziła sie w pecherzyku czy cos sama nie wiem. Miałas taka sytuacje? swoja droga trzeba byc mną żeby 3 lata monitorowac cykle i samo wszystko rosło i pękało jak zegarku a tu inseminacja tyle kasy,nerwów i dupa!!!

    hchypc0zgq8syrex.png
  • madwitka Autorytet
    Postów: 899 630

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KateHawke embrioglue to jest zastrzyk? tez sie nad tym zastanawiam , Soncia18 zapytaj Tomanka i da nam znac po wizycie:) Twoje info bedzie meega pomocne:)

    A co do ilosci transferowanych zarodków, to owszem przy "Państwowym "in vitro decydował lekarz, ale teraz decyduje płatnik o tym ile zarodków chce miec podanych, dziwny ten Twoj doktorek.

    Provita Katowice, Nasz cudotwórca DR Mańka!
    2014 1 IMSI==> 2 zarodki(jeden jedyny transfer) , brak mrozaków==> 06.2015córka
    2017 2 IMSI ==> 2zarodki(jeden jedyny transfer) ==>jedno pięknie bijące serduszko==> 09.2018 córeczka:)
  • KateHawke Autorytet
    Postów: 5306 7205

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madwitka wrote:
    KateHawke embrioglue to jest zastrzyk? tez sie nad tym zastanawiam , Soncia18 zapytaj Tomanka i da nam znac po wizycie:) Twoje info bedzie meega pomocne:)
    https://klinikanieplodnosci.pl/zdiagnozowana-nieplodnosc-leczenie/dostepne-metody-leczenia/procedura-in-vitro/metody-wspomagajace/#
    Tu jest mniej więcej opisane ale w sumie nie wynika z tego że to zastrzyk. Może igłą podawane.
    Sama jestem ciekawa co powie lekarz Sonci.

    08.05.2020 - II na teście 💕
    f2wl2n0auw5gzezn.png
    9f7jtv73nku3ge5t.png
    27 Styczeń 2018 - 18cs - ET
  • KateHawke Autorytet
    Postów: 5306 7205

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    srebrzysta wrote:
    KateHawke miałam teraz druga iui która była na marne bo sie okazalo ze pierwszy raz w zyciu nie pekł mi pecherzyk mimo zastryku nawet ovitrelle. zastanawiam się czy to nie przez tą lamette od3-7dc po jedej tab. lub co gorsza boje sie ze to znow endometrioza daje o sobie znac i moze zagnieżdziła sie w pecherzyku czy cos sama nie wiem. Miałas taka sytuacje? swoja droga trzeba byc mną żeby 3 lata monitorowac cykle i samo wszystko rosło i pękało jak zegarku a tu inseminacja tyle kasy,nerwów i dupa!!!
    Na to ci nie odpowiem bo się nie znam niestety. Może bardziej dziewczyny na listopadowym wątku ci pomogą bo ja to taki "świeżak" jestem :) tu masz link do wątku : https://ovufriend.pl/forum/w-oczekiwaniu-na-testowanie/listopadowe-testowanie-czyli-przedswiateczne-prezenty,14113,312.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 listopada 2017, 22:16

    08.05.2020 - II na teście 💕
    f2wl2n0auw5gzezn.png
    9f7jtv73nku3ge5t.png
    27 Styczeń 2018 - 18cs - ET
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po podglądzie
    13dc endometrium 14mm
    jajnik prway-21,18,16,15,11
    jajnik lewy-21,21,20,19,18,15
    ovitrelle podany o 20.50 a punkcja w środę o 9.50

    KateHawke lubi tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Pulginka Przyjaciółka
    Postów: 103 62

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ja po podglądzie
    13dc endometrium 14mm
    jajnik prway-21,18,16,15,11
    jajnik lewy-21,21,20,19,18,15
    ovitrelle podany o 20.50 a punkcja w środę o 9.50

    Gratualcje Flowwer swietne pecherzyki!!

    Flowwer lubi tę wiadomość

    ............................................................
    33 lata - niska rezerwa jajnikowa
    III ICSI - 07.2018 :-(
    - zawsze jest nadzieja dla tych ktorzy próbują!
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    srebrzysta wrote:
    KateHawke miałam teraz druga iui która była na marne bo sie okazalo ze pierwszy raz w zyciu nie pekł mi pecherzyk mimo zastryku nawet ovitrelle. zastanawiam się czy to nie przez tą lamette od3-7dc po jedej tab. lub co gorsza boje sie ze to znow endometrioza daje o sobie znac i moze zagnieżdziła sie w pecherzyku czy cos sama nie wiem. Miałas taka sytuacje? swoja droga trzeba byc mną żeby 3 lata monitorowac cykle i samo wszystko rosło i pękało jak zegarku a tu inseminacja tyle kasy,nerwów i dupa!!!


    A steryd bierzesz ? badałaś IO i glukoze 3 punktową ? Nie przybrałaś ostatnio lub poholowałaś z dietą ?

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pulginka wrote:
    Dziewczyny z niskim AMH jaki macie poziom estradiolu na początkowych monitorngach?

    Ja mam AMH 7 a estradiol w 2dc 28
    tylko estradiol do AMH nie nic wspólnego raczej do FSH

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 20 listopada 2017, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    soncia18 wrote:
    Dziewczyny mam pytanie- ile podawano wam w Angelisie zarodków. Moja koleżanka miała w Gyncentrum podane 2 a ma 27 lat i było to jej pierwsze In Vitro a Tomanek mi powiedział że tylko jeden mi poda bo nie mam 25 lat i 2 niepowodzeń? O co chodzi nie rozumiem.... wszędzie gdzie czytam to zapładnia się więcej niż 6 jeśli wystąpi któryś z tych kryteriów ale nigdzie nic nie pisze o podawaniu 1 zarodka???
    Nie wiem czy się jutro z nim wykłócać że jeśli będzie taka możliwość to chcę 2?

    Miałyście podobną sytuację

    Ja mam skończone 36 l i będę zabierać pojedyńczo bo większe szanse na ciążę donoszoną szczęśliwie to te pojedyńcze.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Pulginka Przyjaciółka
    Postów: 103 62

    Wysłany: 20 listopada 2017, 23:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ja mam AMH 7 a estradiol w 2dc 28
    tylko estradiol do AMH nie nic wspólnego raczej do FSH

    Ja po 3 dniach zastrzyków mam estradiol 33 i 5 pęcherzyków - słabo

    ............................................................
    33 lata - niska rezerwa jajnikowa
    III ICSI - 07.2018 :-(
    - zawsze jest nadzieja dla tych ktorzy próbują!
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 20 listopada 2017, 23:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pulginka wrote:
    Ja po 3 dniach zastrzyków mam estradiol 33 i 5 pęcherzyków - słabo

    Zobacz moją tablice i notatki.Estradiol dopiero będzie rosnąć

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • CzterolistnaKoniczyna Autorytet
    Postów: 661 449

    Wysłany: 21 listopada 2017, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KateHawke wrote:
    Flo kciuki mocne za podgląd! <3

    Soncia jeśli chcesz dwa to ja bym się kłóciła. Tylko trzeba pamiętać że ciąża bliźniacza jest ciążą podwyższonego ryzyka.

    CzterolistnaKoniczyna ja bym nie "chwaliła" się wynikiem. To nie jest dużo za dużo jeśli chodzi o widełki a w laparo raczej nie przeszkodzi. Powiedzenia! :)

    Srebrzysta Doktorek dla mnie fajny tak jak ci już wcześniej pisałam :)

    Pulginka kciuki zaciśnięte! <3

    KateHawke, dzięki. Już trochę luzuję. Zobaczę co będzie na wizycie u anestezjologa 27.11. Mam nadzieję, że to TSH nie przeszkodzi mi w laparo.

    KateHawke lubi tę wiadomość

    V Leiden hetero
    Aniołek 02.2020 8tc.
    Aniołek 10.2020 15tc.
    Synek 9.2018 ❤🍀
    Ja: potwierdzony PCOS, brak owu, niedoczynność tarczycy;
    12.2017 - laparo, histero - ok; kauteryzacja
    M: obniżona koncentracja
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 listopada 2017, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    9 dc i dalej tych cholernych jajniorow nie czuje :(

  • KateHawke Autorytet
    Postów: 5306 7205

    Wysłany: 21 listopada 2017, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia wrote:
    9 dc i dalej tych cholernych jajniorow nie czuje :(

    Poczujesz :D

    08.05.2020 - II na teście 💕
    f2wl2n0auw5gzezn.png
    9f7jtv73nku3ge5t.png
    27 Styczeń 2018 - 18cs - ET
  • KarenMillen Autorytet
    Postów: 662 725

    Wysłany: 21 listopada 2017, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia wrote:
    9 dc i dalej tych cholernych jajniorow nie czuje :(
    albo i nie poczujesz, ja na lemettcie nie czułąm

    3cxdo4w.png
    <3 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 listopada 2017, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarenMillen wrote:
    albo i nie poczujesz, ja na lemettcie nie czułąm
    No super. To znowu cykl bez owulacji ;(

‹‹ 21 22 23 24 25 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego