Artemida Olsztyn
-
WIADOMOŚĆ
-
Leo, Eve potrzebuje pomocy doswiadczonych mam.
Musze odstawic mala od jednego dystrybutora, bo tak mi zmasakrowala, ze rycze przy podlaczaniu.
Czy moge sciagac nadmiar laktatorem? Ile tego mysze odcuagnac?
Polozna bedzie moze jutro a ja juz nie mam sily."Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie."
06.04.2016 I iui14.05.2016 II iui
21.06.2016 III iui
-
Ana, super imie. My mamy psa Atosa a mowimy do niego czasem Antoni,Tosiek. Maz do malej tez czasem Tosiu mowi.
ana1122 lubi tę wiadomość
"Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie."
21.06.2016 III iui
-
Lotta84 wrote:Hej Dziewczyny!
Nie mogę się doczekać wizyty,ktora wypada w 20 dc z marvelonem.Jestem taka zielona w in vitro,zastanawiam się jak lekarz rozpisze mi kolejne leki, jak długo bede brała gonapeptyl i co dalej.
Podpowiedzcie Kochane jak to dokładnie u Was wygladało?
Jeśli dostaniesz gonapaptyl to będziesz go przyjmować do końca stymulacji. Po odstawieniu anty wystapi krwawienie i zaczniesz przyjmować zastrzyki stymulujące np. Gonal i nadal bez przerwy gonapeptyl. Stymulacja trwa roznie zależy jak reagujesz na leki. Ja miałam chyba w 13 dniu cyklu już punkcje. -
A ja z tego stresu i nerwów dostałam @ W 19dc.. jadąc po weselu do domu czułam się okresowo.. w domu sprawdziłam a tu taka niespodzianka..01.2015 iui
invicta Gdańska
10.2015 iuiArtemida Olsztyn
ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016
kariotypy ok
mutacja MTHFR
ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 -
Lotta84 wrote:Halszka do iui trzeba zrobić wirusologie, na wyniki chlamydi czekaliśmy dwa tygodnie, reszta wyników na drugi dzień.
To pewnie podejdziemy we wrześniu dopiero... -
Lotta84 wrote:Jak zależy Wam na czasie to umówcie się w połowie lipca, wykonajcie badania i w sierpniowym cyklu iui.