Forum Starając się z pomocą medyczną Badanie kliniczne Novum
Odpowiedz

Badanie kliniczne Novum

Oceń ten wątek:
  • nowa Koleżanka
    Postów: 59 5

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maryl to trzymamy kciuki daj znać jak było i jak sie czujesz po transferze ;)

    Maryl lubi tę wiadomość

  • Maryl Ekspertka
    Postów: 244 116

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny:) Dam znać

    01.2018 Kryptozoospermia
    03.2019 ICSI
    11.04 tranfer blastka 4BB, ❄❄
    7 dpt beta 46
    9 dpt beta 112
    12 dpt beta 407
  • maklerka86 Znajoma
    Postów: 16 5

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maryl wrote:
    Dzięki dziewczyny:) Dam znać
    Powodzenia !!! Będzie dobrze!!!

    Maryl lubi tę wiadomość

  • maklerka86 Znajoma
    Postów: 16 5

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dostałam warunki przystąpienia do programu i tam pisze, że badania dobiegają końcowi. Czy u was też tak było, bo ja się boje ze może być tak, że porobie badania a oni mi powiedza, że już za późno

  • Maryl Ekspertka
    Postów: 244 116

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maklerka86 wrote:
    Dziewczyny dostałam warunki przystąpienia do programu i tam pisze, że badania dobiegają końcowi. Czy u was też tak było, bo ja się boje ze może być tak, że porobie badania a oni mi powiedza, że już za późno


    Ja zgłaszalam sie na początku, więc nie było tego. Ale i tak do in vitro są potrzebne te badania.

    01.2018 Kryptozoospermia
    03.2019 ICSI
    11.04 tranfer blastka 4BB, ❄❄
    7 dpt beta 46
    9 dpt beta 112
    12 dpt beta 407
  • wszamanka Autorytet
    Postów: 1750 686

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maklerka86 wrote:
    Dziewczyny dostałam warunki przystąpienia do programu i tam pisze, że badania dobiegają końcowi. Czy u was też tak było, bo ja się boje ze może być tak, że porobie badania a oni mi powiedza, że już za późno
    Jeśli planujesz podchodzić do ivf poza programem to badania i tak ci będą potrzebne, bo ta lista badań co się dostaje na początku (przynajmniej większość) to nie jest wymóg sponsora badań, tylko odgórny wymóg do ivf.
    Ja do programu zgłaszałam się końcem stycznia, więc nie wiem ile on jeszcze potrwa i ile jeszcze mają w nim miejsc.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 kwietnia 2019, 14:05

    d201db57d4.png
    Starania od 10.2015.
    Dzieciątko 20/21.06.2016, 10tc. [*]

    jesień 2017 2x IUI- odwołane, słabe nasienie
    kwiecień 2019- start ivf, krotki protokół
    7.05 transfer blastki 4AA😢
    7.08 crio blastki😢
    30.08 histeroskopia-zrosty (usunięte), mięśniak, dwurożność/przegroda, stan zapalny
    12.2019-histero/laparo (usunięcie przegrody)
    15.09.2020 transfer, beta rosła, pusty pęcherzyk ciążowy😢
    2 ❄❄
  • Maryl Ekspertka
    Postów: 244 116

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już po:) czuję się ok. I mamy 2 mrozaki:)

    wszamanka lubi tę wiadomość

    01.2018 Kryptozoospermia
    03.2019 ICSI
    11.04 tranfer blastka 4BB, ❄❄
    7 dpt beta 46
    9 dpt beta 112
    12 dpt beta 407
  • nowa Koleżanka
    Postów: 59 5

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maklerka86 coś Ty na pewno zdążysz, z tym końcem chodzi o to, że to juz 4 edycja takich badań chyba ostatnie jesli bedzie wszystko ok wprowadzą ten lek, ale to trwa latami, wiec na pewno zdążysz jeszcze ;) końcowa faza badań ma nas uspokoic zebysmy nie bały sie ryzyka...
    Maryl, to super chyba szybko poszło, 2 mrożaki to dobrze wróży, jest po co wracać ;) bedzie Was gromadka
    odpoczywaj leż i pachnij, czekamy na bete razem z Tobą ;)

  • gitmartusia Koleżanka
    Postów: 163 13

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny po ilu dniach od początku symulacji jest punkcji i transfer?

  • Norwegian_forest Autorytet
    Postów: 710 794

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia dziewczyny :-)

    jt44a76.png

    16.03 blastka 5AA =Ignaś <3 | 9dpt beta 208 | 12dpt beta 555
    2 blastki ❄️❄️

    27.02 1dc / 1.03 1ds / 11.03 punkcja 9 komórek / 12.03 6 zarodków

    Za nami:
    azoo, polip endo wycięty, drożne jajowody, polip nr 2
    19.09.2018 - 1 AID :-( 17.10.2018 - 2 AID :-( 12.11.2018 - 3 AID :-(
    11 dc ovi 12 dc AID, 21 mm / 13 dc ovi, 14 dc AID, 21 mm /12 dc ovi, 12 dc AID, 24 mm
  • gitmartusia Koleżanka
    Postów: 163 13

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Norwegian_forest wrote:
    Powodzenia dziewczyny :-)
    Kochana którego dnia licząc od dnia symulacji miałaś punkcję i transfer? Czy to u wszystkich jest tak samo czy to kwestia np jak szybko dojrzewają pęcherzyki?

  • problemik Autorytet
    Postów: 2443 2152

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 20:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok 9 dni stymulacji i 5 dni do transferu

    +/- 14 dni bo podają blastki.

    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA.
    10.2019 Nowy rozdział w życiu ❤
  • gitmartusia Koleżanka
    Postów: 163 13

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    problemik wrote:
    Ok 9 dni stymulacji i 5 dni do transferu

    +/- 14 dni bo podają blastki.
    Czyli jeśli we wtorek (9 kwiecień) zaczęłam stymulację, to jeszcze przed świętymi byłaby punkcja a zaraz po świętach transfer? Dobrze rozumiem?

  • problemik Autorytet
    Postów: 2443 2152

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na to wychodzi ;)

    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA.
    10.2019 Nowy rozdział w życiu ❤
  • problemik Autorytet
    Postów: 2443 2152

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze wieczorem jak zkończysz stymulacje masz zastrzyk wyzwalający i 36h po nim jest dopiero punkcja.

    Spokojnie, będzie dobrze :)

    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA.
    10.2019 Nowy rozdział w życiu ❤
  • gitmartusia Koleżanka
    Postów: 163 13

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Problemik dzięki wielkie 🙂 Intensywny czas mnie teraz czeka 🙂 Bardzo jestem podekscytowana. W sobotę pierwsza wizyta od czasu symulacji. Zobaczymy jak tam moje pęcherzyki. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

  • Maryl Ekspertka
    Postów: 244 116

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zaczęłam stymulacje w środę a punkcja byla w sobotę.

    01.2018 Kryptozoospermia
    03.2019 ICSI
    11.04 tranfer blastka 4BB, ❄❄
    7 dpt beta 46
    9 dpt beta 112
    12 dpt beta 407
  • gitmartusia Koleżanka
    Postów: 163 13

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maryl wrote:
    Ja zaczęłam stymulacje w środę a punkcja byla w sobotę.
    Tydzień później rozumiem? Jak się czujesz? Wszystko w porządku? Pracujesz czy oszczędzasz się?

  • Maryl Ekspertka
    Postów: 244 116

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gitmartusia wrote:
    Tydzień później rozumiem? Jak się czujesz? Wszystko w porządku? Pracujesz czy oszczędzasz się?

    Tak, po 11 dniach od rozpoczęcia stymulacji. Przez parę dni planuję się oszczędzać:) Na razie nic nie czuję- ból podbrzusza po punkcji już minął, a po wczorajszym transferze nic się nie dzieje.

    01.2018 Kryptozoospermia
    03.2019 ICSI
    11.04 tranfer blastka 4BB, ❄❄
    7 dpt beta 46
    9 dpt beta 112
    12 dpt beta 407
  • gitmartusia Koleżanka
    Postów: 163 13

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maryl wrote:
    Tak, po 11 dniach od rozpoczęcia stymulacji. Przez parę dni planuję się oszczędzać:) Na razie nic nie czuję- ból podbrzusza po punkcji już minął, a po wczorajszym transferze nic się nie dzieje.
    Super oby tak dalej. Trzymam kciuki 🙂

    Maryl lubi tę wiadomość

‹‹ 10 11 12 13 14 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego